1. Samochody
  2. Renault
  3. Master
  4. Testy zderzeniowe
Renault

Renault Master - Zobacz testy zderzeniowe

Renault
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów Renault Master. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Ford Ecosport

Przebadano model Ecosport Titanium, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2013, masa 1350kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna pasażera, przednia poduszka powietrzna kierowcy, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Citroen Nemo

Przebadano model Nemo 1.4 Hdi Combi + (Confort), LHD, nadwozie 5-drzwiowy minivan, klasa minivan, rok modelowy 2010, masa 1185kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne

Hyundai ix35

Przebadano model ix35 2.0 diesel Style, nadwozie LHD 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2010, masa 1610kg, wyposażony w ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Nissan Note

Przebadano model Note , 1.4 Acenta, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2006, masa 1092kg

Toyota iQ

Przebadano model iQ 1.0, LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2009, masa 886kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka powietrzna chroniąca kolana kierowcy

Kia Cerato

Przebadano model Cerato Kia cerato 1,6 EX, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2005, masa 1275kg

Mitsubishi Outlander

Przebadano model Outlander , nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2007, masa 1655kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Volkswagen Sharan

Przebadano model Sharan 2.0 diesel 'Trendline', LHD, nadwozie 5-drzwiowy MPV, klasa van, rok modelowy 2010, masa 1774kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy

Volkswagen Scirocco

Przebadano model Scirocco 1.4, LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2009, masa 1280kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Audi Q7

Przebadano model Q7 VR6 FSI, LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa terenowy, rok modelowy 2006, masa 2195kg

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Nowe znaki drogowe w Polsce
Nowe znaki drogowe w Polsce
Na polskich drogach już niebawem spotkamy nowe znaki, oznaczające strefę czystego transportu i jej koniec. Ich zignorowanie grozi mandatem do 500 złotych.