1. Samochody
  2. Toyota
  3. Paseo
  4. Testy zderzeniowe
Toyota

Toyota Paseo - Zobacz testy zderzeniowe

Toyota
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów Toyota Paseo. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Fiat Panda

Przebadano model Panda 1,2 (LHD), nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2004, masa 850kg

Audi A2

Przebadano model A2 1.4 LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2002, masa 910kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszki powietrzne chroniące kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Ford Galaxy

Przebadano model Galaxy 'Trend' 2,0 diesel, RHD, nadwozie 5-drzwiowy van, klasa van, rok modelowy 2006, masa 1803kg

Volkswagen Touran

Przebadano model Touran 1,6 (LHD), nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2003, masa 1460kg

Alfa Romeo Giulietta

Przebadano model Giulietta 1.6 LT JTD Distinctive, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2010, masa 1334kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, boczne poduszki ochraniające miednicę

Audi A1

Przebadano model A1 1.2 TFSI 'Ambition', LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2010, masa 1115kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Mercedes Klasa CLA

Przebadano model Klasa CLA 200 “Urban”, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2013, masa 1430kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, napinacze tylnych pasów , ogranicznik naciągu tylnych pasów bezpieczeństwa, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, boczne poduszki ochraniające miednicę, poduszka powietrzna chroniąca kolana kierowcy

Dacia Lodgy

Przebadano model Lodgy 1.5 dCi "Laureate", nadwozie 5-drzwiowy van, klasa minivan, rok modelowy 2012, masa 1233kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Fiat Freemont

Przebadano model Freemont 2.0 diesel 'Urban', LHD, nadwozie 5-drzwiowy VAN, klasa van, rok modelowy 2011, masa 1907kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Dacia Duster

Przebadano model Duster 1.5 DCi Lauréate, LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2011, masa 1180kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Elektryczny VW ID.3 komunikuje się światłami
Elektryczny VW ID.3 komunikuje się światłami
Innowacyjne światła nie tylko wspomagają obsługę auta, ale też sprawiają, że komunikacja z ID.3 jest bardziej osobista i emocjonalna.
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Polak został prezesem fabryki Toyoty
Polak został prezesem fabryki Toyoty
Pierwszy raz w historii na czele fabryki Toyoty stanie polski prezes. Od nowego roku zostanie nim Dariusz Mikołajczak.