1. Samochody
  2. Toyota

Toyota

Toyota
Toyota

Toyota Motor Company Ltd. to obecnie największy japoński producent samochodów. W ciągu blisko 80-letniej historii, firma założona przed II wojną światową przez Sakichi Toyodę odniosła światową popularność pozwalającą jej zyskać miano samochodowego giganta aspirującego do bycia liderem w globalnej sprzedaży i produkcji pojazdów. Co ciekawe początki działalności firmy nie były związane z motoryzacją, a branżą tekstylną.

Najlepiej oceniany

Toyota Camry

Toyota Camry

 

4.89

100% Kierowców uważa że warto kupić ten samochód

Najbardziej bezpieczny

Najmniejsze spalanie

Toyota Prius

Toyota Prius

Spalnie w mieście:
4.8l/100 km

Spalnie w trasie:
4.8l/100 km

Najmniej usterek

Toyota Prius

Toyota Prius

 

93% nie miało żadnych usterek

Kup samochód marki Toyota


 


 

Informacje o samochodach marki Toyota

Toyota GRMN Yaris to jeszcze lepszy GR Yaris

wydarzenia 17-01-2022

Podczas salonu samochodowego w Tokio Toyota pokazała kilka rasowych, sportowych perełek. Wśród nich GRMN Yaris, wyścigowy GR GT3 i elektryczny bZ4X z pazurem.

Toyota Hilux GR Sport – pick-up inspirowany rajdami

wydarzenia 05-01-2022

Toyota Hilux GR Sport to nowa, topowa wersja w gamie modelu Hilux. Pick-up zyskuje nie tylko elementy stylistyczne z logo GR, ale ma też zmienione zawieszenie.

Toyota Aygo X w przedsprzedaży

Premiery 04-01-2022

Toyota uruchomiła rezerwację online nowego małego crossovera Aygo X. Ta forma zamawiania samochodu jest dostępna tylko do 9 stycznia 2022 roku. Klienci, którzy zarezerwują samochód w tej formie, będą mieli pierwszeństwo w realizacji zamówień.

Kalendarz nowości samochodowych 2022

wydarzenia 01-01-2022

Jeśli zamierzasz kupić nowy samochód, czekasz na nowy model lub chcesz być na bieżąco z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji zapraszamy do zapoznania się z kalendarzem premier samochodów roku 2022.

Toyota iQ z silnikiem Kawasaki, czyli "GR Yaris Junior"

wydarzenia 23-12-2021

Toyota iQ to niepozorne miejskie „toczydełko”, ale w tej wersji, upodobnionej wizualnie do GR Yarisa i wyposażonej w silnik z motocykla Kawasaki, robi spore wrażenie.

Ceny nowej Toyota Aygo X – tanio już było

wydarzenia 20-12-2021

Nowa Toyota Aygo urosła w stosunku do poprzednika, ale i tak jej cena może zaskoczyć niejednego. Bazowy wariant Aygo X jest bowiem o 16 tys. złotych droższy od ustępującego modelu.

Toyota i Lexus w elektrycznej ofensywie. Oto 16 nowych modeli

wydarzenia 14-12-2021

Toyota przedstawiła dziś szczegóły strategii dotyczącej bateryjnych samochodów elektrycznych (BEV). Pokazano aż 16 prototypów, wśród nich głównie SUV-y i crossovery, ale też auta sportowe.

Toyota GR Yaris z wodorowym silnikiem spalinowym

wydarzenia 13-12-2021

Toyota GR Yaris to sportowy hot-hatch segmentu B, z mocnym silnikiem benzynowym. Teraz jednak pojawiła się odmiana, jakiej wcześniej nie było. Paliwem jest tu bowiem wodór.

Toyota Yaris GR Sport – nie mylić z GR Yarisem

wydarzenia 09-12-2021

Toyota prezentuje model Yaris GR Sport, który ma być pomostem między „zwykłym” Yarisem, a rasowym GR Yarisem, którego można nazwać „cywilną rajdówką”. Co oferuje Yaris GR Sport?

Toyota Corolla 2022 – nowe multimedia i kolory nadwozia

Aktualności 07-12-2021

Toyota Corolla z rocznika 2022 z nadwoziem Hatchback, Sedan i TS Kombi przechodzi zmiany, które wprowadzają nowe technologie multimedialne oraz nowe kolory nadwozia.

Opinie i dyskusje o samochodach marki Toyota

delikatna yiariska

witam jestem a raczej byłem właścicielem toyoty yaris zakupionej w salonie 2010r.Rok produkcji auta to 2009 przez rok sie nie sprzedał wiec dealer spuścił z ceny jaką była kwota nie pamiętam dokładnie ale w granicach 45 tyś zł.Po roku jazdy tym autem byłem bardzo zadowolony no bo wiadomo bardzio mało palił oczywiście bezawaryjny jak to nowy samochód wyposażenie ponadstandardowe itp.Ale w dalszej częsci eksploatacji miałem na drodze pewną przygode która pozbawiła mnie samochodu.Wracając któregoś dnia drogą przez teren zabudowany przy prędkości poniżej 80km/h wyskoczyły mi dwie sarny wprost pod koła,jedna zginęła a druga uciekła.Mi nic sie nie stało,miałem pasy poduszka nie zadziałała.Auto było w bardzo złym stanie.Wyciekła większość płynów,szyba przednia ocalała ale jak sie okazało pozniej w serwisie toyoty po tym zderzeniu auta które waży ponad tone z dwiema sarnami których waga mogła być około 60kg łącznie spowodowało tyle uszkodzeń że całkowita naprawa przekroczyła 70%wartości pojazdu.To dało mi do myślenia jakie to auto musi być delikatne i też niebezpieczne gdy po kolizji ze sarnami praktycznie nie opłacało sie remontować a kupić nowe.Wiec co mogło by sie stać z pasażerem w szoferce przy kolizji np z inną osobówką...auto oczywiście byłoby do kasacji a kierowca mógłby nie przeżyć zderzenia wiec odradzam przyszłym właścicielą zapatrzonym na wygląd tego modelu NIE KUPUJCIE TEGO AUTA bo można je rozpieprzyć kawałkiem kaktusa. czytaj więcej

Piotr o Toyota Auris 2012-

Kupiłem Toyote Auris dlatego ,że miałem już dość VW. Jeździłem golfami, ostatnio Jettą 2011r. Toyota może nie powala na kolana, auto raczej przeciętne ale solidne i nie traci na wartości przy odsprzedaży podobnie jak VW. Auris fajne zawieszenie u VW raczej twarde. Auto dobrze wyciszone na niskich obrotach do 100 km. powyżej bywa już gorzej. Skrzynia biegów bardzo lekko pracuje i precyzyjnie -chyba najlepszy punkt Aurisa. Fajny wygląd , nie jest tak nudny jak Golf czy Jetta. Świetny system multimedialny- Wersja Premium z pakietami. Widok do tyłu poprawia kamera cofania z czujnikami jest ok.bez tych gadżetów widok byłby fatalny. Kierownica chodzi baaardzo leciutko nawet trochę za lekko. Spalanie bardzo przeciętne. Generalnie dużym plusem toyoty jest bezawaryjność, brak tej nieszczęsnej turbiny silnik jest wolnossący (niestety trzeba trochę kręcić, ale jest lepiej niż w Hondzie). Ostrzegam przed silnikami TSI VW niewypał!!, jeśli się nie dba można narazić się na poważne koszty naprawy. Środek może nie aż tak świeży ale jest wszystko na swoim miejscu bardzo intuicyjnie i poprawnie. Podsumowując Autko za te pieniądze do 80 tyś po rabatach Premium z dachem i pakietami naprawdę warte zainteresowania , solidne, o atrakcyjnym wyglądzie dobrze wyciszone. Wady Aurisa to : mały bagażnik-konkurencja jest lepsza , dość duże spalanie jak na tej klasy auto i tyle. Ponadto autko postawione obok golfa, civica czy hyundaya i30 moim zdaniem jest najlepszym wyborem pod względem ceny ! wyposaż... czytaj więcej

Robbi o Toyota Avensis Liftback 2000-2003

Miałem już kilka aut, zaczynałem od maluchów, później polo, Laguna dTi, a po wzrostach cen na paliwa, przesiadłem się na corolle + gaz, po 4 latach praktycznie bezawaryjnej niczym nie zakłócanej pracy auta, uwierzyłem w niezawodność Toyot i siłą rzeczy zmieniłem auto na większe - T. Avensis. Komfort większy, większy silnik i bogatsze wyposażenie, zamontowałem bardzo dobrą instalacje LPG i jestem z niej bardzo zadowolony, początkowo nie było różnicy w spalaniu gazu, czy benzyny, rekordowy wynik to przejechanie 620km na jednym zbiorniku z 41litrami gazu, co daje około6,8l/100km, oczywiście w trasie przy 2 osobach i bagażach w środku i prędkości przelotowej około 120km/h. po 3 latach troszkę się instalacja wyrobiła i przy bardzo oszczędnej jeździe da się zejść do około 7,5l/100, a średnio nieznacznie powyżej 8. Zdecydowanie polecam to autko, ze względu na bezawaryjność i niski koszt utrzymania (najczęściej wymieniane części są taniutkie np. filtr oleju kosztuje od 9 do 15zł). Jedyne co musiałem wymienić po kupnie tego auta to tarcze hamulcowe, bo fabryczne zaczęły dostawać wibracji (ale to znany mankament tego modelu), po wymianie na Lukasy, po przejechaniu blisko 60tys nie mam z tym już żadnych problemów. Kolejnym moim autem tez zapewne będzie Toyota (na pewno co najmniej japończyk), najchętniej najnowsza, ale dopiero jak się pojawi w drugim obiegu, może za 2 lata. PS. Zapomniałem dodać że mam jeszcze jedną Toyote - Starlet, pomyka nią żona i jest bardzo zadowolona, jeźd... czytaj więcej

Marcin o Toyota Corolla 1992-1997

corolla jest moim pierwszym autem. mam ją od 8miesięcy, przejechałem prawie 20tys km. jedyna "awaria" to pęknięta osłona gumowa przegubu.musiałem tez wymienić sprzęgło (okazało się, że było jeszcze oryginalne..) i chłodnicę (ta z kolei wyglądała niepewnie, gdyż poprzedni właściciel zaliczył stłuczkę i postanowiłem ją na wszelki wypadek wymienić przed sezonem letnim). szykuję się również do wymiany łączników stabilizatora z tyłu bo już trochę stukają (bolączka tego modelu - koszt ok100zl). corollą przejechałem na urlopie 2500km w3tyg w okół Polski oczywiście bez najmniejszej awarii.mimo jej wieku wiem, że mogę w każdej chwili pojechać w długą podróż i nie spotka mnie żadna niemiła przygoda. o auto oczywiście należycie dbam, nie oszczędzam na oleju i na częściach. w zamian pozwalam sobie czasem utrzeć nosa jakiemuś dresikowi na światłach:) 114KM całkiem żwawo odpycha się od asfaltu. jedyny warunek - wysokie obroty. max moment obrotowy jest dopiero przy 4800obr/min a max moc przy 6300 (odcięcie 6700obr/min)- w tym właśnie zakresie można liczyć na pełne osiągi (0-100km/h 10s; v max: 1bieg ok50km/h, 2bieg ok100km/h, 3bieg ok140km/h, 4bieg ok185km/h, 5bieg przeszlo200km/h). mimo dobrych osiągów spalanie jest moim zdaniem dość niskie. w mieście 8.5-10 litrów latem (korki, częste rozruchy, dynamiczne ruszanie), w zimie ok litr więcej; na trasie przy ok100-120 km/h moja toyota pali ok 6,5litra (bez rezygnacji z przyjemności przy wyprzedzaniu;D ) auto jest naprawdę godne polecenia.... czytaj więcej

Tor Rakietowa we Wrocławiu

Witajcie klubowicze. Zapraszamy wszystkich na Tor Rakietowa we Wrocławiu. Organizujemy zloty fanów różnych marek, klubów i zrzeszeń automobilowych. Dysponujemy obiektem o powierzchni 7ha o łącznej długości tras 4,1 km. Nawierzchnia toru to w 70% asfalt, 20%beton, 10% szuter. Tor wyposażony jest w profesjonalną matę poślizgową i system kurtyn wodnych. Posiadamy profesjonalne nagłośnienie, elektroniczny pomiar czasu (fotokomórki) i pomiar natężenia dźwięku. Oferujemy zaplecze cateringowe, hale namiotowe, scenę itp. Zapewniamy także bogaty park maszynowy (samochody na trolejach, gokarty, buggy, szayowozy, skutery itp.) Jesteśmy w stanie zapewnić inne atrakcje około motoryzacyjne. Cena już od 2000 pln netto. Zapraszamy!!! Tor Rakietowa ul. Rakietowa 39, 54-615 Wrocław tel. 071 374-06-06 fax 071 374-22-97. e-mail: moto@redeco.pl czytaj więcej

CHECK HYBRID SYSTEM

Prius 2010 z niedawno ściągnięty z Włoch, przebieg (obecnie) 187000 km od 2 tygodni co jakiś czas pozornie bez powodu włącza się komunikat z tytułu wątku. Trzykrotnie robiona diagnostyka komputerowa w serwisie autoryzowanym pokazuje błąd POA80-123 "wymień baterię hybrydową". Kompleksowe testy baterii pokazują doskonałą kondycję każdej z 14 cel baterii a więc nie potwierdzają wykazywanego błędu jednak mniej więcej co trzy dni podczas wolnej jazdy na baterii samochód wyświetla powyższy błąd oraz przechodzi w stan pracy tylko na silniku spalinowym. Ostatnio zostało zaktualizowane oprogramowanie w serwisie w nadziei na wyeliminowanie problemu jednak następnego dnia po aktualizacji komunikat występuje ponownie. Serwis już nie ma pomysłów co zrobić z tym fantem. Niezależny serwis przy diagnozie przez telefon wpadł na pomysł, że przyczyną może być uszkodzony moduł IPM w zespole falownika. Elektryk w serwisie potwierdził, że może tak być choć podobno nie może tego zweryfikować diagnostyką komputerową. Moje przypuszczenie jest takie, że może moduł IPM zdążył się uszkodzić zanim Toyota wezwała na akcję serwisową związaną z tą właśnie usterką. Ale to tylko moje domysły bo serwis już prawie opuścił ręce. Czy zna ktoś specjalistów - detektywów którzy zechcą dojąć do sedna tej usterki zamiast wymieniać dobre akumulatory jak zasugerował mi inny serwis autoryzowany niż ten który usiłuje dojść do przyczyny mojego zmartwienia? A może ktoś słyszał, że ktoś inny miał podobny problem? czytaj więcej

Toyota Opony

Toyota - Opony

Toyota Części samochodowe

Toyota - Części samochodowe

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
W Dakarze Toyota wystawi nowego GR DKR Hiluxa T1+
W Dakarze Toyota wystawi nowego GR DKR Hiluxa T1+
TOYOTA GAZOO Racing wystawi w Rajdzie Dakar 2022 zupełnie nowy samochód, zgodny z nowymi regulacjami dla kategorii T1. Toyota GR DKR Hilux T1+ jest mocniejsza i jeszcze lepiej przygotowana do ekstremalnej jazdy po pustyni.