1. Samochody
  2. ZAZ
  3. Testy zderzeniowe

ZAZ - Testy zderzeniowe

ZAZ
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów marki ZAZ. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Opel Meriva

Przebadano model Meriva 1.6 XE (LHD), nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2003, masa 1295kg

Ford Transit

Przebadano model Transit 2.2 diesel 'Trend' Kombi, LHD, nadwozie minibus, klasa van, rok modelowy 2012, masa 2091kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Rover 25

Przebadano model 25 1.4i L (RHD), nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2000, masa 999kg

Volkswagen Touareg

Przebadano model Touareg 2,5 TDi (LHD), nadwozie terenowy, klasa terenowy, rok modelowy 2004, masa 2254kg

BMW Seria 3

Przebadano model Seria 3 320d (LHD), nadwozie duźy samochód rodzinny, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2005

Mazda 5

Przebadano model 5 1,8 Manual, LHD, nadwozie 5-drzwiowy minivan, klasa minivan, rok modelowy 2005, masa 1395kg

Mercedes Klasa C

Przebadano model Klasa C Mercedes C-Class 200CDI 'Classic', LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2007, masa 1485kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Peugeot Partner

Przebadano model Partner 1.6 diesel 'Confort', LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa minivan, rok modelowy 2014, masa 1431kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Skoda Citigo

Przebadano model Citigo VW up! 1.0, LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2011, masa 855kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Volkswagen Tiguan

Przebadano model Tiguan VW Tiguan 2.0 diesel 'Trend'/'Fun', LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2007, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Koniec wożenia dowodu rejestracyjnego i polisy OC – co w razie stłuczki?
Koniec wożenia dowodu rejestracyjnego i polisy OC – co w razie stłuczki?
Od 1 października kierowcy w Polsce nie są karani za brak dowodu rejestracyjnego i dowodu posiadania polisy OC. Jak to wygląda w praktyce?
Smartfon jako ekran dotykowy systemu car audio Smartfon jako ekran dotykowy systemu car audio