Volkswagen PassatVolkswagen Passat CC to czterodrzwiowe coupe, które zadebiutowało na rynku w 2008 roku. W porównaniu do wersji "normalnej" Passata, Volswagen Passat CC ma nieco niższe i dłuższe nadwozie, przez co jego sylwetka sprawia bardziej dynamiczne wrażenie. Volkswagen Passat - generacje, wersje, katalogKup Volkswagen PassatVolkswagen Passat - opinie kierowcówVolkswagen Passat został oceniony 562 razy. Uzyskał średnią ocenę 4.52 na 5 możliwych punktów. 88% użytkowników określiło że warto kupić ten model Ocena łaczna: 4.52 Liczba ocen: 562 Czy warto kupić ten model: tak 88% nie 12%
Volkswagen Passat - awaryjność
21% Nieznaczne usterki 13% Poważne usterki Najczęstsze awarie: elektryka, elektronika,oświetlenie (28.20%), układ hamulcowy (27.70%), silnik, układ wydechowy (17.00%)
Volkswagen Passat - spalanieUżytkownicy modelu Volkswagen Passat testują jego spalanie. Oto średnie zużycie paliwa w mieście i w trasie dla głównych rodzajów paliwa:
Liczba raportów:
562
145
47
370
śr. spalanie w mieście (l/100km)
9.8
10.2
11.5
7.6
śr. spalanie w trasie (l/100km)
7.9
7.8
9.7
6.1
Volkswagen Passat - bezpieczeństwo
Informacje o samochodach Volkswagen PassatVolkswagen ma już 9 hybryd plug-inAktualności 13-08-2021
Modele typu PHEV Volkswagen oferuje niemal we wszystkich segmentach – od kompaktowego Golfa eHybrid, przez średniej klasy Passata GTE i popularnego SUV-a Tiguana eHybrid, aż do topowego SUV-a Touarega R. Używany Volkswagen Passat (od 2014) - Ile kosztuje naprawa DSG?testy samochodów używanych 05-06-2021
Po nieudanym modelu generacji B6 już poprzednik okazał się godny zaufania. Aktualny, bardzo praktyczny Volkswagen Passat B8 jest jeszcze trwalszy. Używany VW Passat Alltrack (2012-2015) - Passat plustesty samochodów używanych 02-05-2021
Stylizowany na off-roadowego twardziela Volkswagen Alltrack nie zawsze ma napęd na cztery koła. Punktuje obszernym i ustawnym wnętrzem oraz nieskomplikowaną mechaniką. Używane modele klasy średniej: zalety, usterki, poradytesty samochodów używanych 26-07-2020
Tym razem w naszym teście samochodów używanych auta klasy średniej. Opisujemy co się w nich psuje i jakie mają zalety. Opel Insignia, Ford Mondeo, Renault Laguna, Volkswagen Passat oraz Skoda Superb trafiły pod naszą lupę. VW Passat R-Line Edition: Za ćwierć miliona - TESTpierwsza jazda 24-07-2020
Mówiąc o prestiżowym aucie z edycji limitowanej, raczej nie ma się na myśli kombi z silnikiem Diesla, takiego jak VW Passat R-Line Edition, którego powstanie 2000 egzemplarzy. Jego cena? Zabójcza. Używany Volkswagen Passat B7 - Uzdrawiający liftingtesty samochodów używanych 21-07-2020
Miał zmienić opinię o awaryjnym poprzedniku i dobrze wywiązał się z tego zadania. Zalety Volkswagena Passata B7 z lat 2010-2014 to obszerne i ustawne wnętrze oraz nieskomplikowana budowa. VW Passat Variant 2.0 TDI 4MOTION - odporny na modępierwsza jazda 21-03-2020
Dopracowany, solidny, funkcjonalny i przestronny – żadne z tych określeń nie sprawia, by tętno kierowcy przyspieszało. A właśnie w nich VW Passat upatruje swoje największe zalety. Hybrydowy Volkswagen Passat GTE w sprzedażyAktualności 27-09-2019
Nowy Volkswagen Passat GTE z napędem hybrydowym typu plug-in jest już dostępny w Polsce. Znamy jego cenę. Hybrydowy Volkswagen Passat GTE. Znamy cenywydarzenia 25-09-2019
Volkswagen Passat przeszedł niedawno face lifting. Teraz do salonów wchodzi hybrydowa wersja Passat GTE. Znamy już polskie ceny. Nowy Passat Essence. Znamy cenęAktualności 23-08-2019
Odświeżony Volkswagen Passat będzie dostępny w bazowej wersji Essence, w której podstawowy model wyceniony został na niespełna 100 tys. złotych. Filmy i galerie samochodów Volkswagen PassatPremiera: Volkswagen Passat VariantPremiery i wydarzenia 13-11-2014
Volkswagen Passat Variant, czyli po naszemu wersja kombi, debiutuje na rynku równocześnie z limuzyną. Największą zaletą Varianta będzie naturalnie większy bagażnik, który zwiększył pojemność o 47 litrów do 650 litrów, a w przypadku załadowania po dach – do 1.780 litrów. Premiera: Volkswagen Passat VariantPremiery i wydarzenia 27-10-2014
Wraz z debiutem nowej generacji Volkswagena Passata (B8) od razu w ofercie będzie dostępna odmiana kombi (Variant). W porównaniu z poprzednikiem nowy Passat Variant ma o 47 litrów większy bagażnik (650 litrów), a po złożeniu tylnych siedzeń pojemność części bagażowej rośnie aż do 1.780 litrów. Volkswagen CCSamochody - katalog 29-11-2011
Nowa generacja Volkswagena CC, już bez Passata w nazwie, zadebiutowała na wystawie w Los Angeles w listopadzie 2011. Volkswagen Passat (USA)Samochody - katalog 10-01-2011
Opinie i dyskusje o samochodach Volkswagen Passatpawelll o Volkswagen Passat Variant 2005-2010Hmmm dziwią mnie niektóre opinie - chyba nie wszyscy tutaj piszący mieli przyjemność jazdy tym samochodem. Po pierwsze - auto z zewnątrz może się niektórym podobać (choć według mnie to żadna rewelacja - jednak to rzecz gustu), natomiast w środku jest to prostu tania tandeta. Chciano zrobić wnętrze funkcjonalnym, a tymczasem gdyby nie duży ekran nawigacji to miałoby się wrażenie siedzenia w passacie...b3. Po drugie silnik - po przejechaniu 40000 pierwsza awaria, olej w chłodnicy. Zrobione na gwarancji, więc nie ma tematu, ale daje do myślenia. Po przejechaniu 95 000 - filtr cząsteczek stałych - na szczęście dało się go oczyścić i skończyło się na kwocie 700 - bo inaczej byłoby dużo drożej. Po przejechaniu 110000 nagle komunikat "motorstorung" i autko na lawete. Diagnoza - pompowtrysk do wymiany, koszt 6000 zł. Krótko potem - chłodnica (wmawiano mi że to ja zrobiłem w niej dziurę i dlatego cieknie) - koszt 4000 zł. W międzyczasie jakieś łożyska, gumy na wahaczach itp. - 3000 zł. Podsumowując - auto dobre do 100000, powyżej każdemu radzę wymienić. Wcześniej miałem passata b5 fl - zrobił 240000 bez awarii silnika. Cóż - niestety chyba idzie taki ogólnoświatowy trend, aby oszczędzać kosztem jakości. Szkoda... czytaj więcej mg8732@esculap.pl o Volkswagen Passat 2005-2010Przede wszystkim silnik 1,8 TSI to rzeczywiście majstersztyk. Zarówno przy spokojnej, bulwarowej jeździe jak i podczas wyprzedzania na polskich drogach spisuje sie doskonale, przy tym bardzo cichy. I to spalanie, na taką moc i masę pojazdu naprawdę bardzo niskie. Super zwrotny może nie jest, ale jest to pojazd do jazdy szosowej, więc nie ma sie czego czepiać, elektryczne wspomaganie po przyzwyczajeniu bardzo dobre. Nie do przyjęcia w tej klasie są czujniki parkowania, księgowi poskąpili kilka euro na kostkę pokazującą na głównym wyświetlaczu odległość w metrach, żenada. Genialne reflektory biksenonowe, naprawdę warto dopłacić. Nie wiem po co wciskają rolety, z których nie korzystam. Nawigacja bardzo wygodna, ale system multimedialny dziwnie się zachowuje, czasem radio samo zmienia stacje, kiedyś pojawiło się (w garażu, silnik wylączony, kluczyk wyjęty) buczenie w głośnikach, serwis telefoniczny nie wiedział, co z tym zrobić, na szczęśćie samo przestało. Serwis Volkswagena zrestartował system. Zdarza sie, że układ multimedialny nagle sam sie wylącza, wydaje sie jeszcze niedopracowany. Gdyby nie awaryjność systemu multimedialnego byłby najlepszy w tej klasie na polskim rynku. Jedynie Mondeo jest większe, ale nieporęczne na polskich drogach. Reszta konkurencji jest przynajmniej z tyłu ciaśniejsza. Skoda Superb brzydka, Audi A4 drogie, a jeździ tak samo. czytaj więcej Ubytek oleju silnikowego w Passacie B6 1.8 TSIczytrzebasięprzejmować ,że 18tsiżreolej moja niełyka myślę ,że trzebakontrolować o robić dolewki jeśli jest tyleolejuiletrzeba to raczej niepowinnno być problemów i dobryolej jaśmigam na CASTROLU MAGNATEC niewiem jak pociągnieturbo pojeżdzieoczywiście niewyłączam odrazu 1minutę silnik jeszcze musi sobiepolatać jak sięzepsuje będę myślał wsumie bryka jest super ni emasytuacji, wktórej bez stresowo niemógłbym wyprzedzić silnik jest super elastyczny nadrodze cały cas na 6 biegu co odwzięcza się niskim spaleniem naautostradzie przy non stop140 150 wna 6 biegu wychodzi ok. 8 jedzie się bardzo komfortowo cicho dobrze wytłumiony silnikod kabiny dobreopływy powietrza przez lusterka plus za całkiem dobre audio i8 głośników dobre wyposażenie sporo airbagów nawet wtylnych słupkach w soparciach foteli i słupkach climatonic dwustrefowy bardzo wydajny czytaj więcej Ubytek oleju silnikowego w Passacie B6 1.8 TSIWitam Użytkuję CC 2,0 TSI, w tej chwili ma przebieg 35 tys. km. Salonowo był zalany castrolem SLX LL 5W40, który wymieniłem po 1000 km na taki sam olej do stanu 1/2 na bagnecie. Konieczność dolewki (kontrolka oleju) pojawiła się po 10.000 km, weszło 0,5l do stanu 1/2 na bagnecie, tak więc chyba raczej brał go bardzo mało, w stosunku do tego co tój silnik. A teraz ciekawostka. Nie jestem zwolennikiem przejeżdżania serwisowych 30.000 km na oleju, choćby nie wiem na jakim. Wymieniłem w ASO olej po 23.000 km, ale tym razem na MOBIL LL 5W40. Po 12.000 km przebiegu ledwo widać ubytek na bagnecie. Chyba to nie jest przypadek, kiedys użytkowałem równocześnie dwie hondy z takimi samymi silnikami (F20A4) i zamieniałem w nich oleje castrol magnatec/mobil, obydwa pósyntetyki 10W40. W obydwu silnikach po wlaniu castrola zachodziła konieczność uzupełniania oleju przed przeglądem, natomiast w przypadku mobila nie było takiej konieczności. To były silniki bez turbo, więc tym bardziej dziwiło mnie znikanie castrola. Wniosek jest taki, żebyś może sprawdził u siebie mobila bądż inny olej. Pozdro. czytaj więcej Czy warto kupić: Volkswagen Passat B6 (2005-2010)mam passata B6 z 2006 roku wersja z automatyczną skrzynią biegów silnik 2,0, co ważne bez katalizatora przebiegiem na dzień dzisiejszy 200 tys i powiem wam że mam mieszane uczucia z przewagą na te dobre. Naprawy grube takie jak wymiana pompo-wtrysków(180 tys) - akcja serwisowa, nic mnie nie kosztowała . Wymiana sprężarki klimy( 165 tyś)- 1200 zł wymiana koła dwu masowego (170tyś) 1600 zł + 300 robocizna wymiana walniętego pod sklepem lusterka elektrycznego - kolor 1600 zł (serwis DROGO) no i ostatnia sprawa serwisowa darmowa wymiana oleju w automatach. ktoś powie facet zwariował tyle kasy!!! ale ja mówię niedrogo.Jeden kolega w tym samym czasie co ja sprowadził sobie Toyotę Avensis silnik diesel automat ten sam rocznik drugi Mercedesa E klasę podobnie diesel i automat i co ....lepiej nie mówić wszystkie podobne naprawy 2x więcej za części nie wspominając o robociźnie . Trzeba się liczyć z tym że teraz nie ma aut bezawaryjnych oczywiście trzeba mieć też szczęście przy kupowaniu aut używanych lub tak jak ja miec kogoś na zachodzie kto ci poszuka z ogłoszeń lokalnych lub sąsiadów auto nie bite i w miarę nie wyeksploatowane. czytaj więcej Marek o Volkswagen Passat Variant 2000-2005Ogólnie polecam z tym silnikiem. Jest niezawodny i pozwala robić duże przebiegi (w przeciwieństwie do 2.0 TDI). Mimo że trochę głośny, rekompensuje to bezawaryjnością (nie ma takich problemów jak np. wtryski poprzedniej generacji TDCi z Mondeo). 130KM silnik jest wystarczający do dynamicznej jazdy. Bagażnik ma co prawda tylko 500 l (jak na kombi tej klasy to wg mnie nie dużo) ale ma za to regularne kształty, prawie pionową klapę, sporą ładowność i fotele składane na płasko (niestety - dopiero po wyjęciu zagłówków i położeniu siedziska). Problemem dla mnie są miękkie fotele i ich krótkie siedziska - mój kręgosłup tego nie wytrzymuje po przejechaniu kilkuset kilometrów. Samochód jest dosyć solidnie wykonany - rozbierałem to i owo żeby np. wymienić przekaźnik i widać że montaż jest pierwsza klasa. Do zalet zaliczyć też można ESP montowane seryjnie, chyba od 2001 roku oraz opony w rozmiarze tylko 195/65/15(może nie porywają wyglądem ale moim zdaniem na polskie drogi to optimum, poza tym są tanie w zakupie). Ogólnie bardzo polecam, ale kupując trzeba dobrze prześwietlić auto, nawet jeśli ma \"oryginalną\" książkę serwisową bo te auta lubią mieć duże przebiegi i cofane liczniki. czytaj więcej |