1. Samochody
  2. Tata
  3. Indica
Tata

Tata Indica

Tata
Tata Indica

Tata Indica to podstawowy model w gamie indyjskiego koncernu, który od 2008 roku oferuje również i na naszym rynku swoje modele. Tata Indica powstał w 1998 roku i był pierwszym osobowym modelem koncernu. Jest to przedstawiciel segmentu B, który będzie próbować podbić rynek głównie dzięki niskiej cenie zaczynającej się poniżej 30 tys. zł. Od 2010 roku w ofercie znajduje się nowa generacja modelu, dla odróżnienia nazwana Indica Vista. Głównym konkurentem modelu Indica wydaje się być Dacia Logan/Sandero, która jednak na rynku europejskim ma już w miarę ugruntowaną pozycję.

Ocena użytkowników

Ocena ekspertów

Kup Tata Indica


 

Tata Indica - opinie kierowców


Tata Indica został oceniony 70 razy. Uzyskał średnią ocenę 4.00 na 5 możliwych punktów. 74% użytkowników określiło że warto kupić ten model

Ocena łaczna: 4.00

Liczba ocen: 70

Czy warto kupić ten model: tak 74% nie 26%

 

Tata Indica - spalanie


Użytkownicy modelu Tata Indica testują jego spalanie. Oto średnie zużycie paliwa w mieście i w trasie dla głównych rodzajów paliwa:
 
 
 
Liczba raportów:
70
53
4
13
śr. spalanie w mieście (l/100km)
7.4
7.8
8.4
6.0
śr. spalanie w trasie (l/100km)
6.1
6.5
7.0
4.9

 

Informacje o samochodach Tata Indica

Taty do serwisu

Aktualności 07-07-2011

Przedsiębiorca Marubeni Motors Poland, dystrybutor samochodów marki Tata, powiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że samochody Tata Indica i Tata Indigo, mogą powodować zagrożenia dla użytkowników.

Tata Indica Vista: Krok po kroczku

Testy samochodów 10-01-2011

Nie za bardzo udało się z Indicą, no to teraz indyjski koncern chce podbić Europę mocno odmienionym modelem. Ma być lepsza jakość, lepsze bezpieczeństwo i komfort oraz właściwości jezdne. A że mamy do czynienia z całkowicie nowym autem, zmieniono również, choć nie całkowicie, jego nazwę. Sprawdziliśmy, czy Indica Vista jest pod każdym względem lepsza od poprzednika i czy to wystarczy na Europejczyków.

Elektryczna Vista

Aktualności 15-12-2010

Do naszej redakcji zawitał niedawno Tata Indica Vista, którego pełen test pojawi się na naszych stronach już niebawem. Tymczasem Tata Motors przygotowuje się właśnie do wprowadzenia na rynek tego małego samochodu miejskiego w wersji z napędem elektrycznym.

Tata Indica Vista – Vista wio

pierwsza jazda 07-12-2010

Indica została w Europie przyjęta niezbyt gorąco. Tata nie rezygnuje jednak z europejskiego rynku i już na salony wjeżdża nowy model, znacznie lepszy - Indica Vista. 

Zobacz najnowszy model Tata na żywo

Aktualności 18-09-2010

Marubeni Motors Poland, oficjalny importer samochodów marki Tata organizuje dni otwarte nowego modelu na polskim rynku – Tata Indica Vista.

Nowe auto za 29.950 zł

Premiery 24-08-2010

W salonach Tata Motors można już zamawiać nowy model indyjskiej marki - Indica Vista. W porównaniu do swojego poprzednika ma być dużo bardziej komfortowo, bezpiecznie, a przy tym oszczędnie.

Indica Vista w drodze do salonów

wydarzenia 10-08-2010

TATA będzie sprzedawać nowy model w Polsce

Premiery 09-08-2010

Z początkiem września w polskich salonach TATA Motors pojawi się całkowicie odmieniony następca modelu Indica – TATA Indica Vista. "Będzie to zupełnie nowa konstrukcja, auto większe i bardziej przestronne" - zapewnia indyjski producent.

Tata rusza na podbój Europy. I Polski.

Premiery 24-03-2010

Od kilku już lat Europa szykuje się na wejście na Stary Kontynent chińskich marek samochodowych, które głównie dzięki niskiej cenie miałyby zrewolucjonizować rynek. A tymczasem, mimo kilku prób, wciąż ta sztuka producentom zza Wielkiego Muru nie za bardzo się udaje. Trochę tak niepostrzeżenie, podobną drogą na podbój Europy wyruszył indyjski koncern Tata Motors. Zobaczmy, czym już wkrótce będzie kusić europejskich kierowców.

Tata Nano w Polsce!

Aktualności 01-03-2010

Tata Nano, auto, które zyskało sławę dzięki temu, iż ma być najtańszym samochodem na świecie, już w Genewie zadebiutuje w wersji na rynek europejski. Niedługo potem pojawi się także po raz pierwszy w naszym kraju.

Filmy i galerie samochodów Tata Indica

Testy mojeauto.pl: TATA Indica Vista

Testy samochodów 04-01-2011

TATA Indica Vista

Samochody - katalog 05-06-2009

Opinie i dyskusje o samochodach Tata Indica

ck o Tata Indica 2008-2010

Miałem dwa takie samochody. Tym drugim do dzisiaj jeździ moja żona i wszystko jest w porządku. Samochód o.k. za taką kasę. Gdyby Tata wszedł na rynek w Polsce z 4-5 lat wcześniej to nie miałby konkurencji (bo od seicento jest o niebo lepszy) ale niestety rynek stał się bardziej wymagający. Głównym problemem jednak był brak serwisu. Obecnie części można kupić tylko używane w internecie. Na szczęście samochód jest bardzo mało awaryjny a jak się coś zepsuje to da się go jakoś naprawić. Niestety w przypadku stłuczki lepiej go sprzedać na części bo naprawa jest nieopłacalna. czytaj więcej

Części - Zamienniki do Tata Indica 1,4 D

Tata Indica 1,4 DICORnWitam sam naprawiam swoją tatę. Sam szukałem zamienników i to co znalazłem:nKlocki przód zamontowałem TEXTARA nr 2455501, za 100zł - pasują idealnienFiltr paliwa KAGER 11-0260, ma odpowiedniki manna, filtrona i knechta,ceny nie pamiętam ale na pewno nie 380zł jak chcą w aso.nFiltr powietrza filtron AP 092/4 - jest o 1,5 cm niższy od oryginału ale nie szkodzi według mnie.nFiltr oleju filtron OP 592/8 - tyle że odkręciłem króciec na który dokręca się filtr i przerobiłem gwint na 22x1,5. Był 24x1,5 a z takim gwintem filtra nie mogłem dobrać i to taki niski jak w oryginale.nPasek wieloklinowy na alternator - 5PK 736 ContitechunPasek wieloklinowy na klimę i wspomaganie - 5 PK 970 BOSCHnPasek rozrządu 5049XS Gates długość 136z x 25,4 - Gates był również w oryginale!nRolka pośrednia rozrządu 57035 Ruville wymiary 58x30 śruba fi 10, oryginał to 60x30 śruba fi 10, oryginał ma dłuższą tuleją śruby więc podłożyłem podkładkę płaską 10 pod rolkę.nDorabiałem również tylny tłumik, niestety w warsztacie razem z rurą kosztował mnie 300zł, oraz linkę hamulca ręcznego za 70zł - jedna strona.nnPozdrawiam, jak coś jeszcze będę wymieniał to wrzucę na forum.nnSzukam zamiennika sworznia wahacza, w aso chcą 130 + koszt przesyłki to jakieś 150zł. Jak nie znajdę będę regenerował koszt ok 50zł. czytaj więcej

problem Tata Indica Vista

Witam! Mam Tata Indica 2010 MPFi 85 KM, dużo szukałem i coś tam znalazłem są również zamienniki ,Indigo to jest to samo : 1) http://www.tata.sk/shop/ po zarejestrowaniu zobaczysz ceny i nr OEM ? drogo 2) http://db.japanparts.it/cjapan/ricerca.jsp?lang=19 Japanparts jest u nas 3) http://www.autoczesci.autosowa.pl/index.php?page=01&gr=15&mr=60&md=629 Rover Cityrover to jest to samo 4) http://www.iparts.pl/twoje-konto/ coś tam mają i sprowadzają ? dużo kupiłem 5) http://www.czesci.autotrader.pl/wyszukiwarka/rover,cityrover-od-2004-01,1-4-84km,95-5159-18237.html 6) http://waparts.pl/3-Kontakt 7) http://www.hipol.pl/index.php/do-pobrania/katalogi-online 8) http://www.ashika.pl/ 9) http://e-autoparts.pl/index.php?id_typu=18346 10) InterTim ? tam kupują serwisy Taty 11) http://www.japparts.pl/czesci-do-aut-japonskich.html Można kupić wszystko do bieżącej obsługi a tym samym unikniemy drogiego serwisu pogwarancyjnego. Jest jeszcze wiele innych sklepów czy hurtowni ? tylko szukajcie. Pozdrawiam Witos. czytaj więcej

Darek o Tata Indica 2008-2010

Za cenę fiata pandy mamy całkiem fajnie wyposażone autko które jakością wykonania jest bliźniacze z fiate - poprzednio miałem pandę a wcześniej CC. Jakoś plastików i wykonanie jak w fiacie tylko skąd fiat ma takie kosmiczne ceny ?? nie oferując nic w zamian - nawet nie ma korka wlewu paliwa zamykanego na kluczyk . Generalnie jak za te pieniądze autem idzie jeździć całkiem fajnie spisuje się 1,4 litrowy diesel (chyba knstrukcji forda 1,4 TDCI)dość ekonomiczny a jednocześnie żwawy zwracając przy ty uwagę na masę auta wynoszącą prawie 1200Kg Jeśli troszku poprawią jeszce niektóre szczegóły np. spasowanie plastików i wykończenie to fiat będzie miał ciężko na polskim rynku. czytaj więcej

Tata Indica: Imperium kontratakuje

Autor zapewne nie pomyślał, że przed nami kryzys, który bogato przetrzepie nasze portfele. Nie wziął także pod uwagę faktu, że samochody TATA nie są dla klientów z górnej półki szpanujących modelem i wypasem. Nie okazał się także rzetelnym dziennikarzem branży samochodowej. Bo cóż tak naprawdę napisał na temat tego samochodu? Jedynie z niego drwił. Nie zadał sobie trudu podania ceny modeli porównywalnych z adekwatnym do TATY wyposażeniem. Może bał się je podać, ponieważ mogłoby się okazać, że wszystkie wymieniine przez autora mankamenty nie wytrzymują próby ceny. Prawda jest taka, że za naprawdę nieduże pieniądze (obecnie 23 900 zł) można stać się właścicielem nowego samochodu z dobrą opcją wyposażenia w standardzie, z gwarancją na 3 lata lub 100 000 km przebiegu. Dla wielu ludzi wizja posiadania nowego samochodu w tej cenie zapewne będzie zachęcająca. Cóż to za argument, że samochód jest prosto rodem z Bollywood i że firma właścicielska w swojej ofercie handlowej posiada i inne produkty ("produkuje od przysłowiowego mydła, aż po powidła"). Widocznie rynek miejscowy stawia przed firmą takie wymagania. Tymi powidłami i mydłem nie handluje się w istniejących salonach TATY, lecz produktem obliczonym na klienta, który chce wybrać za 24 000 zł samochód nowy z gwarancją nie zaś samochód pięcioletni o znanej marce lecz trudnej do odgadnięcia historii. Uważam, że samochodom tej marki należy dać szansę podobnie jak lata wstecz nasze społaczeństwo dało szansę Deawoo, ... czytaj więcej

PT55 o Tata Indica 2008-2010

Samochód o w miarę nowoczesnej sylwetce. Przy cenie o ponad 20% procent niższej aniżeli modele innych koncernów samochodowych w podobnej klasie (do tego gorzej wyposażonych - a każda dodatkowa opcja wiąże się z dodatkowymi opłatami).Doskonały samochód dla młodych osób (małżeństw), czyli kierowców mniej zwracających uwagę na prestiż a więcej na fakt, że to samochód jest dla mnnie nie zaś ja dodatkiem do niego. Ponadto czasy wypinania piersi przed sąsiadami z tytułu nowo zakupionej fury już minęły. Samochód w sam raz dla osób, które nie muszą za wszelką siłe podnosić swoje ego. czytaj więcej

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Holding 1 dokonał największej transakcji w historii polskiego rynku dealerskiego
Holding 1 dokonał największej transakcji w historii polskiego rynku dealerskiego

Polska grupa kapitałowa Holding 1 sfinalizowała zakup Renault Retail Group Warszawa, wzbogacając motoryzacyjne portfolio o sieć dealerstw marek Renault i Dacia w Warszawie. Wyniki pokazują, że to jedna z największych transacji w historii polskiego rynku dealerskiego.