1. Samochody
  2. Renault
  3. Safrane
  4. Testy zderzeniowe
Renault

Renault Safrane - Zobacz testy zderzeniowe

Renault
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów Renault Safrane. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Lexus NX

Przebadano model NX 300h 'Executive', LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2014, masa 1809kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Toyota Urban Cruiser

Przebadano model Urban Cruiser 2.0 D-4R, RHD, nadwozie 5-drzwiowy Minivan, klasa mały terenowy, rok modelowy 2009, masa 1150kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy

Volvo V60

Przebadano model V60 2.0 diesel 'Momentum', LHD, nadwozie 5-drzwiowe kombi, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2011, masa 1672kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Honda CR-V

Przebadano model CR-V , nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2007, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Chevrolet Malibu

Przebadano model Malibu 2.4 LTZ, LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2011, masa 1605kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Nissan Pathfinder

Przebadano model Pathfinder XE+ 2,5 dCi, LHD, nadwozie 5-drzwiowe, klasa terenowy, rok modelowy 2005, masa 2132kg

Skoda Octavia

Przebadano model Octavia Skoda Octavia 1.9 TDi Ambiente (LHD), nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2001, masa 1330kg

Citroen C3

Przebadano model C3 Citroen Pluriel 1,4 (LHD), nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2003, masa 1130kg

Hyundai Sonata

Przebadano model Sonata 2,4 GLS, RHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2006, masa 1494kg

Ford B-MAX

Przebadano model B-MAX 1.5 diesel 'Trend', LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa minivan, rok modelowy 2012, masa 1357kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Mercedes EQE SUV - premiera
Mercedes EQE SUV - premiera
Mercedes EQE SUV to wielozadaniowy wariant biznesowej limuzyny EQE, również dostępny z innowacjami z modelu EQS, a jednocześnie bardziej dynamiczny niż większy EQS SUV. To czwarty samochód zbudowany na nowej platformie dla w pełni elektrycznych Mercedesów.