1. Samochody
  2. Volvo
  3. S70
  4. Testy zderzeniowe
Volvo

Volvo S70 - Zobacz testy zderzeniowe

Volvo
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów Volvo S70. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Peugeot 207

Przebadano model 207 , nadwozie 2-drzwiowy coupe cabriolet, klasa supermini, rok modelowy 2007, masa 1343kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Subaru XV

Przebadano model XV 2.0i, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2011, masa 1435kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka ochraniająca kolana kierowcy

Ford S-MAX

Przebadano model S-MAX Trend 2,0 diesel, LHD, nadwozie 5-drzwiowy van, klasa van, rok modelowy 2006, masa 1743kg

Kia Venga

Przebadano model Venga 1.4 GLS, LHD, nadwozie 5-drzwiowy minivan, klasa mały terenowy, rok modelowy 2010, masa 1220kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Land Rover Discovery

Przebadano model Discovery , 2,7 V6 diesel SE, LHD, nadwozie 5-drzwiowy, 5-miejscowy, klasa terenowy, rok modelowy 2006, masa 2637kg

Opel Corsa

Przebadano model Corsa 1,2 XEP Enjoy, LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2007, masa 1075kg

Mercedes Klasa C

Przebadano model Klasa C Mercedes C-Class 200CDI 'Classic', LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2007, masa 1485kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Volvo V70

Przebadano model V70 , 2.4 diesel auto 'Kinetic', LHD, nadwozie 5-drzwiowe kombi, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2007, masa 1725kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Citroen C6

Przebadano model C6 Niv3, 3,0 LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa luksusowy, rok modelowy 2005, masa 1816kg

Chevrolet Malibu

Przebadano model Malibu 2.4 LTZ, LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2011, masa 1605kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Citroen C4 i e-C4 – cennik dla polskiego rynku
Citroen C4 i e-C4 – cennik dla polskiego rynku
Citroen C4 i jego elektryczna odmiana e-C4 są już dostępne w polskich salonach. Znamy ceny wszystkich wersji.
Podróż autem elektrycznym Podróż autem elektrycznym