1. Samochody
  2. Suzuki
  3. Splash
Suzuki

Suzuki Splash

Suzuki
Suzuki Splash

Suzuki Splash, zbudowany na zmodyfikowanej (rozstaw osi mniejszy o 30 mm) platformie Swifta, to kolejny z małych modeli tej japońskiej marki. Jego światowa premiera miała miejsce na wystawie IAA we Frankfurcie w 2007 roku, a na polskim rynku zadebiutował w maju 2008. Suzuki Splash jest efektem współpracy japońskiego koncernu z Oplem, dlatego nie powinno nikogo dziwić wiele wspólnych rozwiązań z modelem Agila.

Ocena użytkowników

Ocena ekspertów

Kup Suzuki Splash


 

Suzuki Splash - opinie kierowców


Suzuki Splash został oceniony 22 razy. Uzyskał średnią ocenę 4.27 na 5 możliwych punktów. 77% użytkowników określiło że warto kupić ten model

Ocena łaczna: 4.27

Liczba ocen: 22

Czy warto kupić ten model: tak 77% nie 23%

 

Suzuki Splash - spalanie


Użytkownicy modelu Suzuki Splash testują jego spalanie. Oto średnie zużycie paliwa w mieście i w trasie dla głównych rodzajów paliwa:
 
Liczba raportów:
22
22
śr. spalanie w mieście (l/100km)
7.2
7.2
śr. spalanie w trasie (l/100km)
6
6.0

 

Suzuki Splash - bezpieczeństwo

Wynik ogólny: 30 pkt.

 

Informacje o samochodach Suzuki Splash

Suzuki Splash po liftingu

Premiery 17-07-2012

Japoński producent aut odświeżył model Splash i w miesiącu lipcu wprowadza go do polskich salonów sprzedaży.

Spark,Panda, Splash - Magia liczb

testy porównawcze 25-05-2010

Chevrolet Spark wjeżdża do salonów, Suzuki Splash jest w sprzedaży od 2008 roku, a Fiat Panda - już od 7 lat. Zazwyczaj, nowsze auta wygrywają ze starszymi, bo są większe, mocniejsze i lepiej wyposażone. Czy tak będzie i tym razem?

Suzuki Swift i Suzuki Splash – test

testy porównawcze 06-11-2009

Wyposażenie kontra styl. Splash i Swift mają wspólne korzenie w postaci niemal identycznej płyty podłogowej, która wyznacza wielkość auta, ale diametralnie różnią się wyglądem.

 

Suzuki Splash – bez kompleksów

pierwsza jazda 04-08-2009

Dobry standard. Ofertę Suzuki wzbogacił Splash z silnikiem 1.0 - najtańsze auto w gamie, ale dobrze wyposażone i wystarczająco szybkie.

Litrowy Splash

Aktualności 02-03-2009

Suzuki Splash, najmniejszy z modeli tej japońskiej marki, dostępny od dziś będzie również z najmniejszym, jednolitrowym silnikiem o mocy 65 koni mechanicznych.

Suzuki Splash: Wyrośnięty mikrus

Testy samochodów 17-12-2008

Miejski, zwrotny, dynamiczny, dla kobiet to najczęstsze cechy, jakimi zwykło się charakteryzować najmniejsze samochody. Czy Suzuki Splash wpisuje się w te kanony, czy może jednak oferuje nieco więcej niż typowi przedstawiciele segmentu A?

Suzuki Splash – Bogaty z domu

test 25-08-2008

Nie poskąpiono mu niczego. Obszerne wnętrze i bogate wyposażenie nie są już w samochodowym przedszkolu czymś wyjątkowym, dlatego Splash wyróżnia się w inny sposób.

Ruszyła sprzedaż Splasha

Aktualności 16-05-2008

W salonach Suzuki w całym kraju przez najbliższe trzy dni odbędą się dni otwarte, które są pretekstem do debiutu rynkowego najnowszego modelu japońskiej marki - małego Splasha.

Suzuki Splash za 41 900 zł

wydarzenia 07-05-2008

Suzuki Splash – Będzie plusk?

pierwsza jazda 05-03-2008

Ma trafiać do młodych, dynamicznych. Do par i niewielkich rodzin. Tę marketingową formułkę znamy nie od dziś. Wygląda na to, że akurat w przypadku Suzuki Splasha ma ona swoje uzasadnienie. Dlaczego?

Filmy i galerie samochodów Suzuki Splash

Suzuki Splash SZ4

Samochody - katalog 20-05-2011

Testy mojeauto.pl : Suzuki Splash

Testy samochodów 03-09-2009

Suzuki Splash

Inne 25-06-2008

Małe, ale w pełni rodzinnne Suzuki.

Opinie i dyskusje o samochodach Suzuki Splash

Suzuki Splash za rok

Wynik dalszej współpr. SUZUKI i OPLA (nowa AGILA). Te same deski rozdzielcze, kierownice, wbudowane radia fabryczne, manipulatory nawiewów, plastiki (tylko czarne tak jak cała tapicerka - prócz wstawek). Mnie CZARNE przygnębia. Lepiej czuję się w jasnych wnętrzach (np. Honda Civic sedan - poprzedniej generacji, Skoda OCTAVIA w jasnej odmianie wersji Elegance, czy FABIA (stara - Elegance, a nowa COMFORT). Poza tym te "wkurzające" czerwone podświetlenia (potęgujące wzrost napięcia nerwowego - którego na drogach i tak zbyt dużo) i brak np. przedniego centralnego (regulowanego na długość i w pionie) podłokietnika, brak (na pewno) seryjnego parktronika na tył (nie mówiąc o przodzie), brak na boczkach drzwi zintegrowanych z ich podłokietnikami uchwytów - doskonałych do przytrzymania się. Ktoś tu pisał, że FABIA nie ma co robić przy tym autku. To oczywista pomyłka, bo to nie jest ta sama klasa. SUZUKI/OPEL - oczko niżej. Wystarczy popatrzeć na ofertę silników. czytaj więcej

Maggi o Suzuki Splash 2008-2014

jestem właścicelką Splasha od kliku miesięcy, jestem zadowolona - uważam , że doskonale się sprawdza jako miejskie autko do codziennych dojazdów do pracy i dowożenia dzieci do szkoły - z tyły dużo miejsca dzięki wysokiemu dachowi. Jest też bardzo wygodne pod względem wsiadania i wysiadania dla osób satrszych dzięku swej wysokości. Bagażnik może nie jest ogramny ale ma badzo funkcjonalne wieszaczki na torby co zapobiega przemieszcaniu się, przydaje się też schowek pod podłogą bagażnika czytaj więcej

Maciej o Suzuki Splash 2008-2014

to mój pierwszy samochód, który sprawił mi wiele kłopotów i kosztów. Toyotą yaris przejechsałam 80 tys. kilometrów i skrzynia biegów funkcjonowała sprawnie, a w tym S. Splash - po 35 tys. do wymiany. Spreżyna pękła, nie wiadomo z jakie przyczyny. Jest głośny w trasie. Nie polecam. Jedyne co to to, że jest ładny - ale to za mało !!! czytaj więcej

Suzuki Splash: Wyrośnięty mikrus

Jeździłem próbnie.Agilą.To siostrzyczka Splasha.Agila jest tylko ciut lepiej wyposażona.Cena 45 tys zł prawie. Splash obecnie 40 - 41 tys.Nie spodziewam się innych wrażeń po próbnej Splashem ale wykonam tę jazdę.Po spotkaniu z Agilą (ten sam silnik) i gabaryty powiem tak.Fajne autko dla 2-ch osób psa i bagażu na 4 dni.Wystarczające kopyto na gazie dla rozsądnych i przewidujących. Jeżdżę maszyną 105 konną i nie dostrzegam dużej różnicy. Splash ma felgi 15' Agila ma 15-tki tylko w najwyższej wersji. Oba wozy z 1,2 litrowym i 86 konnym (to jest osiągnięcie!) nie są dla entuzjastów "szybkich i wściekłych'. Będzie na Splasha więcej chętnych gdy Suzuki zrozumie że fatalne warunki pogodowe na Wisłą trwają od października do połowy kwietnia. Niezbędna jest podgrzewana szyba przednia jak w małej nowej Fieście Forda. Ale podobno taka szyba to własność Forda za produkcję której słono trzeba płacić. Pewnie szybciej pojawi się w Agilli z powodu małżeństwa Opla i Forda. Poważnie zacznę zastanawiać się nad Splashem przy tej obecnej cenie. czytaj więcej

Seba o Suzuki Splash 2008-2014

Bardzo dobry samochód dla małżeństwa, które już wychowało dzieci. Sprytny, zwinny, łatwy do parkowania. Nawet na autostradzie przy 130 km/h nie odczuwa się dyskomfortu. Szkoda, że nie ma sterowania odczytów komputerka w kierownicy. czytaj więcej

Suzuki Splash: Wyrośnięty mikrus

ROK TEMU SZUKALIŚMY Z BRATEM SAMOCHODU DLA OJCA I WESZLIŚY DO SALONU SUZUKI,ZOBACZYLIŚMY SPLASHA I OD RAZU WIEDZIELIŚMY.ŻE TO JEST TO!KUPILIŚMY SAMOCHÓD Z ROCZNIKA 2008 ZA 35 TYŚ. ZŁOTYCH W WERSJI COMFORT.SPLASH W KOLORZE METALIK,SILNIK 1.2 86KM,6XPODUSZKA,OBROTOMIERZ,EL.SZYBY,EL.LUSTERKA,ABS,KLIMA,SKÓRZANA KIER.Z REG.RADIA,RADIO CD Z MP3,DZIELONA TYLNA KANAPA.BAGAŻNIK NIE JEST NAJWIĘKSZY,ALE JEST DWUPOZIOMOWY.W SAMOCHODZIE SIEDZI SIĘ BARDZO WYGODNIE,JAK W AUCIE WYŻSZEJ KLASY(MAM 1.90 WZROSTU).AUTO TESTOWAŁEM NA AUTOSTRADZIE I WYKRĘCIŁEM 170KM/H.JEST DYNAMICZNY,ŚWIETNY NA MIASTO,ALE CALKIEM DOBRZE SPISUJE SIĘ NA TRASIE,JEST DOŚĆ SZTYWNY,WIĘC DOBRZE POKONUJE ZAKRĘTY.PODSUMOWUJĄC AUTO JEST GODNE POLECENIA,JEST TO JAPOŃCZYK,WIĘC AUTO SOLIDNE.NIECH MI NIKT NIE MÓWI,ŻE ZNAJDZIE COŚ LEPIEJ WYPOSAŻNEGO W TEJ CENIE! czytaj więcej

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Jak jeździć oszczędnie w czasie upału?
Jak jeździć oszczędnie w czasie upału?
Włączona klimatyzacja wpływa na zwiększenie zużycia paliwa. Eksperci radzą, co zrobić, żeby szybciej schłodzić auto w czasie upału, minimalizując wpływ tego elementu wyposażenia na spalanie.