Subaru ImprezaSubaru Impreza, trochę jak w przypadku Mitsubishi Lancera, jest kojarzona głównie z rywalizacją w rajdach sportowych. To za sprawą wielu sukcesów, jakie kierowcy rajdowi odnosili za kierownicą Subaru Impreza WRC. Subaru Impreza zadebiutowała w 1992 r. (w Europie 2 lata później), zaś w 2002 r. pojawiła się jej druga generacja. Prawdziwą rewolucję przyniosła jednak trzecia odsłona auta (debiut we Frankfurcie 2007) - Subaru zerwało z dotychczasową tradycją i Impreza odeszła od swego wizerunku czterodrzwiowego sedana na rzecz pięciodrzwiowego hatchbacka. Ocena użytkownikówSubaru Impreza - generacje, wersje, katalogKup Subaru ImprezaSubaru Impreza - opinie kierowcówSubaru Impreza został oceniony 41 razy. Uzyskał średnią ocenę 4.64 na 5 możliwych punktów. 90% użytkowników określiło że warto kupić ten model Ocena łaczna: 4.64 Liczba ocen: 41 Czy warto kupić ten model: tak 90% nie 10%
Subaru Impreza - awaryjność
23% Nieznaczne usterki 8% Poważne usterki Najczęstsze awarie: elektryka, elektronika,oświetlenie (18.40%), układ hamulcowy (12.30%), silnik, układ wydechowy (6.70%)
Subaru Impreza - spalanieUżytkownicy modelu Subaru Impreza testują jego spalanie. Oto średnie zużycie paliwa w mieście i w trasie dla głównych rodzajów paliwa:
Liczba raportów:
41
36
3
2
śr. spalanie w mieście (l/100km)
10.6
12.2
12.7
6.8
śr. spalanie w trasie (l/100km)
8.6
9.9
10.0
5.8
Subaru Impreza - bezpieczeństwo
Informacje o samochodach Subaru ImprezaProdrive P25 - Powrót do rajdów z lat 90.wydarzenia 21-06-2022
Prodrive pokazał Subaru Imprezę P25, która będzie miała swój debiut podczas Goodwood Festival of Speed. P25 to aktualna interpretacja słynnej Imprezy 22B. Nowe Subaru Impreza już na drogach - znamy cenyAktualności 15-11-2017
Japoński producent wprowadza do salonów piątą generację Subaru Imprezy. Nowy model będzie dostępny na początek tylko z jednym silnikiem. Subaru Impreza - debiut wersji europejskiejwydarzenia 12-09-2017
Doczekaliśmy się kolejnej generacji Subaru Imprezy. Czym wyróżnia się ten zgrabny hatchback z opcjonalnym stałym napędem na cztery koła? Subaru Impreza z rekordem toru Nurburgringwydarzenia 24-07-2017
Subaru Impreza w wersji WRX STI Type RA NBR Special uzyskało najlepszy czas okrążenia toru Nurburgring w swojej klasie. Za drugim razem. Subaru Impreza - premiera we FrankfurcieAktualności 04-07-2017
Już jesienią na salonie motoryzacyjnym we Frankfurcie pojawi się nowa generacja Subaru Imprezy. Japoński producent uchylił właśnie rąbka tajemnicy na temat kolejnej odsłony kultowego modelu. Subaru Impreza - niższa, sztywniejsza, zwinniejszawydarzenia 04-07-2017
Subaru Impreza nowej generacji pojawi się na salonie samochodowym we Frankfurcie. Producent uchylił jednak już teraz rąbka tajemnicy. Subaru WRX S4 tS - tylko dla JaponiiAktualności 06-10-2016
Nowością jest skrzynia CVT połączona z silnikiem o mocy 300 KM. Na potrzeby tej wersji przekładnię wyposażono w dodatkową chłodnicę oleju. Subaru i Prodrive chcą pobić rekord Isle of Man TTAktualności 06-04-2016
Subaru Impreza 2017 oficjalnie w Nowym Jorkuwydarzenia 24-03-2016
Nowe Subaru Impreza w końcu odsłoniło swoją twarz na targach w Nowym Roku. Piąta odsłona japońskiego modelu całkowicie zmieniła swój wygląd. Subaru Impreza 2017 - pierwsze zdjęcieAktualności 10-03-2016
Pod koniec miesiąca odbędą się targi motoryzacyjne w Nowym Jorku. Nie zabraknie tam nowego Subaru Impreza przeznaczonego na rocznik modelowy 2017. Filmy i galerie samochodów Subaru ImprezaSubaru WRXSamochody - katalog 21-11-2013
Subaru Impreza 2008Samochody - katalog 06-05-2008
Obejrzyj materiał o tym co nowego kryje i czym się wyróżnia ostatnia generacji Subaru Imprezy. Leszek Kuzaj o nowym Subaru Impreza WRX STiPremiery i wydarzenia 28-03-2008
Rajdowy Mistrz Polski dzieli się wrażeniami z jazdy nowym Subaru Impreza WRX STi. Polska premiera: Subaru Impreza STIPremiery i wydarzenia 26-03-2008
Opinie i dyskusje o samochodach Subaru ImprezaSprzedam Subaru Impreza GT 2.0 TurboOC - 01.2012 Przegląd - 01.2012 Subaru Impreza GT 1996 195'000 tys przebieg 211 KM samochód w bardzo dobrym stanie technicznym, w całości ORYGINALNE ! (alufelgi, radio, fotele, dokładki, halogeny itp.), co rzadko się zdarza. Wszystko działa (klimatyzacja oraz cała elektryka). W 2009 przez poprzedniego właściciela założona instalacja gazowa. do poprawki lakierniczej prawy błotnik. Osobiście wymieniłem: - tarcze+klocki, przód - filtr powietrza - paski (do wspomagania oraz klimatyzacji) - olej MOTUL )przy 194'000 tys. - świece platynowe (4 sztuki) również przy 194'000 tys. WYPOSAŻENIE: - Klimatyzacja - immobiliser - wspomaganie kierownicy - napęd 4x4 - el. lusterka - el. regulacja reflektorów - el. szyby (wszystkie 4) - el. szyberdach - ABS - fotele kubełkowe - 2 poduszki pow. - światła przeciwmgielne - ORYGINALNE Radio Subaru - zmieniarka CD - instalacja gazowa cena jaka mnie interesuje to to 19,500 zł do negocjacji wiecej info pod nr tel 883403943 lub gg zdjecia przesle na e-maila subaruimpreza2@o2.pl czytaj więcej happiest o Subaru Impreza 2002-2005Do hasania autko możebne. Wersja kombi niestety jest totalną pomyłką. Na wymianę kół najlepiej pojechać z przyczepką... ;-) po złożeniu tylnej kanapy trzeba się nieźle nagimnastykować żeby upchać do auta 4 koła. Kombi ma inny rozkład mas, jest wyższe, w związku z tym ma tendencję do wpadania w poślizg przy dużo mniejszych prędkościach niż sedan. Na trasę też się to auto nie nadaje ze względu na sztywność zawieszenia i zużycie paliwa nieadekwatne do osiągów. Fotele, deska, podsufitka - lepiej były wykonane w ostatniej generacji poloneza ATU+. Mimo częstych wizyt serwisowych, częstszej niż w instrukcji wymianie płynów, trudno ustrzec się awarii zespołu napędowego. Podsumowując... Subaru Impreza TAK, ale tylko w wersji STI. czytaj więcej Polska premiera: Subaru Impreza STIJeżdżę od niedawna nowym STI. Fantastyczna trakcja (dyferencjały o ograniczonym poślizgu oraz DCCD) i nawet całkiem komfortowy na nierównościach drogi (to zasługa wielowahaczowego zawieszenia). Samochód jest wymagający, nie dla przeciętnego kierowcy. Ale jak się go trochę pozna powala swoimi możliwościami trakcyjnymi na kolana. SI-Drive ( przełacznik - wybór pracy sterownika silnika) pozwala korzystać z odpowiedniego programu w zależności od stylu jazdy. W trybie Inteligentnym-ekonomicznym (do miasta) schodzę bez problem ze zużyciem paliwa poniżej 13 litrów/100 km. Tryb pracy Sportsharp - po prostu rewelacja!!! Fantastyczny samochód sportowy o rasowym sportowym brzemieniu (silnik boxer) i rewelacyjnej trakcji (4x4). A to, że brak klasycznych złotych felg...moge bez tego żyć! czytaj więcej Wzmocniak o Subaru Impreza 2002-2005Auto rewelacyjne. Mój STI ma moc podniesioną do 305 KM i jak na razie jedyną tego wadą jest to, że przy ostrym jeżdżeniu nawet na 3 biegu ucieka tył po przekroczeniu 4000 obr/min. Spalanie jet o około 1,5 litra mniejsze niż przed modyfikacjami. W jeździe mieszanej (70 % trasa, 30 % miasto) schodzi poniżej 9 litrów. Oczywiście przy jeżdżeniu uślizgami oscyluje wokoło 40 l/100. STI jest moje, ale już szukam WRX-a dla żony (niech się pouczy to kiedyś odziedziczy po mnie STI). Sam w przyszłości z pewnością kupię nowszy (ale nie najnowszy) model STI. czytaj więcej gosciu o Subaru Impreza 2005-2007moja wersja to 2.5 RS (wolnossacy) z 2005 roku z manualem. gdyby zabrac naped AWD (rewelacyjny, fakt) ten samochod nie mialby zadnej przewagi nad konkurentami. mam juz drugi silnik w tym aucie. pierwszy padl po 140tys, w drugim juz przy 90tys stuka panewka i cieknie uszczelka pod glowica. jakos wykonczenia fatalna, dzialanie przelacznikow to powrot do lat 80 :) biegi slabo wchodza, zwlaszcza jedynka i wsteczny. slabo wyciszony. czeka mnie remont zawieszenia i wydechu. czytaj więcej Chcę kupić skandynawska wersje Imprezy GCWitam Chce kupic jak w temacie Subaru Impreze GC 1997 2.0 115bhp ze skandynawii (cokolwiek to oznacza dla auta). I teraz pare moich pytan na ktore nie moge znalezc odpowiedzi. Poki co jezdze Primera 2.0 GT 150bhp (no dobra 144,wiadomo katalogi producentow klamia). Bez problemu w 8.5 sek moge dobic do 100km/h, i bez problemu moge poleciec 230 km/h (to jest dla mnie wazne zeby chociaz te 180-200 leciec,duzo jezdze po autostradach w PL/GER). No i teraz tak,pomijajac juz jakies dziwne wartosci nt subaru pod tytulem 10 sek do 100km/h wg strony chcekupicauto.pl czy jakos tak, ale juz 160km/h jako predkosc max to jakies nieporozumienie. Yarisem lecialem 155km/h (I generacja). Druga sprawa to fakt ze to automat,czy wymiana na manual jest jakos utrudniona czy nie? Robilem w Maximie SWAPa i poszlo bez problemu. Trzecia sprawa, co mozemy zrobic niskim kosztem (do 3000zl) aby podniesc moc auta? Z gory dziekuje za odpowiedzi Pozdrawiam czytaj więcej |