1. Samochody
  2. Volkswagen
  3. Golf
  4. Testy zderzeniowe
Volkswagen

Volkswagen Golf - Zobacz testy zderzeniowe

Volkswagen
Testy zderzeniowe

Przedstawiamy testy zderzeniowe samochodów Volkswagen Golf wykonane przez Euro NCAP. Testy zderzeniowe są głównym źródłem informacji o bezpieczeństwie samochodów Volkswagen Golf oraz o ich zachowaniu w czasie typowych wypadków. Aby zobaczyć szczegóły testu zderzeniowego, wybierz szczegółowy raport dla modelu.

Samochody Volkswagen Golf na testach zderzeniowych:

Volkswagen Golf

Test zderzeniowy Euro NCAP 2014.

Wynik ogólny:
Bezpieczeństwo kierowcy i pasażera:
87%
Bezpieczeństwo dzieci:
85%
Bezpieczeństwo pieszego:
62%
Wspomaganie bezpieczeństwa:
73%

Volkswagen Golf

Test zderzeniowy Euro NCAP 2012.

Wynik ogólny:
Bezpieczeństwo kierowcy i pasażera:
94%
Bezpieczeństwo dzieci:
89%
Bezpieczeństwo pieszego:
65%
Wspomaganie bezpieczeństwa:
71%

Volkswagen Golf VII posiada w standardowym wyposażeniu układ ESP. System przypominający o zapięciu pasów bezpieczeństwa znajduje się tylko na przednich fotelach. Z kolei ogranicznik prędkości jest oferowany jako opcja, dlatego nie został oceniony przez Euro NCAP.

Volkswagen Golf

Test zderzeniowy Euro NCAP 2011.

Wynik ogólny:
Bezpieczeństwo kierowcy i pasażera:
96%
Bezpieczeństwo dzieci:
86%
Bezpieczeństwo pieszego:
53%
Wspomaganie bezpieczeństwa:
71%

Układ ESP jest dostępny jako standardowe wyposażenie Golfa Cabrio i spełnia wymogi Euro NCAP. Również w standardzie znajdziemy system przypominający o zapięciu pasów bezpieczeństwa, ale tylko na obu przednich fotelach. Nie dostaniemy również w tym modelu ogranicznika prędkości.

Volkswagen Golf

Test zderzeniowy Euro NCAP 2009.

Wynik ogólny:
Bezpieczeństwo kierowcy i pasażera:
97%
Bezpieczeństwo dzieci:
84%
Bezpieczeństwo pieszego:
61%
Wspomaganie bezpieczeństwa:
71%

Układ ESP jest standardowym elementem wyposażenia wszystkich wersji Volkswagena Golfa. Auto jest wyposażone w system przypominający o zapięciu pasów bezpieczeństwa na obu przednich fotelach.

Volkswagen Golf

Test zderzeniowy Euro NCAP 2008.

Wynik ogólny:
36 pkt.
Bezpieczeństwo dzieci:
41 pkt.
Bezpieczeństwo pieszego:
22 pkt.

Zderzak zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę, jaką zapewnia nogom pieszych w razie kolizji, zaś przednia krawędź maski została dobrze oceniona. Ochrona, jaką maska silnika zapewnia głowie dziecka oceniona została jako dobra, zaś te obszary, gdzie może uderzyć głowa dorosłego pieszego w większości zostały słabo ocenione.

Volkswagen Golf

Test zderzeniowy Euro NCAP 2004.

Wynik ogólny:
33 pkt.
Bezpieczeństwo dzieci:
37 pkt.
Bezpieczeństwo pieszego:
19 pkt.

Golf osiągnął 5 gwiazdek, gdy EuroNCAP zezwoliło na powtórny test zderznenia ze słupem, po tym jak Volkswagen zmodyfikował kurtynę powietrzną. System ochrony z poduszkami powietrznymi chronił pasazerów i nie dopuścił do kontaktu kierowcy z kierownicą. Ochrona przy zderzeniu bocznym była bardzo imponująca a foteliki zapewniły wysoki poziom cohrony dzieci. Ochrona pieszych była podobna do Tourana, do tej pory najlepszego w tej części testu wśród wszystkich europejskich modeli.

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Dlaczego ceny polis OC tak bardzo się różnią?
Dlaczego ceny polis OC tak bardzo się różnią?
Kupując obowiązkowe OC kierowcy sugerują się wysokością składki. W ten sposób ryzykują jednak zakupem OC na niekorzystnych warunkach.