1. Samochody
  2. Tata
  3. Testy zderzeniowe

Tata - Testy zderzeniowe

Tata
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów marki Tata. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Citroen DS3

Przebadano model DS3 1.4 petrol , LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2009, masa 1075kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

BMW Seria 5

Przebadano model Seria 5 BMW 520i (RHD), nadwozie sedan, klasa luksusowy, rok modelowy 2004, masa 1560kg

Mitsubishi Space Star

Przebadano model Space Star 1.3 Family (LHD), nadwozie 5-drzwiowy van, klasa minivan, rok modelowy 2001, masa 1155kg

Peugeot 301

Przebadano model 301 testowany model: Citroen C-Elysse 1.2 Séduction, LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2014, masa 1044kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Lancia Delta

Przebadano model Delta 'Argento' 1.6 MJTD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2008, masa 1410kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Land Rover Freelander

Przebadano model Freelander GS diesel (RHD), nadwozie terenowy, klasa mały terenowy, rok modelowy 2002, masa 1485kg

Daihatsu Cuore

Przebadano model Cuore /Charade 1.0l, nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2008, masa 813kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Mercedes Klasa GLK

Przebadano model Klasa GLK 220CDI, base grade, LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2009, masa 1845kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca miednicę, poduszka chroniąca kolana kierowcy

Audi Q3

Przebadano model Q3 2.0 diesel, LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2011, masa 1520kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Peugeot Expert

Przebadano model Expert testowany model: Fiat Scudo 2.0 diesel, Combi, LHD, nadwozie minibus, klasa van, rok modelowy 2012, masa 1801kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Bezpieczna jazda na Wszystkich Świętych
Bezpieczna jazda na Wszystkich Świętych
Początek listopada to w Polsce czas odwiedzania grobów bliskich osób. Niestety, w tym okresie rokrocznie na drogach giną dziesiątki osób – w 2017 r. w listopadowy długi weekend doszło do 609 wypadków, w których zginęły 53 osoby. Jak bezpiecznie dotrzeć na cmentarz i wrócić do domu?