Toyota Corolla - Zobacz testy zderzeniowePrzedstawiamy testy zderzeniowe samochodów Toyota Corolla wykonane przez Euro NCAP. Testy zderzeniowe są głównym źródłem informacji o bezpieczeństwie samochodów Toyota Corolla oraz o ich zachowaniu w czasie typowych wypadków. Aby zobaczyć szczegóły testu zderzeniowego, wybierz szczegółowy raport dla modelu. Samochody Toyota Corolla na testach zderzeniowych:Toyota CorollaTest zderzeniowy Euro NCAP 2013. ![]()
Bezpieczeństwo kierowcy i pasażera:
![]()
Bezpieczeństwo dzieci:
![]()
Bezpieczeństwo pieszego:
![]()
Wspomaganie bezpieczeństwa:
![]() Standardowym elementem wyposażenia Corolli jest system stabilizacji toru jazdy (VSC), podobnie jak i system przypominający o zapięciu pasów bezpieczeństwa na przednich fotelach i tylnej kanapie. Toyota Corolla nie ma jednak na wyposażeniu ogranicznika prędkości. Toyota CorollaTest zderzeniowy Euro NCAP 2007.
Wynik ogólny:
![]()
Bezpieczeństwo dzieci:
![]()
Bezpieczeństwo pieszego:
![]() Ochrona, jaką zapewnia maska silnika w miejscu, gdzie może uderzyć głowa dorosłego pasażera, została oceniona jako odpowiednia. Toyota CorollaTest zderzeniowy Euro NCAP 2004.
Wynik ogólny:
![]()
Bezpieczeństwo dzieci:
![]()
Bezpieczeństwo pieszego:
![]() Corolla Verso podczas testów wypadła bardzo stabilnie zapewniając dobrą ochronę pasażerom. Tylko jednego punktu zabrakło do uzyskania maksymalnego wyniku za zderzenie czołowe. Przednie poduszki powietrzne są dwustopniowe. Poduszka powietrzna ochraniająca kolana aktywuje się przy zderzeniu z prędkością powyżej 25 km/h i chroni dobrze. Oba przednie miejsca wyposażone są w system przypominający o zapięciu pasów. Fotelik dla starszego dziecka wykorzystuje mocowania ISOFIX ale słabo chroni klatkę piersiową. Ochrona pasażerów była ograniczona, niewiele zostało zrobione w celu zapewnienia ochrony kolan i wyższych partii nóg pieszych. Toyota CorollaTest zderzeniowy Euro NCAP 2003.
Wynik ogólny:
![]()
Bezpieczeństwo pieszego:
![]() Toyota Corolla wypadła dobrze w większości testów. Konstrukcja auta wytrzymała zderzenie czołowe, inspekcja wykazała jedynie niewielkie zniekształcenia. Samochód zapewnił wystarczającą ochronę w zderzeniu bocznym, zwłaszcza że nie posiadał poduszki powietrznej chroniącej tułów. Ochrona dzieci siedzących w fotelikach była słaba. Jednakże Corolla okazała się bardziej przyjazna pieszym niż większość testowanych aut. |