1. Samochody
  2. Suzuki

Suzuki

Suzuki
Suzuki

Suzuki, firma założona przez Michio Suzuki, powstała w 1909 roku. Pierwsze prototypy samochodów osobowych powstały w połowie lat trzydziestych, jednak na pierwszy samochód marki Suzuki trzeba było poczekać aż do połowy lat pięćdziesiątych ubiegłego stulecia.

Najlepiej oceniany

Suzuki Kizashi

Suzuki Kizashi

 

4.68

91% Kierowców uważa że warto kupić ten samochód

Najbardziej bezpieczny

Najmniejsze spalanie

Suzuki Alto

Suzuki Alto

Spalnie w mieście:
6.3l/100 km

Spalnie w trasie:
5.1l/100 km

Najmniej usterek

Suzuki SX4

Suzuki SX4

 

89% nie miało żadnych usterek

Kup samochód marki Suzuki


 


 


 

Informacje o samochodach marki Suzuki

Suzuki pierwszym w historii sponsorem tytularnym 1 Ligi Mężczyzn

Aktualności 21-07-2020

Suzuki Motor Poland rozszerza zakres współpracy z Polskim Związkiem Koszykówki. Japońska marka w sezonie 2020/2021 będzie pierwszym w historii sponsorem tytularnym koszykarskiej 1 Ligi Mężczyzn.

Suzuki sponsorem tytularnym koszykarskiej 1 Ligi Mężczyzn

wydarzenia 17-07-2020

Suzuki Motor Poland znane jest ze wsparcia udzielanego polskim ligom sportowym. Tym razem japońska marka będzie tytularnym sponsorem koszykarskiej 1 Ligi Mężczyzn.

Suzuki SX4 S-Cross Hybrid: blaski i cienie | TEST

pierwsza jazda 16-07-2020

Chociaż wnętrze Suzuki SX4 S-Cross Hybrid w kilku miejscach może rozczarować, auto niemal nie ma słabych stron, a pod jednym względem jest prawie wybitne.

Suzuki Swift Hybrid – nowy napęd hybrydowy

Aktualności 06-07-2020

Suzuki Swift po face liftingu zyskuje odświeżony wygląd nadwozia, ale przede wszystkim pod maskę trafi zmodyfikowany napęd typu mild hybrid.

Suzuki Swift Hybrid – face lifting i hybryda pod maską

wydarzenia 03-07-2020

Suzuki Swift przechodzi face lifting, który oprócz odświeżonego wyglądu wprowadza do oferty zmodyfikowany napęd oraz nowe opcje wyposażenia.

Suzuki Across, czyli Toyota RAV4 w przebraniu

wydarzenia 01-07-2020

Suzuki Across to SUV z napędem hybrydowym plug-in. Już pierwszy rzut oka na zdjęcie zdradza, że tak naprawdę mamy do czynienia z Toyotą RAV4. O co chodzi?

Suzuki Vitara - Wierna sobie | TEST

pierwsza jazda 05-06-2020

Z benzynową jednostką 1.4 wspieraną przez mały silnik elektryczny i z napędem na cztery koła Suzuki Vitara w wersji „mild hybrid” łączy tradycję swoich poprzedników z wymaganiami współczesności.

Problemy z rozrządem silnika – Na które modele marek japońskich i koreańskich uważać?

technika 17-04-2020

Problemy z rozrządem silnika dotykają wielu właścicieli samochodów. Sprawdzamy, w których modelach japońskich i koreańskich mogą pojawić się awarie i z jakimi kosztami naprawy trzeba się liczyć.

Suzuki Motor Poland przekazuje auta szpitalowi

Aktualności 15-04-2020

W ramach akcji „Suzuki dla lekarzy” do Szpitala Czerniakowskiego w Warszawie trafiła flota miejskich samochodów japońskiej marki. Modele Swift i Ignis będą wykorzystywane przez stołecznych medyków w codziennej walce z COVID-19.

Suzuki świętuje 100. rocznicę powstania

wydarzenia 30-03-2020

W roku 2020 firma Suzuki Motor Corporation obchodzi wyjątkową, okrągłą rocznicę. Producent samochodów, motocykli i silników zaburtowych ma już 100 lat.

Opinie i dyskusje o samochodach marki Suzuki

prostowacz o Suzuki Kizashi 2010-

Witam, Widzę że chyba salony nie potrafią sprzedać tego auta i stąd takie pochlebne opinie wystawione przez pracowników tej marki... Niestety nie jest tak różowo z Kizashi. Po pierwsze samochód ma zbyt małą gamę silników do wyboru- mamy wybór między 2,4 i 2,4 kto woli diesela może wybrać benzynę. A ja chcę 3,2 V6 jak w mojej Grand Vitarze !! Chromowane wykończenia dookoła auta to miękki plastik pokryty chromem, złazi po 5.000 km /auto testowe miało mniejszy przebieg, ale chrom już się złuszczył i wyglądało obrzydliwie/ Jakość KIZASHI- hmmm... plastiki miękkie, niestety ruszają się i trzeszczą. Wykończenia jak w tanich chińskich zabawkach, znacie te plastry plastiku których nie udało się usunąć skrawarką ? Przypomni się Wam dzieciństwo, takie właśnie heble we wnętrzu jak na zabawkach z lat 60 i 70. Wykładziny jak szmaty, w bagażniku to samo, fotele ładne. Zegary jak z epoki pierwszego zegarka elektronicznego. JEDEN piksel zakryjesz palcem, skąd oni to wzięli ?? z archiwum, muzeum ? Ostatnie co trzeba zaznaczyć- ZUŻYCIE PALIWA koło 17 litrów w manualu !! Niech mi nie czaruje sprzedawca że auto schodzi poniżej 10 jak nawet na stronie suzuki /ogląd 360 stopni wnętrza/ widać jak byk na środku deski rozdzielczej napis "średnie zużycie 12,2 L"(podane na stronie 11) /tłumaczenie z angielskiego- liczyliście że ktoś doceni w aucie za ponad 115 tysięcy że chcielibyście zobaczyć swój rodzimy język na zegarach ?/ czytaj więcej

Ali o Suzuki Swift 2005-2010

Po przejechaniu kilku pierwszych zakretow i przyspieszen i hamowan trudno nie zrozumiec dlaczego to jest auto fun for driving no.2 zaraz za Mini. Nie jechalem Mini, ale jak dotad tylko Focus i Civic prowadzily mi sie tak dobrze. Po prostu usmiech od ucha do ucha. Super stabilne, z szalonym motocyklowym silnikiem - wiecej przyjemnosci niz kiedykolwiek myslelem ze mozna doswiadczyc w tak malym autku i to z podstawowym silnikiem i zawieszeniem (w przeciwienstwie do malych GTi w ktorych czuc kazdy kamien na drodze i kosztuja prawie 2x tyle i 1,5x tyle pala a przyjemnosci w sumie niewiele wiecej - czasem mniej jak tylek boli i przez tory kolejowe jedziesz 5km/h zeby na nich podwozia nie zostawic...). Bardzo latwe w prowadzeniu, moja żona bardzo sobie to chwali - idealne auto miejskie. Jakosciowo niezle wykonczone (np. w porownaniu z Yarisem), wygodne i ogolnie bardzo przyjemne. Fantastycznie wyciszone, oczywiscie silnik jest glosny na wysokich obrotach, ale w takim maluchu ktory nie jest? Przynajmniej brzmi wtedy lepiej niz trzycylindrowe kosiarki innych autek. Wystarczy spojrzec do bagaznika ze nie moze to byc auto rodzinne, z reszta uwazam osobiscie ze tej klasy auto nigdy nie moze nim byc, bo nawet jak to jest wersja "z plecakiem" (sedan) to pomijajac brzydote takiego rozwiazania (Thalia, City) jazda czyms takim zaladowanym to tez meczarnia. Pali tyle ile powinien i zaleznie od stylu jazdy. Nie oszukujmy sie, jak pocisniemy po miescie superoszczedny Yaris 1.0 tez spala 7,5 l... czytaj więcej

Marcos o Suzuki SX4 2009-2014

Właśnie mija pięć lat eksploatacji auta kupionego jako nowe w salonie i żadnych rozczarowań. Miało być proste, niewyszukane, "dziuroodporne" i bezawaryjne. I SX4 taki właśnie jest. Jeśli nie potrzebujesz francuskich bajerów, które zaczynają się psuć po roku, pluszowych wykładzin i setek "przydatnych wyświetlaczy" - to samochód dla ciebie. W nowym aucie to nie ma znaczenia ale dostęp do silnika, reflektorów i reszty podzespołów jest rodem z lat dziewięćdziesiątych. To zaleta przy ew. zakupie paroletniego używanego samochodu. SX4 dobrze się prowadzi, pozycja za kierownicą jest wysoka, jak w prawdziwym SUVie, lusterka wsteczne wielkie jak w ciężarówce. W pakiecie Premium nieoceniony pakiet otwierania i uruchamiania bez kluczyka + skórznana kierownica ze sterowaniem i bardzo ładne alu felgi - bez nich SX nie byłby tym SXem. Główna i jedyna wada - benzynowy silnik bez szóstego biegu nie nadaje sie na autostrady. Przy większej prędkości samochód jest głośny a silnik wyraźnie "szóstkuje" i zaczyna dużo palić. Silnik, jak każda benzyna Suzuki czy Hondy lubi wysokie obrody co przy normalnej jeździe czyni go ospałym. Ale to nie wyścigówka więc trudno to uznać za wadę. Taka charakterystyka. I na koniec. Przez pięć lat nie zepsuło się NIC. Ani jeden guziczek, żaden podzespół mechaniczny, nic!!! Nawet nie przepaliła się żarówka. Elementy wnętrza i zawieszenia pracują nadal cicho, bez trzasków, pisków i skrzypienia. Uznaję to za największą zaletę samochodu uchod... czytaj więcej

alarm, centralny zamek

Opisuję samochód Suzuki Sx4 z 2008, przebieg 38000 km. Po przyjeździe do garażu chciałem z kluczyka( pilota ) zamknąć samochód. Niestety kilka prób nie dało rezultatów.Zamknąłem autko kluczykiem 9 manualnie ). Następnego dnia nie udało mi się otworzyć autka z pilota więc użyłem kluczyka. Po otwarciu drzwi włączył się alarm i zaczeły migać kierunkowskazy. Nie udało mi się wyłączyć syrenki ( mini kluczykiem ) oraz uruchomić samochodu .Pobiegłem do domu po drugi zestaw kluczyków. Niestety taka sama reakcja. Zdesperowany (żeby nie podpaść współmieszkańcom )odłączyłem klemę i pozwoliłem odpocząć sobie i mieszkańcom. Zacząłem dzwonić, chodzić i pytać co robić. Odpowiedzi od prostej ( na lawetę i do servisu ), do bardziej skomplikowanej ( próbować odblokować alarm - tak jak w wypadku zgubienia kluczyków z pilotem ). Treść o dezaktywacji alarmu jest tak prosta jak świński ogon - proponuję przeczytać pkt 5 w książeczce o alarmach. Z racji tego, że miałem wolny dzień i nie musiałem nigdzie jechać pomyślałem i wymyśliłem co następuje : najpierw zanim wejdę w koszty lawety, czy dowozu fachowca spróbuję najprostrzego rozwiązania, a może się uda. Poszedłem do sklepu i wymieniłem baterię w kluczyku-pilocie ( podwójne zabezpieczenia komory bateryjnej - bateria duża pastylka). Wróciłem do garażu, podłączyłem klemę i jednokrotnym przyciśnięciem pilota zlikwidowałem wycie, miganie i brak zapłonu. Ze szczęścia pojechałem i wymieniłe baterię w drugim kluczyku pilocie. czytaj więcej

Nowe felgi do Suzuki Swift

Hej, Z doświadczenia wiem, że jeżeli się na tym nie znasz lub nie masz znajomych, którzy mogliby Ci pomóc to lepiej się za to nie brać. Całkiem fajne felgi można znaleźć standardowo na allegro ale śruby trzeba samemu dobrać. Osobiście raz kupowałam ze 3 razy śruby to za każdym razem coś było nie tak ;) Zawsze w warsztacie mogą Ci dobrać odpowiednie śruby, więc musisz się dopytać np w serwisie samochodowym https://blog.feuvert.pl/jak-dobrac-sruby-do-felg/. Myślę że warto ten raz pojechać i dowiedzieć się konretnie jaką średnice powinny śruby mieć, może jakąś zniżkę dostaniesz jak zrobisz przegląd, czy wymienisz opony :P Nigdy u nich nie byłam ale wiem że koleżanka często do nich jeździ i wie za co płaci. Powodzenia! czytaj więcej

Tor Rakietowa we Wrocławiu

Witajcie klubowicze. Zapraszamy wszystkich na Tor Rakietowa we Wrocławiu. Organizujemy zloty fanów różnych marek, klubów i zrzeszeń automobilowych. Dysponujemy obiektem o powierzchni 7ha o łącznej długości tras 4,1 km. Nawierzchnia toru to w 70% asfalt, 20%beton, 10% szuter. Tor wyposażony jest w profesjonalną matę poślizgową i system kurtyn wodnych. Posiadamy profesjonalne nagłośnienie, elektroniczny pomiar czasu (fotokomórki) i pomiar natężenia dźwięku. Oferujemy zaplecze cateringowe, hale namiotowe, scenę itp. Zapewniamy także bogaty park maszynowy (samochody na trolejach, gokarty, buggy, szayowozy, skutery itp.) Jesteśmy w stanie zapewnić inne atrakcje około motoryzacyjne. Cena już od 2000 pln netto. Zapraszamy!!! Tor Rakietowa ul. Rakietowa 39, 54-615 Wrocław tel. 071 374-06-06 fax 071 374-22-97. e-mail: moto@redeco.pl czytaj więcej

Suzuki Opony

Suzuki - Opony

Suzuki Części samochodowe

Suzuki - Części samochodowe

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Nowy Seat Leon – ceny czwartej generacji
Nowy Seat Leon – ceny czwartej generacji
Czwarta generacja Seata Leona w wersji pięciodrzwiowej i kombi Sportstourer wchodzi do sprzedaży, również jako hybryda. Znamy jego ceny.
Dacia Duster Dacia Duster