1. Samochody
  2. Volkswagen
  3. T-Roc
  4. Testy zderzeniowe
Volkswagen

Volkswagen T-Roc - Zobacz testy zderzeniowe

Volkswagen
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów Volkswagen T-Roc. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

MG 3

Przebadano model 3 1.5VTi-TECH 3Form Sport, RHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2014, masa 1150kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Suzuki Splash

Przebadano model Splash 1.2 GLS, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2008, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Citroen C-Elysee

Przebadano model C-Elysee 1.2 Séduction, LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2014, masa 1087kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Kia Rio

Przebadano model Rio 1,4 EX, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2005, masa 1154kg

Renault Scenic

Przebadano model Scenic 1,5 dCi (LHD), nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2003, masa 1410kg

Audi TT

Przebadano model TT Roadster LHD, nadwozie 2-miejscowy roadster, klasa roadster, rok modelowy 2003, masa 1400kg

Audi Q5

Przebadano model Q5 2.0TDI "Steppe", RHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2009, masa 1660kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Opel Meriva

Przebadano model Meriva 1.6 XE (LHD), nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2003, masa 1295kg

Mercedes Klasa CLA

Przebadano model Klasa CLA 200 “Urban”, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2013, masa 1430kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, napinacze tylnych pasów , ogranicznik naciągu tylnych pasów bezpieczeństwa, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, boczne poduszki ochraniające miednicę, poduszka powietrzna chroniąca kolana kierowcy

Ford C-Max

Przebadano model C-Max Ford Focus C-MAX 1.8 Trend (LHD), nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2003, masa 1420kg

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Toyota kończy produkcję samochodów w Rosji
Toyota kończy produkcję samochodów w Rosji
Po zawieszeniu produkcji w marcu tego roku, teraz Toyota podjęła decyzję o zakończeniu produkcji pojazdów w fabryce w Sankt Petersburgu w Rosji.