1. Samochody
  2. Saab
  3. 9-3
  4. Oceny i opinie
Saab

Saab 9-3 - Opinie kierowców

Saab
Oceny i opinie

Przedstawiamy opinie o samochodach Saab 9-3. Prezentujemy opinie dla wielu wersji i generacji samochodów Saab 9-3. Kierowcy oceniają główne elementy samochodu, wskazują wady i zalety. Wybierz nadwozie lub rodzaj silnika i zobacz jak kierowcy oceniają swoje samochody.

Jak kierowcy oceniają samochody Saab 9-3?

Czy warto kupić Saab 9-3?

TAK
NIE

Saab 9-3 - oceny kierowców

prowadzenie:prowadzenie - oceny kierowców 4.71
komfort jazdy:komfort jazdy - ocena kierowców 4.61
silnik:silnik - ocena kierowców 4.64
jakość i awaryjność:jakosc i awaryjnosc - ocena kierowców 4.27

Najlepiej oceniany silnik

Saab 9-3 diesel

4.58

97%

Kierowców uważa że warto kupić ten samochód

Najczęściej oceniana generacja

Saab 9-3

4.66

Liczba kierowców którzy ocenili ten samochód: 35

Oceny samochodów Saab 9-3 według nadwozia

Saab 9-3 - cabrio (2 drzwiowy)

5 użytkowników oceniło Saab 9-3 cabrio na:

4.65

Saab 9-3 - hatchback (3 drzwiowy)

5 użytkowników oceniło Saab 9-3 hatchback na:

4.15

Saab 9-3 - hatchback (5 drzwiowy)

23 użytkowników oceniło Saab 9-3 hatchback na:

4.45

Saab 9-3 - kombi (5 drzwiowy)

25 użytkowników oceniło Saab 9-3 kombi na:

4.52

Saab 9-3 - sedan (4 drzwiowy)

51 użytkowników oceniło Saab 9-3 sedan na:

4.65

Oceny samochodów Saab 9-3 według silnika

Saab 9-3 - benzynowy

46 użytkowników oceniło Saab 9-3 benzynowy na:

4.53

Saab 9-3 - diesel

63 użytkowników oceniło Saab 9-3 diesel na:

4.58

Użytkownicy o wadach i zaletach Saab 9-3

Saab 9-3 Sport 2002-2007 rok 2005

4.75

Użytkownik wodzunio ocenił swój model na 4.75

Za zalety uważa: Bardzo wygodny i ergonomiczny, mimo całej masy przycisków na konsoli (jak to w SAABie). 10 poduszek i poziom bezpieczeństwa najlepszy w klasie w testach 2008-2009 - Spalanie w trasie 5,5 - 6,5 z klimą. W mieście ok. 8 - Nietuzinkowy, linia tego samochodu urzeka nie tylko amatorów marki - Elastyczny silnik, przy 120 KM rozpedziłem go do 210 km/h (raz i tylko po to, by sprawdzić jego możliwości) - Zdecydowana większość części jest standaryzowana do Vectry C więc można na nich oszczędzać.. Wady: Nisko zawieszony, więc trzeba uważać na krawężniki. - Wymiana koła dwumasowego po 115 tysiącach (razem ze sprzęgłem koszt ok 3 tysiące zł) - Trochę szerokie słupki nieznacznie ograniczają widoczność - Trochę twarde plastiki i permanentnie obłążące z nadruku logo Saaba. Niby nic ważnego ale trochę wstyd - DPF - potencjalna wymiana 4 tysiące zł, ale jak dotychczas mój spisuje się bez zarzutu.

Saab 9-3 Sport 2007-2011 rok 2008

4.00

Użytkownik Iron ocenił swój model na 4.00

Za zalety uważa: Wygląd zewnętrzny. Bardzo mi się podoba - inny niż wszystkie. - Wygodne siedzenia - dobrze trzymają w zakrętach - Niskie spalanie. Wrocław - Frankfurt, 3 osoby, pełny bagażnik, średnio 150km/h, spalanie 5L/100 - Niskie ceny w ASO. Duży przegląd 1100,- mały 500,- kompletny rozrząd 1300,- - Night panel - fajne cacko na nocne jazdy. Wady: Głośny diesel - Trzeszczące plastiki - Bardzo słaba skrzynia biegów. Chodzi jak w traktorze. Krótka jedynka i dwójka. - Bardzo powoli się rozgrzewa. W zimie przy -15 ciężko dobrze rozgrzać. - Częste usterki, rozrząd padł przy 85 tys. (ASO zaleca wymianę przy 120 tys.), padła klimatyzacja, koło dwumasowe i sprzęgło do wymiany.

Saab 9-3 Sport 2002-2007 rok 2003

4.00

Użytkownik Robert ocenił swój model na 4.00

Za zalety uważa: nietuzinkowy wygląd - tanie części- płyta podłogowa, zawieszenie przednie i tylne z Vectry C - silnik- długowieczny silnik konstrukcji ISUZU montowany także w Vectrze i Astrze - deska rozdzielcza i kokpit jak w wojskowym myśliwcu - dobra widoczność z każdego miejsca; bezpieczne auto z wieloma wzmocnieniami karoserii. Wady: nie ma doskonałych samochodów

Saab 9-3 Sport 2005-2007 rok 2005

5.00

Użytkownik Ryszard ocenił swój model na 5.00

Za zalety uważa: W moim egzemplarzu bardzo bogate wyposażenie dodatkowe - Wyjątkowa elastyczność na poszczególnych biegach - Wspaniała ergonomia przycisków - Rewelacyjne spalanie: w mieście max 5,8 l, w trasie - ok. 4,6 -4,8, na autostradzie (powyżej 130km/h) mieści się w 6,2 l - Bardzo dobre oświetlenie wnętrza samochodu. Wady: Jadąc po nierównej drodze odzywają się luźne części rolety bagażnika - Zbyt głośna praca silnika.

Saab 9-3 Kabrio 2007-2011 rok 2009

5.00

Użytkownik Bohdan ocenił swój model na 5.00

Za zalety uważa: Super sztywność nadwozia. To moje 4 kabrio i jest najleszy. - Silnik. Doskonały. Jak zegarek. Jedynie dokucza zestopniowanie jedynki i dwójki. Szczególnie przy pokonywaniu garbów ograniczjących prędkość. - Wygląd i styl. - Nie jeżdżą nim amatorzy mercrdesów i beemek w fajnych dresach ;-). Wady: Delikatna, rysująca się szybka wyswietlacza radia. - Zestopniowanie jedynki i dwójki. Brakuje momentu orotowego na początku dwójki, kiedy nie można jeszcze włączyć jedynki. - Mógłby mieć więcej mozliwości częstości wycieraczek. Najlepiej płynna.

Saab 9-3 Sport 2002-2007 rok 2007

4.75

Użytkownik Arkadio ocenił swój model na 4.75

Za zalety uważa: wyciszenie wnętrza, ergonomia,super klimatyzacja - kultura pracy silnika, osiągi i łatwość wkręcania na obroty, osiągi, turbo - Trzymanie się drogi, łatwość sterowania - doskonałe ksenony, świetne wyposażenie - wersja VECTOR - Nie jest "lubiany" przez złodziei . Wady: nieco mało miejsca z tyłu, twardo zestrojone zawieszenie - nieco opóźniona reakcja na gaz przy automacie - niezbyt dobra widoczność do tyłu,bez czujników parkowania byłoby źle - restrykcyjnie trzeba dbać o silnik, przeglądy, gatunkowe oleje - Ciężko sprzedać na rynku wtórnym

Saab 9-3 Sport 2007-2011 rok 2007

4.75

Użytkownik gregbar ocenił swój model na 4.75

Za zalety uważa: Trzymanie w zakrętach - rewelacja. - Jazda na bioetanolu ( E-85 )jest całkiem przyjazna dla kieszeni 9 w przeliczeniu na zlotówki benzyna koszt 6.15zł a E-85 3,97 ZŁ - DANE Z DNIA 22 MAJ 2011 - 175 KM doskonale daje darę nieco ponad 1500 kg wagi.. Wady: mocno trzeszcząca deska i okolice dzwigni zmiany biegów ale można sobie z tym poradzić. - zbyt mały przejechany dystans na obiektywną ocenę zakupiony 3000 km temu

Saab 9-3 Sport 2007-2011 rok 2009

4.75

Użytkownik Jakub ocenił swój model na 4.75

Za zalety uważa: Świetne prowadzenie zakręty sam pokonuje - Niemal nie możliwe żeby go wprowadzić w poślizg ale jak się uda sam wychodzi - Świetny wygląd, proporcje, stylistyka, pozycja za kierownicą - Po kilku godzinnej podróży wysiada sie zrelaksowanym. Wady: Trochę za bardzo plastikowy w środku mimo że plastik najwyższej jakości - Mimo że jest dość długi 4,6m po odsunięciu fotela kierowcy do ustawienia w trase mało miejsca zostaje na nogi pasażera

Saab 9-3 Sport 2002-2007 rok 2006

5.00

Użytkownik Bart ocenił swój model na 5.00

Za zalety uważa: "klei"sie w zakrętach - bardzo ekonomiczny - doskonałe osiagi mimo najłabszej wersji diesla - bez zbednych bajerów,full opcja - nietuzinkowy i mało spotykany na polskich drogach.zwłaszcza model przed liftem wyglada bardziej saabowato:). Wady: niektóre plastikowe elementy psuja marke samochodu.mozna sie z tym uporac stosujac silikon w sprayu na łaczeniach. - troszke ciasne wnetrze jak na 5 osobowy sedan - problem z servisem ale dla chcacego nic trudnego,czesci mozna zamaiac z UK - filter dpf.kto wie jak działa nie musi sie obawiac ze sie zapcha - silnik to majstersztyk zakładów fiata.jak na 120 kucykow sprawuje sie niezle.denerwowac moze jedynie jego praca na wolnych obrotach:(troszeczke za głosno "klekocze"

Saab 9-3 Sport 2005-2007 rok 2007

4.75

Użytkownik piter ocenił swój model na 4.75

Za zalety uważa: Prowadzenie - rewelacyjnie trzyma się drogi, zwłaszcza na niskoprofilowanych oponach - Komfort jazdy - cicho i wygodnie w fotelach - Wygląd - oczywiście rzecz gustu, ale mnie piękny z zewnątrz oraz wykończenie w środku dobrej jakości.. Wady: spalanie, mogłoby być ciut mniejsze, ale z takim silnikiem nie jest to zaskoczenie:)

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Elektryczne modele Volvo dostępne tylko przez internet
Elektryczne modele Volvo dostępne tylko przez internet
Volvo Cars całkowicie zmienia swój model biznesowy. Obecny tradycyjny sposób sprzedaży zostanie zastąpiony budowaniem bezpośrednich relacji z klientami. A sprzedaż zostanie przeniesiona do internetu.