1. Samochody
  2. Subaru

Subaru

Subaru
Subaru

I nazwa marki Subaru, i jej logo odnoszą się wprost do astrologii. Subaru oznacza po prostu plejady, a logo marki przedstawia konstelację sześciu gwiazd. Historia firmy sięga 1917 roku, jednak pierwszy samochód marki Subaru pojawił się dopiero w 1954 roku.

Najlepiej oceniany

Subaru Tribeca

Subaru Tribeca

 

4.73

86% Kierowców uważa że warto kupić ten samochód

Najbardziej bezpieczny

Najmniejsze spalanie

Subaru Legacy

Subaru Legacy

Spalnie w mieście:
10.8l/100 km

Spalnie w trasie:
8.3l/100 km

Najmniej usterek

Subaru Forester

Subaru Forester

 

79% nie miało żadnych usterek

Kup samochód marki Subaru


 


 

Informacje o samochodach marki Subaru

Subaru Solterra: Pod prąd - TEST

pierwsza jazda 19-07-2022

Nowy model Subaru zamienił hałas i spaliny na ciszę. Podczas pierwszego spotkania z Solterrą sprawdzamy, czy Subaru bez odgłosu boksera to wciąż Subaru.

Subaru Forester: Zawsze czujny - TEST

pierwsza jazda 02-07-2022

Z okazji 25. rocznicy powstania Forestera Subaru zafundowało aktualnemu modelowi lifting. Zmieniono reflektory i osłonę chłodnicy, pojawiło się również nowe oprogramowanie systemów asystujących kierowcy.

Prodrive P25 - Powrót do rajdów z lat 90.

wydarzenia 21-06-2022

Prodrive pokazał Subaru Imprezę P25, która będzie miała swój debiut podczas Goodwood Festival of Speed. P25 to aktualna interpretacja słynnej Imprezy 22B.

Subaru Solterra: elektryczny, bez boksera – TEST

pierwsza jazda 06-05-2022

Test Subaru Solterra, jaki mogłem przeprowadzić na egzemplarzu przedprodukcyjnym, pozwoliła odpowiedzieć na pytanie, czy to wciąż Subaru. Odpowiadam – tak, to Subaru, nawet jeśli nie brzmi jak Subaru.

Subaru Forester e-Boxer: Podglądacz - TEST

testy 02-03-2022

Odświeżone z okazji 25. urodzin Subaru Forester chwali się liftingiem twarzy, lepiej dogaduje się z kierowcą, naturalniej zachowuje się terenie i skuteczniej chroni pasażerów w miejskiej dżungli. Jednak nie wszystkie systemy japońskiego SUV-a sprawdzają się na polskich drogach.

Subaru Outback z najwyższymi notami Euro NCAP

wydarzenia 27-01-2022

Subaru Outback uzyskuje najwyższy wynik ogólny oraz wysoki wynik za system wspomagania bezpieczeństwa spośród wszystkich pojazdów poddanych weryfikacji w ramach Euro NCAP w latach 2020-2021.

Subaru Forester po face liftingu. Co się zmieniło?

wydarzenia 17-01-2022

Odświeżony Subaru Forester piątej generacji debiutuje w 25. rocznicę swojej premiery. Z zewnątrz zmienił się niewiele, ale zyskał ulepszone systemy X-Mode i EyeSight oraz funkcję sterowania gestami.

Subaru Solterra – elektryczny SUV, bliźniak Toyoty bZ4X

wydarzenia 17-11-2021

Subaru Solterra to pierwszy w pełni elektryczny model, który powstał w ramach współpracy z Toyotą. Co ciekawe, dostępny będzie także z napędem na jedną oś, co w przypadku Subaru jest rzadkością.

Subaru Outback: Z dystansem do świata - TEST

test 26-09-2021

Najnowszy Subaru Outback jest mniej ekscentryczny niż poprzednik. Ale wciąż znakomicie łączy zdolności do jazdy po asfalcie i drogach szutrowych, ma przestronne wnętrze, nowoczesne multimedia i otacza pasażerów opieką rozbudowanych systemów bezpieczeństwa.

Subaru WRX powróciło – duży silnik, więcej mocy

wydarzenia 16-09-2021

Legendarne Subaru WRX powróciło w nowej odsłonie. Samochód pojawi się na rynku amerykańskim w przyszłym roku, ale czy trafi do Europy – tego jeszcze nie wiemy.

Opinie i dyskusje o samochodach marki Subaru

Andriusza o Subaru Legacy Stationwagon 2003-2005

Pierwsze odkrycie to to że brak w tym aucie świateł, niby soczewki a tu kiszka, ciemno , nightbrakery osrama troche pomogły ale drogie są , szkoda kasy bo ich żywot krótki, Drugie odkrycie tragiczny system audio. Jak komuś słoń na ucho nadepnął to może wytrzyma ale moje poprzednie auto miało w standardzie system który w porównaniu z tym miał brzmienie audiofilskie. tutaj dźwięk dramatyczny, rozpacz, szkoda zdrowia Po trzecie wysokie spalanie... zacząłem jeździć bezpieczniej bo przy moim dotychczasowym stylu jazdy miałbym spalanie w trasie rzędu 12l/100km a w mieście 15. To chore, bo mój Avensis dysponując mniejszą mocą był lata świetlne bardziej dynamiczny i przy tym bardzo oszczczxędny. Przy tym samym stylu jazdy ok 3-4l różnicy na 100km, no bez jaj... Po czwarte a 137km to zdecydowanie za mało jak na to auto. Może emerytowi wystarczy ale do normalnej jazdy to stanowczo za mało. Brak mocy do wyprzedzania, wciskam gaz i nic się nie dzieje, jak w polskim filmie Czarę goryczy przepełniły koszty napraw, ja wiem że Japończyki mają drogie części,od zawsze jeżdżę japońcami.. ale Subaru ma części w cenach z kosmosu. Podsumuowując ... nigdy więcej Subaru. Jedyna zaleta to naprawdę świetna trakcja, ale bez przesady, wady tego auta go totalnie dyskwalifikują. Następne auto to Toyota czytaj więcej

Nowy japoński MPV

Bardzo zgrabny van. Przecież widać, że od Sparka jest znacznie większy. Ciekawe skąd wiadomo, że będzie sprzedawany tylko w Japonii, a może nie tylko. Szczególnie ciekawa byłaby wersja z napędem na wszystkie koła, dalej nią można by zajechać, a przede wszystkim bezpieczniejsza. A swoją drogą ciekawe czy będzie więcej wspólnych samochodów Subaru i Toyoty. Widać, że Subaru będą bardziej zaawansowane technicznie, dlatego lepiej jeżdżą. czytaj więcej

Jarek o Subaru Forester 2005-2007

Samochodu z takimi możliwościami i za takie pieniądze jakie jest oferowane nie uświadczysz. Kiedyś przeczytałem w jakiejś gazecie że to auto jest jak frytki do kawioru. Trafne porównanie. Świetne możliwości jezdne, przyspieszenie, jazda w każdych warunkach...można jechać po zaoranym polu, rzece a potem na drodze szybko przyspieszać. Ogromne składane lusterka jak w ciężarówce, wysokie zawieszenie a mimo to w miare opływowy kształt. Nie ma ono linii BMW ani AUDI i bynajmniej nie nadaje sie dla ludzi z takim gustem. Niewątpliwie jest to auto dla ludzi praktycznych , którzy lubią dynamikę jazdy, brzmienie boxera, cenią sobie komfort jazdy po bezdrożach, łatwość prowadzenia i niezawodność w każdych warunkach. Kilkakrotnie bez szwanku udało się mi się wyjść z nie lada opresji drogowych, głupot innych kierowców i niespodzianek drogowców dlatego uważam że w pewnym sensie to auto życia. Zwłaszcza że nowsze modele od 2008 to już zupełnie inna bajka. Jeżeli chodzi o awaryjność to jeżdżąc powściągliwie i dbając o nie jest bezawaryjne. Jeżeli jednak zużywasz je tak jak na to zasługuje to oczywistą rzeczą jest że części się zużywają. Bardzo ważna uwaga dla wszystkich którzy marzą o takim samochodzie. Nawet w instrukcji obsługi jest napisane że trzeba sprawdzać olej , najlepiej co 1000 km. Turbina potrafi go spalać a od "stylu jazdy" zależy czy spali go więcej czy mniej ale zawsze. Brak kontroli nad olejem może spowodować nawet zatarcie silnika. czytaj więcej

Tor Rakietowa we Wrocławiu

Witajcie klubowicze. Zapraszamy wszystkich na Tor Rakietowa we Wrocławiu. Organizujemy zloty fanów różnych marek, klubów i zrzeszeń automobilowych. Dysponujemy obiektem o powierzchni 7ha o łącznej długości tras 4,1 km. Nawierzchnia toru to w 70% asfalt, 20%beton, 10% szuter. Tor wyposażony jest w profesjonalną matę poślizgową i system kurtyn wodnych. Posiadamy profesjonalne nagłośnienie, elektroniczny pomiar czasu (fotokomórki) i pomiar natężenia dźwięku. Oferujemy zaplecze cateringowe, hale namiotowe, scenę itp. Zapewniamy także bogaty park maszynowy (samochody na trolejach, gokarty, buggy, szayowozy, skutery itp.) Jesteśmy w stanie zapewnić inne atrakcje około motoryzacyjne. Cena już od 2000 pln netto. Zapraszamy!!! Tor Rakietowa ul. Rakietowa 39, 54-615 Wrocław tel. 071 374-06-06 fax 071 374-22-97. e-mail: moto@redeco.pl czytaj więcej

nadmierne ciśnienie w układzie chłodzenia

W moim Subaru Forester 2.0 /99/ utrzymuje się zbyt wysokie ciśnienie w układzie chłodzenia do chwili całkowitego rozgrzania się układu i otwarcia się termostatu. A więc muszę przejechać ok. 10-15 km. Wcześniej mam niewielki wyciek płynu /chyba spod korka wlewowego/ a węże są dosyć silnie naprężone. Potem /po otwarciu się termostatu/ wszystko wraca do normy! Brak pęcherzy w płynie chłodzącym, a więc, to / chyba/ nie uszczelka pod głowicą. Bardzo proszę o wskazówkę - co może być przyczyną. Z uszanowanie Jan Zysnarski czytaj więcej

AS o Subaru Tribeca 2007-

Silnik V6 BOXER H6 3,6litra o mocy 258kM Wersja 7 osobowa z pełnym wyposrzeniem: nawigacja, DVD w podsufidce, czujnikami parkowania, kamerą cofania, lampami ksenonowymi, spryskiwaczami leflektorów, skórzana tapicerka, podgrzewane fotele i wszystkimi innymi dostępnymi bajery plus kilka gadżetów subaru. Zamontowałem GAZ BRC, bo samochod ma być dla mnie a nie ja dla samochodu Na benzynie pali dużo i drogo Na trasie i tylko na trasie udało się zejść przy nieprzekraczniu prędkości średniej 120km/h do 11,4l/100km Przy predkości 90km/h może zejść w trasie nawet do 10,4 litrów na 100km Czasem schodzi nawet poniżej 10l/100km Gzu pali trochę więcej, ale nie liczę litórw tylko PLN Więc w trasie wychodzi mi średnio 43zł na 100km raz nawet zszedłem do 38 zł za 100km co jest świetnym wynikiem dal silnika o mocy 260 kM W miescie średnio płace 55 zł za przejechane 100km, przy cenie gazu 2.69zł. łatwo pliczyć ile litów wychodzi. Przy tej mocy silinika zupełnie nie zauważyłem spadku mocy gdy jeździłem lub jeżdźę tylko na benzynie W mojej ocenie smochód jest świetny, nie kupiłem go prosto z salonu ale jako poleasingowy, bezwypadkowy i co najwżniejsze w wersji europejskiej z przebiegiem 57tys km teraz przejechałem prawie 15tyś i cały czas jestem zdowolony że kupiłem własnie to auto Przegląd po 60tyś km w servisie subrau w cenie znośnej 1700zł (chociaż na stronach podają że 2500 zł Drogie opony ale ktoś kto się decyduje na takie auto to sprawa jasna. Samochud prowadzi... czytaj więcej

Subaru Opony

Subaru - Opony

Subaru Części samochodowe

Subaru - Części samochodowe

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Nowa Honda Civic e:HEV - polski cennik
Nowa Honda Civic e:HEV - polski cennik
Honda potwierdziła szczegóły, dotyczące cen najnowszego modelu Civic. Civic 11. generacji jest dostępny od 139 900 zł, wyłącznie w wersji hybrydowej, wyposażonej standardowo w wykorzystujący dwa silniki elektryczne, samoładujący się układ napędowy e:HEV Hondy.