1. Samochody
  2. Volvo
  3. S60
  4. Forum

Co kierowcy myślą o swoich samochodach Volvo S60

Łączna ocena

4.69

Volvo S60 – oceny kierowców

Samochody Volvo S60 zostały ocenione przez użytkowników mojeauto.pl 98 razy. Łączna ocena to 4.69 na 5. To bardzo dobry wynik. Co oceniają kierowcy użytkujący te samochody na co dzień? Prowadzenie – tu ocena wynosi 4.70, silnik – 4.79, komfort jazdy – 4.76 i jakość i awaryjność – 4.50.

Użytkownicy samochodów Volvo S60

Sonda Lambda ? szarpanie spadek mocy !!!!

Witam. Jestem posiadaczem s60 2001 2.4 170KM 5cyl. bez turbo. Kiedy kupiłem go w czerwcu tamtego roku zachowywał się cudownie. Na benzynie zbierał się pięknie i pięknie pożerał paliwo więc postanowiłem założyć sekwencję(wiem ze to morderstwo i to w volvo:,ale życie cóż..). gostek skasował mnie 5200 trudno. samochód na lpg nawet mnie zaskoczył pozytywnie. Po 15000tys zrobiłem przegląd instalacji bo szarpało mnie na gazie a na benzynie skakały obroty na jałowym.sprawdził komputerem i mówił że to nie wina instalacji ze gdzieś powietrze pobiera. wymienił mi filtr wyczyścił wtryski gazu i było ok. Na benzynie natomiast bez zmian z obrotami a przy tym podczas jazdy na benzynie pokazywał inf na lewym wyświetlaczu z czerwonym trójkątem, że mam niezwłocznie zatrzymać samochód i wyłączyć silnik ze cos z temperaturą. wyświetlenie trwało o dziwo parę chwil czasem sekund podczas jazdy przy 120- 160km/h:)potem znikało a czasem po uruchomieniu auta w zimę. Obroty nadal świrowały.Wymieniłem olej na 0w30 i w przeciągu 10000tys km Postanowiłem wymienić cały rozrząd z Pompą wody, rolki, pasek, by mieć pewność jeśli nie znam prawdziwego przebiegu i historii tego auta bo było sprowadzone z Austrii...obroty ustabilizowały sie troszkę. Pojechałem na komputer do stacji boscha by wykasować i sprawdzić jakieś błędy bo kontrolka sevice paliła mi się na pomarańczowo w praw dolnym wyswietlaczu. Podpiołem mechanik skasował service powiedział ze był kręcony na pewno,powiedział ze sonda mi niedługo padni... czytaj więcej

Kupno V60

Witam.Od dwóch lat jestem posiadaczem Volvo s 60 D 5 /ON/ automat rok produkcji 2003 ,w tym czasie przejechałem ok.100tyś.km , jeden raz mnie zawiódł , ponieważ zepsuła się skrzynia biegów , koszt naprawy wyniósł 3,5 tyś. złotych . Po zakupie wymieniłem rozrząd kpl.wraz z pompą wodną ,ponieważ rozrząd wymienia sie co 120 tyś.km jeszcze nie wymieniałem olej 5W40 wymieniam co 25 tyś.km producent dopuszcza nawet 30 tyś./6 litr na wymianę/ oczywiście dbam na bieżąco przeglądy eksploatacyjne .W przeciągu 2 ch lat wymieniłem stopniowo wszystkie amortyzatory 2 tyś.zł z wymianą i geometrią i amortyzatorami górnymi przednich amortyzatorów , interkoler oraz turbinę/używki 400 zł i turb.900zł/ oraz alternator dałem stary i dostałem dobry używany za 150 zł . Silnik d 5 bajka , żużycie w automacie przy jeżdzie autostradowej 6,3 l/100km w jeżdzie drogami "normalnymi" 4,8 - 5,3 l/100 km. Na 25 tyś. km dolewam niecały 1 litr oleju . Jazda automatem super sprawa , w środku wygodnie , komfortowo , super wydajna klimatyzacja , bardzo dobre fotele z dużą możliwością regulacji . Chociaż jeżdziłem s 80 to w środku jest jeszcze wygodniejsza , jestem raczej dużym człowiekiem , dlatego być może bardziej mi to odpowiadało . Jest to samochód typowy na dłuższe trasy . Jasną rzeczą jest że w przypadku tego typu samochodów nic nie robi się samemu , lub w byle jakim warsztacie , najlepiej jest mieć serwis ale nie taki jak te autoryzowane/takie serwisy to pomyłka i żenada patrzą tylko złupić za byle g... czytaj więcej

volvo s60 2004 diesel

Witam, w lipcu 2011 sugerując się wypowiedziami dobrym na forum a propos tego warsztatu byłem w Ząbkach warsztacie dobrzycki.com.pl po zakupie volvo s60 2004 żeby wymienić olej filtry czyli generalnie to co przy każdym nowo zakupionym aucie trzeba zrobić zapłaciłem 650 pln dodam że miałem własny olej Castrol (kupiony za prawie 300 złotych). I powiem tak oprócz tego że oczywiście nie ucieszyli się że mam swój olej mówiąc że ich mobil 1 jest lepszy-kwestia indywidualna ale prawda jest taka że ten olej jest znacznie tańszy w sklepie niż castrol więc raczej za samą markę się nie płaci ale też za jakość oleju pomijając fakt że Autoryzowany service Volvo poleca olej Castrol. Po wyjeździe z warsztatu od dobrzyckiego wieczorem okazało się ze wcześniej działający silniczek do spryskiwaczy nie działa. Dwa dni później jadąc wieczorem zauważyłem że jedno światło nie działa Następnego dnia z rana otworzyłem maskę i okazało się że przewód do lampy był odłączony w taki sposób żeby wyglądało że jest podłączony i wszystko jest ok z przewodami. Dzisiaj byłem z rana u innego mechanika żeby naprawić silniczek od spryskiwaczy i okazało się że silniczek jest dobry tylko ewidentnie celowo ktoś go odłączył. To tylko tyle a propos tego warsztatu w Ząbkach. A i jeszcze jedna rzecz generalnie mechanicy było ich dwóch są aroganccy zwłaszcza jeden z nich. czytaj więcej

Kupno V60

Witam, posiadam volvo s60 2.0t 01. auto ma przejechane 250000k z czego ja zrobiłem połowę i mam je już 5 lat. Co do awaryjności, w moim egzemplarzu zepsuły się następujące rzeczy: 1. serwo hamulca - znalazłem używańca na allegro i działa już z dobre 4 lata 2. panel przełączników od sterowania szybami, tutaj żaden używaniec nie podszedł :/ musiałem kupić oryginał w serwisie, koszt jakieś 2000zł. 3. jakiś czas temu zepsuła mi się pompa od abs, póki co nie wymieniałem tego, ale pasuje w końcu zrobić, koszt na allegro w granicach 300zł. 4. drugi raz będę teraz zmieniał rozrząd, same części to wydatek około 400zł. 5. dwa lata temu robiłem całe zawieszenie, wszystkie gumy, amortyzatory i inne pierdoły, koszt około 2500zł. 6. przepływomierz, 200zł na allegro i to ponoć lubi się psuć z tego co dowiedziałem się w serwisie 7. no i ostatnia rzecz, zepsuł mi się zamek od wlewu paliwa :) W sumie to tyle, auto nie sprawia większych problemów, koszty utrzymania na codzień są za to dość wysokie, bo w mieście auto pali około 12-13l benzyny i to przy naprawdę spokojnej jeździe, jak zaczniemy szaleć to 15-16l/100km nie jest szczególnym osiągnięciem. ale i tak warto kupić, bo jeździ się tym naprawdę fajnie :) czytaj więcej

Volvo S 60 2,4 l 140 KM - problem

hej, ja mam 2,4 170 KM. Mialem podobne problemy z moim samochodem. Kiedy pojechalem do servisu, przeczyscili mi cos w silniku (nie pamietam co) ale i tak nie pomoglo. Zauwazylem ze te problemy pojawialy mi sie gdy na zewnatrz bylo wilgotno... Od 2 lat nie mam z tym problemow ale nie wiem co mialo na to wplyw (w miedzy czasie musialem wymienic sonde lambda, czujnik obrotow walka rozrzadu i nastawiacz walka rozrzadu). Lubie bardzo ten samochod (wkrotce sie z nim rozstaje -->xc60) ale liczba usterek, ktore w nim mialem lub nadal mam jest troche za duza: - lusterko wewnetrzne pod wplywem wysokiej temperatury stracilo czesc plynu ktory znajduje sie miedzy warstwami szkla i ktory odpowiedzialny jest za automatyczne przyciemnianie - nastawiacz walka rozrzadu - czujnik poziomu plynu hamulcowego zepsuty (trzebabylo zmieniac caly zbiornik) - zle zaprojektowany zbiornik na plyn do wspomagania kierownicy (traci plyn przy ostrych skretach w lewo i wspomaganie zaczyna wyc) na plus zaliczam hamulce (wymiana przednich po 110 tys. km) pozdrawiam czytaj więcej

Sonda Lambda ? szarpanie spadek mocy !!!!

kolo jak jest cwany bany bo mu tatuś dużo dał to niech buja na benzynce. Lepsze volvo na węgiel niż maluch na benzynę. Dziękujemy głąbie. 1. co do resetu - nie wiem czy kilka minut starczy. Odepnij klemy na noc. I tak pewnie nie pomoże. 2. zapala od razu - czy tak się krztusi troszkę? Jak krztusi to może być czujnik położenia wałka rozrządu. 100 zł. Nie wiem jakie to ma powiązanie ale lambda może się od tego świecić. I jak jakiś mechanik o logikę tego spyta to nie wiem. Ale tak jest. Tak samo jak po odpięciu przepływki w t4 wiatrak chodzi nawet po zgaszeniu silnika. 3. Tu jest recepta - ktoś to już napisał - nowe cewki, świece i przewody. Żeby było taniej kup najpierw jedną cewkę. świece i przewody nie są drogie. Dodatkowo wyczyść przepustnicę i wymień filtry gazu. za nim zaczniesz - sprawdź szczelność, czy powietrza nie zasysa gdzieś bo to by było najgłupsze. 4. Zrób to co w punkcie 3. Przerabiałem to i wymieniłem pół wozu. I nie jedź do ASO bo Cię oleją. może i coś tam kumają, ale... To cewka. Sprawdź która i nie płacz. Trzymam kciuki. czytaj więcej

padły zegary, elektronika

Witam. Mam problem z zegarami w VOLVO S60 2003r. A mianowicie: pewnego razu w trakcie jazdy padły mi zupełnie wszystkie zegary..brak kontrolek kierunkowskazów, prędkości, paliwa itd. Deska wyglada tak, jakby samochód był wyłączony.Jedyne co działa to klima nawet po wyjęciu klucza ze stacyjki. Swieci również bez klucza kontrolka od długich świateł - a wcześniej bywało różnie -nie zawsze świaciła gdy światła miałam włączone, zapala się tez kontrolka żółta od silnika. Wcześniej (przed awarią) wyskoczył mi komunikat SRS AIRBAG - problem wykasowałam po podpięciu komputera jednak po kilkakrotnym uruchomieniu silnika pojawiał sie ponownie. Czy ktoś miał juz podobny problem? proszę o informacje bo nie wiem już co robic. W kilku zakładach sie zgłaszałam ale nie bardzo chcą się tego podejmowac.Do serwisu bardzo daleko wiec próbuję jeszcze w ten sposób czegoś się dowiedziec..nie sztuka jest wyłożyć ogromna kasę na naprawę u byle partacza. Prosze o podpowiedź.. czytaj więcej

cena volvo S 60 2.4 D5 163 KM

posiadam S60 2,4 D5 z 2003r w automacie mam przejechane 455 tyś. km .serwisuję go w niezależnym serwisie w Radzionkowie . Tam jest dostęp do oryginalnych używanych części w dobrych cenach . Roczny mój przebieg to około 50 tyś.km . rozrząd co 140 tyś. skrzynia nowa wytrzymuje ok.200 tyś. używana ok.100-130 tyś./z przekładką ok.5 tyś.zł/ zawieszenie co 120 tyś km na oryginałach /ok.2.5 tyś/ poza tym hamulce tylko oryginalne nowe klocki przód z założeniem to koszt/380 zł.Wymiana oleju co 20 tyś.km Castrol EG 0 W 30 nie stosować mineralnego bo jest za gęsty a on smaruje turbinę . A co za to - bezpieczeństwo 6 , niezawodność 6 , ergonomia 6 , osiągi 6 , zużycie paliwa 5/średnio 6 l w automacie , światła zwykłe 4 , ksenony 6 , promień skrętu 4 . Gdyby trzeba było wymienić silnik to kosztuje 4,5 tyś + przekładka i ustawienie komputera . zastosowana skala od 0 do 6 Jest to mój 8 samochód każdy był innej marki ,ten jest ok. czytaj więcej

Volvo s60 D5 163KM automat zimny słabo pali

Już rozwiązałem problem. Tak jak Pan powyżej pisał. Niestety wtryskiwacze padły....i to wszystkie:/ Problem tego rodzaju, że były bardzo rozszczelnione i bardzo dużo paliwa przelewały, co za tym idzie uciekało ciśnienie i auto się dławiło przy rozruchu, bo w tedy potrzebuje bardzo dużej dawki paliwa oraz dużego ciśnienia w przewodach. Nawet ciężko by było je zregenerować, a nawet gdyby to nie opłaca się. Kosz regeneracji wtryskiwacza około 400-600zł za sztukę, ale nie ma gwarancji ile się na tym jeszcze pojeździ. Ja poszedłem po najmniejszej linii oporu jeżeli chodzi o koszta. Kupiłem używane wtryski z anglika (podobno z przebiegiem 95tyś...), za komplet zapłaciłem 1200zł. Założyłem w Serwisie Boscha, za robotę, sprawdzenia, diagnostyki itp wzięli ode mnie 1300zł... W sumie 2500zł. Ile to pojeździ nie wiem...obecnie auto pali na dotyk. Zobaczymy jak będzie później. Mam nadzieję, że będzie dobrze:) TEMAT ZAMYKAM! czytaj więcej

Volvo S60 2.4 D5

Witam. Jestem posiadaczem właśnie takiego volva i prosiłbym was o pomoc w dwóch sprawach: 1) Świeci się kontrolka od poduszki powietrznej. Pojechałem usunąć ten błąd, ale niestety wygląda to tak, że błąd się usówa i pojawia się ponownie po paru sekundach i tak to się powtarza za każdym razem. 0064 Front Left Seat Belt Tensioner Too High/Right Inflatable Curtain Signal Too Low. Właśnie coś takiego wyświetla. 2) Kiedyś popsuło mi się radio, które zacinało płyty i nie udało mi się tego naprawić. Kupiłem nowe radio, ten sam model HU-803. Niestety przestały działać przyciski przy kierownicy, które wcześniej działały jak się należy. Przy badaniu pojawiły się dwa błedy E003 i 41FF, ale nie da się ich usunąć. Z tego co się dowiadywałem to można to naprawić poprzez zresetowanie radia przez komputer i ponowne wgranie uruchomienie/zresetowanie radia. Prosze o pomoc i z góry dzięki. czytaj więcej

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Napęd quattro Audi ma już 40 lat
Napęd quattro Audi ma już 40 lat
Można powiedzieć, że „quattro” znaczy „Audi”, a „Audi” znaczy „quattro”. Ten właśnie rodzaj napędu na cztery koła od 40 lat jest jednym z filarów marki z Ingolstadt.