1. Samochody
  2. Suzuki

Suzuki

Suzuki
Suzuki

Suzuki, firma założona przez Michio Suzuki, powstała w 1909 roku. Pierwsze prototypy samochodów osobowych powstały w połowie lat trzydziestych, jednak na pierwszy samochód marki Suzuki trzeba było poczekać aż do połowy lat pięćdziesiątych ubiegłego stulecia.

Najlepiej oceniany

Suzuki Kizashi

Suzuki Kizashi

 

4.68

91% Kierowców uważa że warto kupić ten samochód

Najbardziej bezpieczny

Najmniejsze spalanie

Suzuki Alto

Suzuki Alto

Spalnie w mieście:
6.3l/100 km

Spalnie w trasie:
5.1l/100 km

Najmniej usterek

Suzuki SX4

Suzuki SX4

 

89% nie miało żadnych usterek

Kup samochód marki Suzuki


 


 


 

Informacje o samochodach marki Suzuki

Suzuki S-Cross Strong Hybrid już w salonach

Premiery 19-08-2022

W salonach marki Suzuki jest już S-Cross z nowym układem napędowym Strong Hybrid, czyli z tzw. pełną hybrydą.

Suzuki S-Cross Strong Hybrid – pełna hybryda w salonach

wydarzenia 04-08-2022

Suzuki wprowadza do oferty model S-Cross Strong Hybrid. Wersja o tej nazwie nie jest jednak wcale mocniejsza od S-Crossa Hybrid, będącego miękką hybrydą. Wręcz przeciwnie. Ma być za to oszczędniejsza.

Używane Suzuki Vitara (2015-) - Twardziel

testy samochodów używanych 28-07-2022

Jej poprzednik o nazwie Grand Vitara był SUV-em z wyjątkowym talentem do jazdy w terenie. Suzuki Vitara jest crossoverem stworzonym do miejskiej, a nie terenowej jazdy.

Skoda Fabia kontra Hyundai i20 i Suzuki Swift z podstawowymi silnikami - TEST

testy porównawcze 01-05-2022

Są małe, ale często to na ich barkach spoczywa najwięcej zadań. Nawet jeśli pełnią rolę drugiego auta w rodzinie, służą do załatwiania wielu podstawowych spraw – to nimi wozimy dzieci do szkoły, jeździmy do pracy i po zakupy. O testowe punkty walczą Hyundai i20, Skoda Fabia i Suzuki Swift.

Suzuki Vitara Strong Hybrid, czyli debiut pełnej hybrydy

wydarzenia 10-03-2022

Nazwa Strong Hybrid może sugerować wersję o większej mocy, tymczasem tak nie jest. Chodzi tu bowiem o pierwszą pełną hybrydę Suzuki i odróżnienie jej od Vitary Hybrid, która jest hybrydą, tyle że miękką.

Suzuki Swace Hybrid – Trzy razy tak - TEST

pierwsza jazda 19-02-2022

Początkowo ta fuzja modeli Toyoty i Suzuki mogła rozbawić fanów motoryzacji, bo przecież jaki sens ma sprzedawanie tego samego auta z różnymi logotypami? Po kilku dniach jazdy do słowa dochodzi jednak głos rozsądku – Swace może mieć sens.

Suzuki SX4 S-Cross: W nowym ciele znany duch - TEST

pierwsza jazda 15-02-2022

Z zewnątrz całkowicie odmienione, pod spodem z rozwiązaniami znanymi z poprzedniego modelu – tą samą płytą podłogową i układem napędowym. Suzuki SX4 S-Cross trzeciej generacji trafiło do nas w dniu swojej światowej premiery.

Suzuki Motor Poland z nowym zespołem PR

Aktualności 10-02-2022

Dwaj dziennikarze motoryzacyjni i dotychczasowi ambasadorowie Suzuki w Polsce utworzą PR Team odpowiedzialny za komunikację japońskiej marki.

 

 

Nowe Suzuki S-Cross - oficjalna premiera

Aktualności 26-11-2021

Suzuki S-Cross wchodzi do gry, zastępując model SX4 S-Cross. Nowy SUV zyskał odmieniony wygląd i szereg systemów bezpieczeństwa, zachowując dotychczasowe zalety, jak napęd i przestronne wnętrze. Znamy już ceny.

Nowy Suzuki S-Cross – oficjalna premiera, cennik modelu

wydarzenia 25-11-2021

Suzuki S-Cross to nowy model, ale oparty o dobrze znane z poprzednika rozwiązania i na nowo zaprojektowany. Znamy już ceny następcy SX4 S-Crossa.

Opinie i dyskusje o samochodach marki Suzuki

Marcos o Suzuki SX4 2009-2014

Właśnie mija pięć lat eksploatacji auta kupionego jako nowe w salonie i żadnych rozczarowań. Miało być proste, niewyszukane, "dziuroodporne" i bezawaryjne. I SX4 taki właśnie jest. Jeśli nie potrzebujesz francuskich bajerów, które zaczynają się psuć po roku, pluszowych wykładzin i setek "przydatnych wyświetlaczy" - to samochód dla ciebie. W nowym aucie to nie ma znaczenia ale dostęp do silnika, reflektorów i reszty podzespołów jest rodem z lat dziewięćdziesiątych. To zaleta przy ew. zakupie paroletniego używanego samochodu. SX4 dobrze się prowadzi, pozycja za kierownicą jest wysoka, jak w prawdziwym SUVie, lusterka wsteczne wielkie jak w ciężarówce. W pakiecie Premium nieoceniony pakiet otwierania i uruchamiania bez kluczyka + skórznana kierownica ze sterowaniem i bardzo ładne alu felgi - bez nich SX nie byłby tym SXem. Główna i jedyna wada - benzynowy silnik bez szóstego biegu nie nadaje sie na autostrady. Przy większej prędkości samochód jest głośny a silnik wyraźnie "szóstkuje" i zaczyna dużo palić. Silnik, jak każda benzyna Suzuki czy Hondy lubi wysokie obrody co przy normalnej jeździe czyni go ospałym. Ale to nie wyścigówka więc trudno to uznać za wadę. Taka charakterystyka. I na koniec. Przez pięć lat nie zepsuło się NIC. Ani jeden guziczek, żaden podzespół mechaniczny, nic!!! Nawet nie przepaliła się żarówka. Elementy wnętrza i zawieszenia pracują nadal cicho, bez trzasków, pisków i skrzypienia. Uznaję to za największą zaletę samochodu uchod... czytaj więcej

Nowe felgi do Suzuki Swift

Hej, Z doświadczenia wiem, że jeżeli się na tym nie znasz lub nie masz znajomych, którzy mogliby Ci pomóc to lepiej się za to nie brać. Całkiem fajne felgi można znaleźć standardowo na allegro ale śruby trzeba samemu dobrać. Osobiście raz kupowałam ze 3 razy śruby to za każdym razem coś było nie tak ;) Zawsze w warsztacie mogą Ci dobrać odpowiednie śruby, więc musisz się dopytać np w serwisie samochodowym https://blog.feuvert.pl/jak-dobrac-sruby-do-felg/. Myślę że warto ten raz pojechać i dowiedzieć się konretnie jaką średnice powinny śruby mieć, może jakąś zniżkę dostaniesz jak zrobisz przegląd, czy wymienisz opony :P Nigdy u nich nie byłam ale wiem że koleżanka często do nich jeździ i wie za co płaci. Powodzenia! czytaj więcej

alarm, centralny zamek

Opisuję samochód Suzuki Sx4 z 2008, przebieg 38000 km. Po przyjeździe do garażu chciałem z kluczyka( pilota ) zamknąć samochód. Niestety kilka prób nie dało rezultatów.Zamknąłem autko kluczykiem 9 manualnie ). Następnego dnia nie udało mi się otworzyć autka z pilota więc użyłem kluczyka. Po otwarciu drzwi włączył się alarm i zaczeły migać kierunkowskazy. Nie udało mi się wyłączyć syrenki ( mini kluczykiem ) oraz uruchomić samochodu .Pobiegłem do domu po drugi zestaw kluczyków. Niestety taka sama reakcja. Zdesperowany (żeby nie podpaść współmieszkańcom )odłączyłem klemę i pozwoliłem odpocząć sobie i mieszkańcom. Zacząłem dzwonić, chodzić i pytać co robić. Odpowiedzi od prostej ( na lawetę i do servisu ), do bardziej skomplikowanej ( próbować odblokować alarm - tak jak w wypadku zgubienia kluczyków z pilotem ). Treść o dezaktywacji alarmu jest tak prosta jak świński ogon - proponuję przeczytać pkt 5 w książeczce o alarmach. Z racji tego, że miałem wolny dzień i nie musiałem nigdzie jechać pomyślałem i wymyśliłem co następuje : najpierw zanim wejdę w koszty lawety, czy dowozu fachowca spróbuję najprostrzego rozwiązania, a może się uda. Poszedłem do sklepu i wymieniłem baterię w kluczyku-pilocie ( podwójne zabezpieczenia komory bateryjnej - bateria duża pastylka). Wróciłem do garażu, podłączyłem klemę i jednokrotnym przyciśnięciem pilota zlikwidowałem wycie, miganie i brak zapłonu. Ze szczęścia pojechałem i wymieniłe baterię w drugim kluczyku pilocie. czytaj więcej

Tor Rakietowa we Wrocławiu

Witajcie klubowicze. Zapraszamy wszystkich na Tor Rakietowa we Wrocławiu. Organizujemy zloty fanów różnych marek, klubów i zrzeszeń automobilowych. Dysponujemy obiektem o powierzchni 7ha o łącznej długości tras 4,1 km. Nawierzchnia toru to w 70% asfalt, 20%beton, 10% szuter. Tor wyposażony jest w profesjonalną matę poślizgową i system kurtyn wodnych. Posiadamy profesjonalne nagłośnienie, elektroniczny pomiar czasu (fotokomórki) i pomiar natężenia dźwięku. Oferujemy zaplecze cateringowe, hale namiotowe, scenę itp. Zapewniamy także bogaty park maszynowy (samochody na trolejach, gokarty, buggy, szayowozy, skutery itp.) Jesteśmy w stanie zapewnić inne atrakcje około motoryzacyjne. Cena już od 2000 pln netto. Zapraszamy!!! Tor Rakietowa ul. Rakietowa 39, 54-615 Wrocław tel. 071 374-06-06 fax 071 374-22-97. e-mail: moto@redeco.pl czytaj więcej

prostowacz o Suzuki Kizashi 2010-

Witam, Widzę że chyba salony nie potrafią sprzedać tego auta i stąd takie pochlebne opinie wystawione przez pracowników tej marki... Niestety nie jest tak różowo z Kizashi. Po pierwsze samochód ma zbyt małą gamę silników do wyboru- mamy wybór między 2,4 i 2,4 kto woli diesela może wybrać benzynę. A ja chcę 3,2 V6 jak w mojej Grand Vitarze !! Chromowane wykończenia dookoła auta to miękki plastik pokryty chromem, złazi po 5.000 km /auto testowe miało mniejszy przebieg, ale chrom już się złuszczył i wyglądało obrzydliwie/ Jakość KIZASHI- hmmm... plastiki miękkie, niestety ruszają się i trzeszczą. Wykończenia jak w tanich chińskich zabawkach, znacie te plastry plastiku których nie udało się usunąć skrawarką ? Przypomni się Wam dzieciństwo, takie właśnie heble we wnętrzu jak na zabawkach z lat 60 i 70. Wykładziny jak szmaty, w bagażniku to samo, fotele ładne. Zegary jak z epoki pierwszego zegarka elektronicznego. JEDEN piksel zakryjesz palcem, skąd oni to wzięli ?? z archiwum, muzeum ? Ostatnie co trzeba zaznaczyć- ZUŻYCIE PALIWA koło 17 litrów w manualu !! Niech mi nie czaruje sprzedawca że auto schodzi poniżej 10 jak nawet na stronie suzuki /ogląd 360 stopni wnętrza/ widać jak byk na środku deski rozdzielczej napis "średnie zużycie 12,2 L"(podane na stronie 11) /tłumaczenie z angielskiego- liczyliście że ktoś doceni w aucie za ponad 115 tysięcy że chcielibyście zobaczyć swój rodzimy język na zegarach ?/ czytaj więcej

Ali o Suzuki Swift 2005-2010

Po przejechaniu kilku pierwszych zakretow i przyspieszen i hamowan trudno nie zrozumiec dlaczego to jest auto fun for driving no.2 zaraz za Mini. Nie jechalem Mini, ale jak dotad tylko Focus i Civic prowadzily mi sie tak dobrze. Po prostu usmiech od ucha do ucha. Super stabilne, z szalonym motocyklowym silnikiem - wiecej przyjemnosci niz kiedykolwiek myslelem ze mozna doswiadczyc w tak malym autku i to z podstawowym silnikiem i zawieszeniem (w przeciwienstwie do malych GTi w ktorych czuc kazdy kamien na drodze i kosztuja prawie 2x tyle i 1,5x tyle pala a przyjemnosci w sumie niewiele wiecej - czasem mniej jak tylek boli i przez tory kolejowe jedziesz 5km/h zeby na nich podwozia nie zostawic...). Bardzo latwe w prowadzeniu, moja żona bardzo sobie to chwali - idealne auto miejskie. Jakosciowo niezle wykonczone (np. w porownaniu z Yarisem), wygodne i ogolnie bardzo przyjemne. Fantastycznie wyciszone, oczywiscie silnik jest glosny na wysokich obrotach, ale w takim maluchu ktory nie jest? Przynajmniej brzmi wtedy lepiej niz trzycylindrowe kosiarki innych autek. Wystarczy spojrzec do bagaznika ze nie moze to byc auto rodzinne, z reszta uwazam osobiscie ze tej klasy auto nigdy nie moze nim byc, bo nawet jak to jest wersja "z plecakiem" (sedan) to pomijajac brzydote takiego rozwiazania (Thalia, City) jazda czyms takim zaladowanym to tez meczarnia. Pali tyle ile powinien i zaleznie od stylu jazdy. Nie oszukujmy sie, jak pocisniemy po miescie superoszczedny Yaris 1.0 tez spala 7,5 l... czytaj więcej

Suzuki Opony

Suzuki - Opony

Suzuki Części samochodowe

Suzuki - Części samochodowe

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Nowy taryfikator punktów karnych i podwójne mandaty za recydywę
Nowy taryfikator punktów karnych i podwójne mandaty za recydywę
Nowy taryfikator punktów karnych, który wszedł w życie 17 września 2022 r., wprowadza na przykład maksymalną karę 15 punktów za najcięższe wykroczenia drogowe. Ale to także dłuższy okres wygasania punktów i likwidacja kursów reedukacyjnych.