1. Samochody
  2. Wartburg
  3. Testy zderzeniowe

Wartburg - Testy zderzeniowe

Wartburg
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów marki Wartburg. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Volkswagen Passat

Przebadano model Passat VW Passat 1,9 Trendline LHD, nadwozie duźy samochód rodzinny, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2005, masa 1447kg

Ford Fusion

Przebadano model Fusion 2 1,4 (RHD), nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2003, masa 1080kg

Mazda 2

Przebadano model 2 1,4 Exclusive (RHD), nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2003, masa 1080kg

Dacia Logan

Przebadano model Logan 1,4 (LHD), nadwozie mały samochód rodzinny, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2005

Chevrolet Orlando

Przebadano model Orlando 1.8 litre petrol, LHD, nadwozie 5-drzwiowy minivan, klasa minivan, rok modelowy 2011, masa 1544kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Honda Legend

Przebadano model Legend , nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa luksusowy, rok modelowy 2007, masa 1870kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Kia Magentis

Przebadano model Magentis 2,0 GL, LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2006, masa 1438kg

JMC Landwind

Przebadano model Landwind 2.0, LHD, nadwozie 5-drzwiowy MPV, klasa minivan, rok modelowy 2010, masa 1420kg, wyposażony w ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera

Skoda Yeti

Przebadano model Yeti 2.0TDI "Ambiente", LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2009, masa 1545kg, wyposażony w przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy

Suzuki Celerio

Przebadano model Celerio 1.0 petrol GL, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2014, masa 823kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
10 mln aut Toyoty z systemem Toyota Safety Sense
10 mln aut Toyoty z systemem Toyota Safety Sense
Toyota sprzedała już 10 milionów samochodów, wyposażonych w pakiet systemów bezpieczeństwa czynnego Toyota Safety Sense.