1. Samochody
  2. Toyota
  3. RAV4
  4. Testy zderzeniowe
Toyota

Toyota RAV4 - Zobacz testy zderzeniowe

Toyota
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów Toyota RAV4. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Porsche Macan

Przebadano model Macan 2.0 TFSI , RHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2014, masa 1770kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, napinacze tylnych pasów , ogranicznik naciągu tylnych pasów bezpieczeństwa, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Peugeot 307

Przebadano model 307 2,0 16V (LHD), nadwozie cabriolet, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2003, masa 1466kg

Skoda Fabia

Przebadano model Fabia , nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2007, masa 1055kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Hyundai H-1

Przebadano model H-1 2.5 diesel GLS, LHD, nadwozie minibus, klasa van, rok modelowy 2012, masa 2095kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera

Lexus GS

Przebadano model GS 300 3,0 (RHD), nadwozie luksusowy, klasa luksusowy, rok modelowy 2005, masa 1630kg

Ford Ranger

Przebadano model Ranger 2.5 TDCI double cab, RHD, nadwozie 4-drzwiowy pickup (podwójna kabina), klasa pickup, rok modelowy 2008, masa 1845kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Chevrolet Spark

Przebadano model Spark Chevrolet Matiz 'S' 0,8 LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2005, masa 815kg

Dacia Lodgy

Przebadano model Lodgy 1.5 dCi "Laureate", nadwozie 5-drzwiowy van, klasa minivan, rok modelowy 2012, masa 1233kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Seat Mii

Przebadano model Mii VW up! 1.0, LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2011, masa 855kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Kia Rio

Przebadano model Rio 1,4 EX, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2005, masa 1154kg

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Nowy Hyundai Tucson debiutuje na polskim rynku
Nowy Hyundai Tucson debiutuje na polskim rynku
Hyundai Tucson nowej generacji w wersjach spalinowych i hybrydowych trafi do salonów jeszcze w tym roku. To następca najlepiej sprzedającego się w Polsce modelu marki.
Oznaczenia opon – jak je czytać i o czym informują? Oznaczenia opon – jak je czytać i o czym informują?