1. Samochody
  2. Seat

Seat

Seat
Seat

Hiszpańska firma Seat (Sociedad Española de Automobiles de Turismo) została założona w 1950 roku przez organizację banków, przedsiębiorstwa państwowego oraz Fiat. I to właśnie włoskie auta służyły za wzór dla pierwszych modeli marki Seat. Obecnie Seat należy do Volkswagena i korzysta z rozwiązań tego niemieckiego koncernu.

Najlepiej oceniany

Seat Altea

Seat Altea

 

4.76

96% Kierowców uważa że warto kupić ten samochód

Najbardziej bezpieczny

Najmniejsze spalanie

Seat Arosa

Seat Arosa

Spalnie w mieście:
6.4l/100 km

Spalnie w trasie:
5.1l/100 km

Najmniej usterek

Seat Ibiza

Seat Ibiza

 

93% nie miało żadnych usterek

Kup samochód marki Seat


 


 


 

Informacje o samochodach marki Seat

Nissan Juke, Kia Stonic, Citroen C3 Aircross, Seat Arona: Crossovery nowej ery - TEST

testy porównawcze 19-09-2020

Dziesięć lat temu Nissan Juke zapoczątkował erę małych, oryginalnych crossoverów. Do pojedynku z następcą pierwszego Juke’a stają Citroën C3 Aircross, Kia Stonic i Seat Arona z trzycylindrowymi silnikami o mocy ok. 115 KM.

Cupra Formentor - pierwszy autorski SUV marki

Aktualności 11-09-2020

Cupra Formentor to pierwszy model zaprojektowany specjalnie dla Cupry. Do polskich salonów rasowy SUV trafi już w październiku. Znamy jego cenę.

Seat Leon 1.5 eTSI FR: Weryfikuje asfalt - TEST

test 08-09-2020

Seat Leon wjeżdża na rynek – z nowymi nadwoziem, układem napędowym i multimediami. I chociaż dzisiaj wymaga się od aut, by sprawnie komunikowały się ze światem, to jednak to, czy naprawdę są dobre wciąż weryfikuje asfalt. W teście wersja FR z silnikiem 1.5 eTSI.

Seat Ibiza z mocnym silnikiem 1.5 TSI

Aktualności 04-09-2020

Seat Ibiza wzbogacił się o nowy silnik, pozwalający na niemal sportowe osiągi. Znamy jego cenę.

Z Archiwum AMiS-U: Supertest Ekonomii

test 24-08-2020

Supertest ekonomii z 2008 roku - wybieramy najoszczędniejsze auta i mierzymy spalanie w realnym ruchu na drodze z Warszawy do Władysławowa. Które modele zwyciężyły?  

Seat Ateca po face liftingu – znamy cenę

wydarzenia 20-08-2020

Seat Ateca wszedł na rynek w 2016 roku, zatem czas na jego face lifting. Znamy już cennik nowej wersji hiszpańskiego SUV-a.

Czarne z charakteru – Wersje „black edition” w modzie

wydarzenia 09-08-2020

BMW od lat miało w ofercie wersje Shadow Line, w których elementy zwykle chromowane wykończone były w czarnym połyskującym lakierze. Dzięki temu samochody zyskiwały złowrogi charakter. Obecnie właśnie takie mroczne wersje są u szczytu popularności. Pozbawione chromów odmiany wypuszczają budżetowe marki, jak Seat, czy Toyota, ale wymownym jest fakt, że nawet tak konserwatywna marka jak Rolls-Royce ma w ofercie wersję Black Badge. Bez dwóch zdań tak stylizowane samochody trafiają w nasz gust.

Seat Tarraco 2.0 TSI: sztuka lekkości | TEST

pierwsza jazda 25-06-2020

Pomimo niezwykle licznej i mocnej konkurencji, Seat Tarraco znajduje sposób, żeby się wyróżnić. Raport z jazdy wersją z benzynowym 2.0 TSI o mocy 190 KM.

Seat Ateca po face liftingu

Aktualności 19-06-2020

Seat Ateca po face liftingu zyskuje bardziej wyrazisty design i nowe opcje wyposażenia w systemy bezpieczeństwa i łączności.

Samochody kompaktowe z najsłabszymi silnikami - przegląd

wydarzenia 19-06-2020

Potrzebujesz auta wielkości VW Golfa, ale nie zależy ci na osiągach? Ile kosztują samochody kompaktowe z najsłabszymi silnikami i czy mają sens?

Opinie i dyskusje o samochodach marki Seat

kool o Seat Ibiza 1999-2002

Wersja SIGNO bardzo dobrze wyposazona, choć przydała by sie klima, samochód bardzo ładny w srodku jak i na zewnątrz, ładnie zaprojektowana deska ustawiona w stronę kierowcy troche jak w BMW, duży wyswietlacz robi wrazenie(w 2002 jak i teraz), miła w dotyku kierownica i przyciski funkcyjne choć jest to zwiazanie z szybszym zuzyciem tych elementów... w tylniej części mało miejsca dla trzch osób i trochę kiepsko sie wysiada z wersji 3 drzwiowej, ale jest to samochód miejski i pewnie jest to wada wszystkich samochodów tej wiejkosci... gdy go wpełni obciążyć to te 60 KM troche mało w trasie i to jeszcze na gazie(trochę traci mocy) ale na miasto wzupełnosci wystarczy... silnik to stara poczciwa konstrukcj VW z Golfa, totalnie bezawaryjna do przebiegu 134600km kiedy to padła pompa wody, rozrząd i "poleciała" głowica ( pompa powinna byc wymieniona gdy wymieniałe rozrząd przy 90000km ale warsztat "zapomniał"- niestety wszystkiego nie jesteśmy wstanie przypilnowac)... w czasie gwarancji wymienili mi czujniki termperatury zewnetrznej(błędne wskazania), dżwignie wycieraczki i kierunkowskazów(nastapiło zwarcie) i wyczyscili przepustnicę, po gwarancji wymieniałen jeden przedni wachacz, piasty łozyskowe z tyłu, tylni wydech i lusterka zwenętrzne( mechanizm pozwalający je składać jest ze stopu aluminum, niestety to tez koroduje i kiedy po kilku latach nieruszania chciałem je złożyć wszystko popękało i lusterka zawisły na przewodach elektrycanych), reszta to tylko klocki, filtry, olej... czytaj więcej

Problem z zapaleniem silnika

Witam. Mam Seata Leona II, z silnikiem diesla 2.0 FR 170 KM. Podczas podróży z Hiszpanii na autostradzie w Niemczech silnik zamoczynnie zgasł, wyświetliła się kontrolka akumulatora, chociaz akumulatar był wymieniany na nowy 10 godzin wcześniej. Od tego momentu silnik kręci lecz nie da się uruchomić auta. Auto zostało przetransportowane do niemieckiego mechanika, który stwierdził, że jest to wina części elektrycznej, ktora znajduje się w górnej części silnika za plastikową obudową (nie wiem jak to sie nazywa ale wygladem przypomina wiązkę kabli umieszczoną na listwie ktora niby pływa w oleju) - tak mi wytlumaczyl to tamtejszy mechanik. Po wymianie tej częsci problem nie ustapil, lecz gdy zaczal psikac starterem silnik zaczął palić ale nie pałił na wszytskie cylindry, chodził bardzo nierówno i po zdjęciu nogi z gazu silnik momentalnie gasł. Mechanik następnię stwierdził, że jest to pompa, któa znajduje się po prawej stronie silnika, która odpowiada niby za ciśnienie paliwa do cylindrów lecz była wymieniana dwa miesiace temu na nową. Auto aktualnie przebywa w Niemczech i czekam na jakąs pomoc od was co to moze byc bo z niemecami to sie czlowiek nie dogada. Dziękuję i pozdrawiam czytaj więcej

Dragon o Seat Leon 2000-2006

Fajne autko ze sportowym zacięciem za rozsądne pieniądze !, wiadomo nie jest to demon prędkości, ale niskie zużycie paliwa to wynagradza. Jeśli ktoś lubi dobre prowadzenie i szybką jazdę w zakrętach, a jednocześnie ceni komfort i posiada rodzinę to jest to autko godne polecenia. Ja przez 4 lata użytkowania oprócz części eksploatacyjnych wymieniłem tylko czujnik stopu, czujnik temp. wody. termostat (niepotrzebnie). Teraz autko ma przejechane 192. tyś z czego moje jest w tym 55 tyś. i jest w super kondycji, ale wiadomo trzeba o nie dbać - wymieniam wszystko na czas, a on odwdzięcza się bezawaryjnością. Jeśli ktoś wypisuje że auto jest mułem to sam jest chyba cymbałem nie umiącym zadbać o samochód. Trzeba dbać o turbinę jak w każdym TDI, a jeśli ona jest sprawna to autko fajnie przyśpiesza, lata jeżdziłem 100 konnym motocyklem, a teraz z racji założenia rodziny frajdę z jazdy sprawia mi właśnie Seat. Polecam, Polecam, Polecam nie zważajcie na opinie dwóch cymbałów i jednego malkontenta czytaj więcej

Piotrek o Seat Ibiza 1999-2002

Seat Ibiza 1,9 TDi SPORT (81kW/110KM) jest naprawdę świetnym autem. Lekko się prowadzi i jest dynamiczny. Na jednym zbiorniku (40l) ON można przejechać 800km w trybie mieszanym, a w trasie udało mi się przejechać 1000km z czterema osobami i pełnym bagażnikiem przy spokojnej jeździe do 120km/h. Zakup części zamiennych oraz eksploatacja nie jest droga. Części są łatwo dostępne i wielu opcjach cenowych. Wady są naprawdę niewielki. Po zakupie auta pojawił się problem z czujnikami abs i tcs (kontrola trakcji). Podobno w tych modelach to częsta usterka. Jeszcze nie naprawiłem, ale z tego co się zorientowałem to mogło dojść do zaśniedzenia styków na bezpiecznikach (są na akumulatorze i łatwo wilgotnieją). Jest trochę mało miejsca z tylu auta i ten wysoki próg bagażnika. Ciężko wyjąć ciężkie przedmioty oraz włożyć coś dużego do bagażnika. Tak poza tym to porównując właściwości auta do ceny oraz spalania to Seat Ibiza 1,9 TDi SPORT jest naprawdę świetnym samochodem. Następny będzie pewnie Seat Toledo 1,9TDi SPORT (110KM) lub VW Passat B5FL (115KM) czytaj więcej

brak mocy, słychać zawory, drgania silnika 1.6 gaźnik

Witam, problem dotyczy seata toledo 1.6 benz. na gaźniku (prawdziwym pierburgu) zasilany LPG 1992 rok. Podczas jazdy nagle silnik stracił moc i słychać przy dodaniu gazu lub podjeżdżaniu pod górę zawory. Dodatkowo silnik drży, i chodzi jak ...traktor, chodzi o rodzaj pracy a nie o dźwięk, to coś w stylu pyr, pyr, pyr Drgania, brak mocy, słyszalne zawory. Sprawdziłem świece wkręcając wszystkie nowe i nic, sprawdziłem wszystkie przewody WN i nic, sprawdziłem rozdzielacz i puszkę rozdzielacza ale wszystko OK. Zauważyłem tylko, gdy podczas pracy silnika zdejmowoałem kolejno po jednym przewodzie WN ze świecy aby sprawdzić który tłok nie działa to w przypadku 1 i 2 po zdjęciu przewdu nie zauważyłem wielkiej różnicy w pracy silnika, natomiast 3 i 4 od razu silnik przymulił. Iskry są na każdej świecy ina każdym przewodzie. Praktycznie auto na pierwszy rzut oka zachowuje się tak jakby chodziło tylko na 3 cylindrach. Dodam, że objawy te występują i na benzynie i na LPG. Cholera, pomóżcie bo już pomysły mi się skończyły !!!! POMOCY czytaj więcej

Pomóżcie, utrata mocy w Seat Leon 1.9 TDI

Witam... Przepraszam, jeśli wątek ten był już poruszany. Mieszkam w Częstochowie, jestem przedstawicielem handlowym na całą Polskę, jeżdżę średnio 1500-2000 km tygodniowo. Jeżdżę Seatem Leonem I 1.9 TDI ALH (pierwsza połowa 2005). Bardzo fajne zrywne autko. Jednakże po przekroczeniu 140 km/h najczęściej wpada w tryb awaryjny (notlauf, brak mocy, niemożność przyspieszenia). Muszę zazwyczaj wtedy stanąć, wyłączyć, odczekać kwadrans, włączyć i jest ok. Nie wyświetla się kontrolka diagnostyki (zdarzyło się to raz, błąd nr 462D - recyrkulacja spalin itp - w serwisie wtedy pobieżnie wyczyścili EGR i wykasowali błąd). Przeczyściłem zaworek N75, przeczyściłem przepływomierz, wymieniłem filtry paliwa i powietrza. Ale Leonik nadal jakby z półsekundowym opóźnieniem reaguje na pedał gazu i nie jest już taki mocny jak kiedyś (teraz ma 148 tys przejechane). Przyspieszając spokojnie dotykam gaz do deski - kiedyś nie było to możliwe bo by bardzo agresywnie przyspieszał. Teraz przyspieszając spokojnie czuję "deskę" - bardziej już wcisnąć gazu nie mogę. Co miałbym jeszcze sprawdzić lub dać do wyczyszczenia?... Podpięty komputer w czasie jazdy nie wykazał błędów. Turbina przeładowuje?... Co to mozę być? MAREK czytaj więcej

Seat Opony

Seat - Opony

Seat Części samochodowe

Seat - Części samochodowe

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Ford Focus EcoBoost Hybrid – premiera
Ford Focus EcoBoost Hybrid – premiera
Ford wprowadził na europejski rynek Focusa z oszczędnym, zelektryfikowanym układem napędowym EcoBoost Hybrid.
Dacia Sandero Stepway Dacia Sandero Stepway