1. Samochody
  2. Volvo
  3. S90
  4. Testy zderzeniowe
Volvo

Volvo S90 - Zobacz testy zderzeniowe

Volvo
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów Volvo S90. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Rover R 75

Przebadano model R 75 1.8 (RHD), nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2000, masa 1330kg

Renault Kangoo

Przebadano model Kangoo 1,5 dCi (LHD), nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2003, masa 1100kg

Suzuki Vitara

Przebadano model Vitara 1.6 GL+, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały terenowy, rok modelowy 2015, masa 1114kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, napinacze tylnych pasów , ogranicznik naciągu pasów przednich, ogranicznik naciągu tylnych pasów bezpieczeństwa, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Nissan X-Trail

Przebadano model X-Trail Nissan X-trail (LHD), nadwozie 5-dzwiowy samochód terenowy, klasa mały terenowy, rok modelowy 2003, masa 1455kg

Honda Stream

Przebadano model Stream 1.7 SE VTEC (RHD), nadwozie 5-drzwiowy van, klasa minivan, rok modelowy 2001, masa 1420kg

Opel Adam

Przebadano model Adam 1.4 JAM, LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2013, masa 1067kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Nissan Almera

Przebadano model Almera 1.8 Luxury (LHD), nadwozie 5-drzwiowy van, klasa minivan, rok modelowy 2001, masa 1420kg

Subaru Forester

Przebadano model Forester 2.0i-L, LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2012, masa 1519kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy

Peugeot 308

Przebadano model 308 Peugeot 308CC 1.6 SportPack, LHD, nadwozie 2-drzwiowy kabriolet, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2008, masa 1512kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Hyundai Veloster

Przebadano model Veloster 1.6 GDI GLS, LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2011, masa 1236kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Nowoczesna technika ? zawieszenie, hybryda, fotele z masażem
Nowoczesna technika ? zawieszenie, hybryda, fotele z masażem
Citroën od zawsze słynie z wyrafinowanych rozwiązań technicznych, nic więc dziwnego, że również ich najnowsze modele naszpikowano techniką.
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Porsche zwiększa swoje udziały w firmie Rimac
Porsche zwiększa swoje udziały w firmie Rimac
Porsche zwiększyło udziały w firmie Rimac Automobili do poziomu 15,5 proc.
Philips - Blendery Philips - Blendery