1. Samochody
  2. Suzuki
  3. Splash
  4. Forum

Co kierowcy myślą o swoich samochodach Suzuki Splash

Łączna ocena

4.27

Suzuki Splash – oceny kierowców

Samochody Suzuki Splash zostały ocenione przez użytkowników mojeauto.pl 22 razy. Łączna ocena to 4.27 na 5. To dobry wynik. Co oceniają kierowcy użytkujący te samochody na co dzień? Prowadzenie – tu ocena wynosi 4.55, silnik – 4.05, komfort jazdy – 4.36 i jakość i awaryjność – 4.14.

Użytkownicy samochodów Suzuki Splash

Suzuki Splash: Wyrośnięty mikrus

Jeździłem próbnie.Agilą.To siostrzyczka Splasha.Agila jest tylko ciut lepiej wyposażona.Cena 45 tys zł prawie. Splash obecnie 40 - 41 tys.Nie spodziewam się innych wrażeń po próbnej Splashem ale wykonam tę jazdę.Po spotkaniu z Agilą (ten sam silnik) i gabaryty powiem tak.Fajne autko dla 2-ch osób psa i bagażu na 4 dni.Wystarczające kopyto na gazie dla rozsądnych i przewidujących. Jeżdżę maszyną 105 konną i nie dostrzegam dużej różnicy. Splash ma felgi 15' Agila ma 15-tki tylko w najwyższej wersji. Oba wozy z 1,2 litrowym i 86 konnym (to jest osiągnięcie!) nie są dla entuzjastów "szybkich i wściekłych'. Będzie na Splasha więcej chętnych gdy Suzuki zrozumie że fatalne warunki pogodowe na Wisłą trwają od października do połowy kwietnia. Niezbędna jest podgrzewana szyba przednia jak w małej nowej Fieście Forda. Ale podobno taka szyba to własność Forda za produkcję której słono trzeba płacić. Pewnie szybciej pojawi się w Agilli z powodu małżeństwa Opla i Forda. Poważnie zacznę zastanawiać się nad Splashem przy tej obecnej cenie. czytaj więcej

Suzuki Splash za rok

Wynik dalszej współpr. SUZUKI i OPLA (nowa AGILA). Te same deski rozdzielcze, kierownice, wbudowane radia fabryczne, manipulatory nawiewów, plastiki (tylko czarne tak jak cała tapicerka - prócz wstawek). Mnie CZARNE przygnębia. Lepiej czuję się w jasnych wnętrzach (np. Honda Civic sedan - poprzedniej generacji, Skoda OCTAVIA w jasnej odmianie wersji Elegance, czy FABIA (stara - Elegance, a nowa COMFORT). Poza tym te "wkurzające" czerwone podświetlenia (potęgujące wzrost napięcia nerwowego - którego na drogach i tak zbyt dużo) i brak np. przedniego centralnego (regulowanego na długość i w pionie) podłokietnika, brak (na pewno) seryjnego parktronika na tył (nie mówiąc o przodzie), brak na boczkach drzwi zintegrowanych z ich podłokietnikami uchwytów - doskonałych do przytrzymania się. Ktoś tu pisał, że FABIA nie ma co robić przy tym autku. To oczywista pomyłka, bo to nie jest ta sama klasa. SUZUKI/OPEL - oczko niżej. Wystarczy popatrzeć na ofertę silników. czytaj więcej

Suzuki Splash: Wyrośnięty mikrus

ROK TEMU SZUKALIŚMY Z BRATEM SAMOCHODU DLA OJCA I WESZLIŚY DO SALONU SUZUKI,ZOBACZYLIŚMY SPLASHA I OD RAZU WIEDZIELIŚMY.ŻE TO JEST TO!KUPILIŚMY SAMOCHÓD Z ROCZNIKA 2008 ZA 35 TYŚ. ZŁOTYCH W WERSJI COMFORT.SPLASH W KOLORZE METALIK,SILNIK 1.2 86KM,6XPODUSZKA,OBROTOMIERZ,EL.SZYBY,EL.LUSTERKA,ABS,KLIMA,SKÓRZANA KIER.Z REG.RADIA,RADIO CD Z MP3,DZIELONA TYLNA KANAPA.BAGAŻNIK NIE JEST NAJWIĘKSZY,ALE JEST DWUPOZIOMOWY.W SAMOCHODZIE SIEDZI SIĘ BARDZO WYGODNIE,JAK W AUCIE WYŻSZEJ KLASY(MAM 1.90 WZROSTU).AUTO TESTOWAŁEM NA AUTOSTRADZIE I WYKRĘCIŁEM 170KM/H.JEST DYNAMICZNY,ŚWIETNY NA MIASTO,ALE CALKIEM DOBRZE SPISUJE SIĘ NA TRASIE,JEST DOŚĆ SZTYWNY,WIĘC DOBRZE POKONUJE ZAKRĘTY.PODSUMOWUJĄC AUTO JEST GODNE POLECENIA,JEST TO JAPOŃCZYK,WIĘC AUTO SOLIDNE.NIECH MI NIKT NIE MÓWI,ŻE ZNAJDZIE COŚ LEPIEJ WYPOSAŻNEGO W TEJ CENIE! czytaj więcej

Suzuki Splash: Wyrośnięty mikrus

Fabia II ma wg mnie tylko jeden plus ,wiekszy bagaznik(ktory konsumuje wieksza o 0 20 cm płytę,jak więc ma wiecej miejsca jak jest o 10 cm niższa,,jezeli piszesz ,ze jest tansza to mozna porownywać te samochody ,przy wersji Fabii Clasic i to z silnikiem 1,4 16V 85 KM,cena 38800(-4000rabat),a ile dopłaciłeś za pakiet ,zeby miec centralny zamek,klimę,CD i MP3 sterowane z kierownicy,kurtyny,doplata za lakier (?),chyba 41 tys co kosztuje Splash nie wystarczy.Zuzycie paliwa Fabii zdecydowanie wyższe.Suzuki nie ma rabatów ale można wytargować alufelgi ,zimówki ,alarm, listwy boczne ,dywaniki(tak było w moim przypadku).Oczywiscie kazda pliszka swój ogon chwali,a wersja komfort Fabii kosztuje tyle ,ze nawet po rabacie jest duzo droższa,ma za to tempomat, podgrzewane fotele. czytaj więcej

Suzuki Splash: Wyrośnięty mikrus

Nigdy w zyciu nowych samochodow. Obecnie jezdze oplem omega 2003 i mozecie mi z waszymi splaszami, fabiami, agilami i reszta stada spaliny wachac. A w pakiecie mam tempomat, climatronic dwustrefowy, wycieraczki z czujnikiem deszczu, automatycznie przyciemniane lusterko wew., el. i podgrzewane zewn., fotele sterowane w kabanastu plaszczyznach i baganznik w ktorym moge spac po zlozeniu tylnej kanapy > niz 180 cm miejsca na dlugosc. I to wszystko za cene 15-17 tys. PLN. i spalanie 6,8 w miescie, a w trasie wszystko zalezy od predkosci. Jak sie kula czlek 100 km/h to 5,6, jak tnie po autobahnnie 150 km/h to 8,0 (w dieslu). czytaj więcej

Suzuki Splash: Wyrośnięty mikrus

Dołożyć do ceny Splasha 6000 zł i obecnie można kupić nową Fiestę z pakietem Gold X (m.in. ogrzewana szyba przednia) i 82 konnym silnikiem wyposażoną nawet w alufelgi. Ale uwaga w motorze Fiesty jest pasek w rozrządzie, a w Splashu i Agilli jest w rozrządzie łańcuch - z elementami tytanu, jak zapewnia pewien dealer. Kto się zna na rzeczy ten dojrzy różnicę gdyby co....Na rynku zapowiada się tak źle że warto poczekać do wiosny. Może być taniej!!!!. U Wszystkich poducentów i sprzedawców. czytaj więcej

Suzuki Splash za rok

Jednak wygląd zewnętrzny udany i będzie się raczej podobał, pewnie prócz kontrowersyjnego - dziwnego - tyłu ! Jednak nie widokiem zewnętrznym kierowca "żyje", a wyglądem i "atmosferą" wnętrza ! I to polecam wszystkim konstruktorom i producentom, za wszelką cenę szukającym oszczędności i przez to potrafiącym SPAPRAĆ nawet dobry projekt ! czytaj więcej

Suzuki Splash: Wyrośnięty mikrus

kupiłem nową Fabię II i od Splesza jest zdecydowanie większa ,a może raczej po prostu wydaje się samochowem dojrzalszy i z większym bagażnikiem i spokojnie mogę pojechać nim w trasę.P.s.ostatnio oglądałem w salonie tego Splesza i zdecydowanie wolę Fabię , jest tańsza z takim samym wyposażeniem jak nie lepszym czytaj więcej

Suzuki Splash: Wyrośnięty mikrus

zdecydowanie za drogi jak na miniaturkę, która miała by odnieść sukces i raczej dystrybutor zdaje sobie z tego sprawę. szczególnie, iż suzuki ma w zanadrzu równie mały model, alto (produkowany w indiach), który niebawem trafi do europy (w tym prawdopodobnie i do PL) i będzie kosztował zdecydowanie mniej. czytaj więcej

Testy mojeauto.pl : Suzuki Splash

zdecydowanie za drogi jak na miniaturkę, która miała by odnieść sukces i raczej dystrybutor zdaje sobie z tego sprawę. szczególnie, iż suzuki ma w zanadrzu równie mały model, alto (produkowany w indiach), który niebawem trafi do europy (w tym prawdopodobnie i do PL) i będzie kosztował zdecydowanie mniej. czytaj więcej

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Bolid wyścigowy P1 zespołu Fordzilla debiutuje w grze GRID Legends
Bolid wyścigowy P1 zespołu Fordzilla debiutuje w grze GRID Legends
Zaczęło się od wirtualnej kreacji, stworzonej we współpracy graczy z projektantami Forda. Trzy miesiące później pokazano pełnowymiarowy model, a następnie przekształcił się on w wyjątkowy symulator gier. Teraz gracze mogą wreszcie przejechać się tym autem sami w grze GRID Legends firmy Codemasters.