1. Samochody
  2. Volkswagen
  3. T-Roc
  4. Testy zderzeniowe
Volkswagen

Volkswagen T-Roc - Zobacz testy zderzeniowe

Volkswagen
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów Volkswagen T-Roc. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Opel Tigra

Przebadano model Tigra Opel Tigra 1,4 (LHD), nadwozie roadster, klasa roadster, rok modelowy 2004, masa 1160kg

Volkswagen Eos

Przebadano model Eos , nadwozie 2-drzwiowy kabriolet, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2007, masa 1472kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Isuzu D-Max

Przebadano model D-Max Isuzu D-MAX / Rodeo 2.5 diesel crew cab, LHD, nadwozie pick-up, klasa pickup, rok modelowy 2008, masa 1875kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Subaru Forester

Przebadano model Forester 2.0i-L, LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2012, masa 1519kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy

Lexus CT

Przebadano model CT 1.8 petrol-hybrid 'Comfort' grade, RHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2011, masa 1410kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy

Seat Ibiza

Przebadano model Ibiza 1.4 'Reference', LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2008, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Fiat Panda

Przebadano model Panda 1,2 (LHD), nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2004, masa 850kg

Peugeot iOn

Przebadano model iOn Mitsubishi i-MiEV, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2011, masa 1120kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Chevrolet Cruze

Przebadano model Cruze 1.6 LS, LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2009, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Subaru Impreza

Przebadano model Impreza 2.0R, RHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2009, masa 1370kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Nissan Leaf jako świąteczna choinka
Nissan Leaf jako świąteczna choinka
Nissan Leaf to najpopularniejszy na świecie samochód elektryczny. Tuż przed świętami został przystrojony w światełka, ale nie był to cel sam w sobie.