Renault - Testy zderzeniowePrzedstawiamy testy zderzeniowe samochodów marki Renault wykonane przez Euro NCAP. Testy zderzeniowe są głównym źródłem informacji o bezpieczeństwie modeli Renault oraz o ich zachowaniu w czasie typowych wypadków. Aby zobaczyć szczegóły testu zderzeniowego, wybierz model samochodu marki Renault. Który samochód marki Renault jest najbardziej bezpieczny?Najbardziej bezpiecznyNajbardziej bezpieczny dla kierowcy i pasażeraNajbardziej bezpieczny dla dzieckaNajbardziej bezpieczny dla pieszego podczas potrąceniaSamochody marki Renault na testach zderzeniowych:Renault CapturPrzebadano model Captur 1.0 'Zen', LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2013, masa 1180kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, ogranicznik naciągu tylnych pasów bezpieczeństwa, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne Renault ClioPrzebadano model Clio 1,5 dCi comfort (LHD), nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2005, masa 1165kg Renault EspacePrzebadano model Espace 2,2 dCi Expression (LHD), nadwozie Van, klasa van, rok modelowy 2003, masa 1890kg Renault FluencePrzebadano model Fluence 'Expression', LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2011, masa 1569kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, ogranicznik naciągu tylnych pasów bezpieczeństwa, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne Renault KangooPrzebadano model Kangoo 1,5 dCi (LHD), nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2003, masa 1100kg Renault KoleosPrzebadano model Koleos Dynamique 2.0l DCI, nadwozie mały terenowy 4x4, klasa mały terenowy, rok modelowy 2008, masa 1756kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach Renault MeganePrzebadano model Megane II 1.6 16v (LHD), nadwozie 5-drzwiowy hatchback Renault ModusPrzebadano model Modus 1,5 dCi (LHD), nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2004, masa 1185kg Renault ScenicPrzebadano model Scenic 1,5 dCi (LHD), nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2003, masa 1410kg Renault TraficPrzebadano model Trafic 2.0dCi Passenger 'Expression', LHD, nadwozie minibus, klasa van, rok modelowy 2012, masa 1912kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy Renault TwingoPrzebadano model Twingo 1.2 Dynamique, LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2007, masa 960kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach Renault Vel SatisPrzebadano model Vel Satis (LHD), nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa luksusowy, rok modelowy 2003, masa 1800kg Renault ZoePrzebadano model Zoe LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2013, masa 1468kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, ogranicznik naciągu tylnych pasów bezpieczeństwa, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne |