|
||
UAZ - Testy zderzenioweNie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów marki UAZ. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl Samochody na testach zderzeniowych:Peugeot 807Przebadano model 807 2.0 HDi (LHD), nadwozie van, klasa van, rok modelowy 2003, masa 1700kg Mazda CX-5Przebadano model CX-5 2.2 diesel 'Core', LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2012, masa 1586kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne Ford KaPrzebadano model Ka 1.2 Ambiente, LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2008, masa 865kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach Honda StreamPrzebadano model Stream 1.7 SE VTEC (RHD), nadwozie 5-drzwiowy van, klasa minivan, rok modelowy 2001, masa 1420kg Daihatsu MateriaPrzebadano model Materia , LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2007, masa 1035kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach Ford C-MaxPrzebadano model C-Max Ford Focus C-MAX 1.8 Trend (LHD), nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2003, masa 1420kg Lexus NXPrzebadano model NX 300h 'Executive', LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2014, masa 1809kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach BMW Seria 5Przebadano model Seria 5 BMW 520i (RHD), nadwozie sedan, klasa luksusowy, rok modelowy 2004, masa 1560kg Peugeot 406Przebadano model 406 (LHD), nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2001, masa 1315kg Subaru ForesterPrzebadano model Forester 2.0i-L, LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2012, masa 1519kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy |