1. Samochody
  2. UAZ
  3. Testy zderzeniowe

UAZ - Testy zderzeniowe

UAZ
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów marki UAZ. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Peugeot 807

Przebadano model 807 2.0 HDi (LHD), nadwozie van, klasa van, rok modelowy 2003, masa 1700kg

Mazda CX-5

Przebadano model CX-5 2.2 diesel 'Core', LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2012, masa 1586kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Ford Ka

Przebadano model Ka 1.2 Ambiente, LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2008, masa 865kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Honda Stream

Przebadano model Stream 1.7 SE VTEC (RHD), nadwozie 5-drzwiowy van, klasa minivan, rok modelowy 2001, masa 1420kg

Daihatsu Materia

Przebadano model Materia , LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2007, masa 1035kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Ford C-Max

Przebadano model C-Max Ford Focus C-MAX 1.8 Trend (LHD), nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2003, masa 1420kg

Lexus NX

Przebadano model NX 300h 'Executive', LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2014, masa 1809kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

BMW Seria 5

Przebadano model Seria 5 BMW 520i (RHD), nadwozie sedan, klasa luksusowy, rok modelowy 2004, masa 1560kg

Peugeot 406

Przebadano model 406 (LHD), nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2001, masa 1315kg

Subaru Forester

Przebadano model Forester 2.0i-L, LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2012, masa 1519kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Volvo rozwija systemy bezpieczeństwa w symulatorze
Volvo rozwija systemy bezpieczeństwa w symulatorze
Stanowisko do rozwijania systemów bezpieczeństwa Volvo wygląda jak symulator jazdy dla geeka. W tym pomieszczeniu panuje półmrok. Jego centralnym punktem jest wielki fotel samochodowy z kierownicą, pedałami, wielkim ekranem i mnóstwem przewodów. Brakuje tylko pudełek po pizzy.