1. Samochody
  2. Volkswagen
  3. up!
Volkswagen

Volkswagen up!

Volkswagen
Volkswagen up!

Najmniejszy obecnie model w gamie Volkswagena, następca mało popularnego w Europie Foxa. Volkswagen up! zadebiutował na wystawie samochodowej we Frankfurcie nad menem we wrześniu 2011 roku, choć pierwsze koncepcyjne modele, zapowiadające jego nadejście, pojawiły się już w 2007 roku. Volkswagen up! jest przedstawicielem nowej gamy miejskich samochodów w gamie Volkswagena. Obok niego w sprzedaży będą także bliźniacze Skoda Citigo oraz Seat Mii. Na początku na rynku up! zadebiutował w wersji trzydrzwiowej, a po premierze w Genewie 2012 dołączyła do niej także odmiana pięciodrzwiowa.

Ocena użytkowników

Ocena ekspertów

Kup Volkswagen up!


 


 

Volkswagen up! - opinie kierowców


Volkswagen up! został oceniony 23 razy. Uzyskał średnią ocenę 3.91 na 5 możliwych punktów. 61% użytkowników określiło że warto kupić ten model

Ocena łaczna: 3.91

Liczba ocen: 23

Czy warto kupić ten model: tak 61% nie 39%

 

Volkswagen up! - spalanie


Użytkownicy modelu Volkswagen up! testują jego spalanie. Oto średnie zużycie paliwa w mieście i w trasie dla głównych rodzajów paliwa:
 
Liczba raportów:
23
23
śr. spalanie w mieście (l/100km)
5.7
5.7
śr. spalanie w trasie (l/100km)
4.6
4.6

 

Volkswagen up! - bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo kierowcy i pasażera: 89%

 

Informacje o samochodach Volkswagen up!

Nowy Volkswagen e-Up! Znamy cenę

Aktualności 04-10-2019

Volkswagen rozpoczyna zbieranie zamówień na nową wersję Volkswagena e-Up! Model ma między innymi większą baterię i zasięg.

Nowy Volkswagen e-Up! Znamy cenę

wydarzenia 03-10-2019

Volkswagen odświeżył niedawno model e-Up!, montując większą baterię i lepsze wyposażenie. Znamy już cenę elektrycznego modelu. Jest taniej niż poprzednio.

Nowy elektryczny Volkswagen e-Up!

wydarzenia 06-09-2019

Na salonie samochodowym we Frankfurcie zadebiutuje odświeżony Volkswagen e-Up! Auto będzie mieć większy zasięg.

Najpopularniejsze małe auta do miasta

wydarzenia 27-06-2019

Samochody segmentu A w mieście czują się najlepiej. Sprawdzamy, które modele miejskich aut klienci kupują najchętniej.

Elektryczny Volkswagen e-up! z niższą ceną

wydarzenia 08-01-2019

Volkswagen obniża cenę elektrycznego modelu e-up! na polskim rynku o 15,4 tys. złotych.

Volkswagen Up GTI w sprzedaży - znamy cenę

wydarzenia 22-01-2018

Volkswagen wprowadza na rynek model up! w wersji GTI. Jest to auto o niewielkiej masie własnej, z mocnym silnikiem i usztywnionym zawieszeniem.

Volkswagen up! — praktyczny mieszczuch

pierwsza jazda 26-05-2017

Najmniejszy miejski samochód Volkswagena ma więcej zalet niż może się wydawać na pierwszy rzut oka. Ale o tym można przekonać się dopiero po kilku dniach spędzonych w miejskiej dżungli.

Volkswagen up! GTI - ostry maluch

Aktualności 21-12-2016

Volkswagen jest coraz mocniej zainteresowany elektryfikacją swojej gamy modelowej, ale ni zapomina o sportowych emocjach. Rodzina GTI powiększy się niebawem o kolejny model, czyli mały, ale ostry up! GTI, który pojawi się na rynku prawdopodobnie już w przyszłym roku.

VW Cross Up! - czas na zmiany

Aktualności 04-11-2016

Koncern z Wolfsburga odświeżył "uterenowioną" wersję modelu Up! Zmiany jak przystało na koncern Volkswagena są kosmetyczne.

Volkswagen up! - Niemcy szykują wersję GTI!

Aktualności 03-06-2016

Ktoś w Volkswagenie stwierdził, że warto spróbować powalczyć o kolejny kawałek tortu. Tym razem chodzi o miejskie, sportowe auta. Dla Abarth 500 szykuje się mocny rywal w postaci Volkswagena up-a w wersji GTI.

Filmy i galerie samochodów Volkswagen up!

Premiera: Volkswagen e-Up!

Premiery i wydarzenia 28-05-2015

Testy mojeauto.pl: Volkswagen Up!

Testy samochodów 29-04-2014

W teście najmniejszy model Volkswagena - up!.

Volkswagen up! - wersja pięciodrzwiowa

Samochody - katalog 12-03-2012

Powiększona o drugą parę drzwi wersja małego Volkswagena up! powiększa ofertę tego niemieckiego modelu.

Volkswagen up! w wersji 5-drzwiowej

Samochody - katalog 23-01-2012

Opinie i dyskusje o samochodach Volkswagen up!

kierowca zawodowy o Volkswagen up! 2011-

9600 i zero problemów .Przed zakupem tego auto dużo czytałem na forum o jego plusach i minusach i powiem szczerze że się wahałem co do zakupu .W końcu się zdecydowałem i jestem zadowolony . A co do opinii tu i innych forach powiem dwa słowa .Jak ktoś nie ma pojęcia o eksploatowaniu samochodu i przynajmniej podstawowej umiejętności poruszania się nim po drogach zawsze będzie psuł opinie o każdym samochodzie .No cóż jeszcze jedno jak ktoś jeździ maluchem całe życie to nabierze takich nawyków że ferrari będzie niewygodne .Proszę nie słuchać tych pseudokierowców negatywnie nastawionych do UPa! TO PO PROSTU JEST ZAZDROŚĆ .Pozdrawiam szczęśliwych posiadaczy UPa! czytaj więcej

Volkswagen Up!: Małe rozmiary, duży potencjał

Ogladalem Up`a w austriackim salonie Volkswagena. Zewnetrznie autko moze sie podobac, ale wnetrze jest mega spartanskie. Razi przewaga golej blachy na drzwiach i tandetny plastik, ktory bardzo latwo zatrapac. Na dodatek tapicerka jest niechlujnie zamontowana i widac przez szpare mechanizm otwierania i zamykania szyb. To juz fiatowskie Seicento bylo lepiej wykonane. Volkswagen probuje zatuszowac ta taniosc ladnymi dodatkami typu blyszczaca galka zmiany biegow, ale gdziekolwiek czlowiek we wnetrzu zerknie, widzi tandete i czar pryska. Wiec jezeli Volkswagen tego nie poprawi, to znowu nie odniesie tym autkiem sukcesu, bo wiekszosc ludzi doplaci niewielka sume i kupi sobie znacznie lepiej wykonane i komfortowe Polo. czytaj więcej

Pamela o Volkswagen up! 2011-

Bardzo zgrabne auto do miasta chociaż i w trasie też całkiem wygodnie się jedzie.Zdecydowanie nie dla kierowców "pierwszy z pod świateł"W trasie udało mi się osiągnąć wynik 4,0 w mieście jeżeli się bardzo postaram 4,9 litrów.Miałam wątpliwości co do silnika 60 KM ale to był dobry wybór ,wielki plus za podgrzewane siedzenia.Asystent hamowania działa już miałam okazję sprawdzić.Warto dopłacić do 6 głośników reszta wg uznania.Ogólnie jestem bardzo zadowolona ale gdyby nie rabat -całkiem spory i odliczenie częsci vat (zakup do firmy)+ AC/OC za 399zł byłoby drogo. PS Opinie w stylu obywatela KEY mnie rozbrajają, BURAK ma chyba 20 aut do umycia a prawojazdy od 20 lat ma na wrotki.PAJACU to co napisałeś to całkowita bzdura widać że co najwyżej tylko siedziałeś w aucie w salonie , chociaż i w to wątpię czytaj więcej

UP! MA WADĘ

Posiadam VW UP od kwietnia 2012 od roku t.j. od ok 15000 na zimnym silniku sprzęgło BARDZO hałasuje , zaś od początku pasek klinowy się ślizga po wjechaniu w kałużę, dwukrotnie zgłaszałem sprawę do serwisu VW AUTO VIVA. Odpowiedź była taka, że wiedzą o tym ,że sprzęgła są wadliwe ale VW nie zamierza przeprowadzać akcji serwisowych. Zaś piszczący pasek jest spowodowany brakiem osłony pod silnik której nie można w żaden sposób zamontować. Na przeglądzie jeszcze powiedzieli o tym że będę wzywany bo każdy VW UP ma wadliwe oprogramowanie i może żle pokazywać stan paliwa. Jak na taki prosty samochód to za dużo tych niemiłych niespodzianek. Ps. ciekawostka UP nie ma filtru paliwa więc wymienia się całą pompę paliwa co w naszych warunkach jest po prostu katastrofą. czytaj więcej

Autofan o Volkswagen up! 2011-

Kierowców chcących przewozić rowery z tyłu auta informuję, że nie da się założyć bagażnika rowerowego na tylną klapę. Przestrzegam też przed montażem tylnego haka, chociaż teoretycznie i praktycznie da się to zrobić podobnie jak gniazdko elektr. Może to drogo kosztować! Pierwszy problem się pojawi na stacji diagnostycznej celem dostania wpisu o haku do dowodu rejestracyjnego. Nie pomogą tłumaczenia, że hak ma atest, ani, że będzie tylko do lawetki rowerowej, ani, że jest odkręcalna lub odpinalna kula. Powód- w świadectwach homologacyjnych aut sprzedawanych w Polsce oraz w dowodach rejestracyjnych pola dotyczące haka i przyczepy są poste. Za jazdę bez wpisu grozi mandat i utrata dowodu! Ten sam problem jest w skodzie i seacie! Wcześniej mieli go posiadacze Tico. Za to Fiat 126p czy Seicento mogą mieć hak! Czy to nie ironia? Może lepiej wybrać inną markę, jeżeli ktoś ma chory kręgosłup i nie może podnosić roweru na dach. czytaj więcej

Volkswagen Up!: Małe rozmiary, duży potencjał

czyli żeby auto coś miało musi być wersja Move up ~35000zł klima i radio dopłata 3000zł + coś tam, plus 600zł za przygotowanie auta do wydania i robi się 40 000zł za 3dr z silnikiem 60KM to za te pieniądze już lepiej kupic fiata 500, który chociaż jakoś wygląda w środku lub Yarisa 3dr 1,0 68KM lub Swifta 3dr 1,2 94KM nie mówiąc już o francuzach czy koreańczykach. Znajac koncern VW wersja podstawowa jest goła w ryj i trzeba sobie dokupić instalację radiową i takie tam. Będzie niewypał jak Lupo czy Fox. czytaj więcej

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Elektryczny VW ID.3 komunikuje się światłami
Elektryczny VW ID.3 komunikuje się światłami
Innowacyjne światła nie tylko wspomagają obsługę auta, ale też sprawiają, że komunikacja z ID.3 jest bardziej osobista i emocjonalna.
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Cupra Tavascan. Nowy elektryczny SUV
Cupra Tavascan. Nowy elektryczny SUV
Cupra Tavascan to pokazany na salonie samochodowym we Frankfurcie prototyp elektrycznego sportowego SUV-a o mocy przekraczającej 300 KM.