|
||
Toyota RAV4 - Zobacz testy zderzenioweNie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów Toyota RAV4. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl Samochody na testach zderzeniowych:Porsche MacanPrzebadano model Macan 2.0 TFSI , RHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2014, masa 1770kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, napinacze tylnych pasów , ogranicznik naciągu tylnych pasów bezpieczeństwa, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach Peugeot 307Przebadano model 307 2,0 16V (LHD), nadwozie cabriolet, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2003, masa 1466kg Skoda FabiaPrzebadano model Fabia , nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2007, masa 1055kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach Hyundai H-1Przebadano model H-1 2.5 diesel GLS, LHD, nadwozie minibus, klasa van, rok modelowy 2012, masa 2095kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera Lexus GSPrzebadano model GS 300 3,0 (RHD), nadwozie luksusowy, klasa luksusowy, rok modelowy 2005, masa 1630kg Ford RangerPrzebadano model Ranger 2.5 TDCI double cab, RHD, nadwozie 4-drzwiowy pickup (podwójna kabina), klasa pickup, rok modelowy 2008, masa 1845kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach Chevrolet SparkPrzebadano model Spark Chevrolet Matiz 'S' 0,8 LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2005, masa 815kg Dacia LodgyPrzebadano model Lodgy 1.5 dCi "Laureate", nadwozie 5-drzwiowy van, klasa minivan, rok modelowy 2012, masa 1233kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne Seat MiiPrzebadano model Mii VW up! 1.0, LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2011, masa 855kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne Kia RioPrzebadano model Rio 1,4 EX, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2005, masa 1154kg |