1. Samochody
  2. Renault
  3. Mascott

Ocena użytkowników

Kup Renault Mascott


 

Renault Mascott - opinie kierowców


Renault Mascott został oceniony 13 razy. Uzyskał średnią ocenę 4.06 na 5 możliwych punktów. 62% użytkowników określiło że warto kupić ten model

Ocena łaczna: 4.06

Liczba ocen: 13

Czy warto kupić ten model: tak 62% nie 38%

 

Renault Mascott - spalanie


Użytkownicy modelu Renault Mascott testują jego spalanie. Oto średnie zużycie paliwa w mieście i w trasie dla głównych rodzajów paliwa:
 
Liczba raportów:
13
13
śr. spalanie w mieście (l/100km)
14.2
14.2
śr. spalanie w trasie (l/100km)
13.3
13.3

 

Informacje o samochodach Renault Mascott

Maxity wypełni flotę Renault

Aktualności 23-10-2006

W marcu przyszłego roku Renault Trucks wprowadzi do sprzedaży małą ciężarówkę o nazwie Maxity. Samochód ma ostatecznie dołączyć do gamy nowych pojazdów użytkowych francuskiego producenta, modeli Master i Mascott.

Opinie i dyskusje o samochodach Renault Mascott

Zbyszek o Renault Mascott (Master Maxi) 160.35 2004-2006

Produkt w swojej klasie nie zastąpiony pod względem użytkowości-mocny osiłek do pracy,jednakże mało przyjazny serwis/może tylko w szczecinie/,samemu ciężko coś naprawić,w moim przypadku nie kupiłbym tego samochodu drugi raz,chyba że,z min.3 letnią gwarancją. Po 2 latach awaria turbiny-silnik do wymiany 10tyś plus przełożenie w serwisie ok.6tyś. Po 4 latach awaria mostu/dwa łożyska na ataku + nowy zestaw hamulcowy ok.11tyś,teraz uszczelka pod głowicą ok.4,5tyś-....?wiskoz wymienionych ze trzy po 800pln... czytaj więcej

wyrzuca płyn chłodniczy prze korek zbiornika wyrównawczego

Witam Ja już po mału wymiękam, po drugim demontarzu głowicy i sprawdzeniu jej na wszystkie możliwe sposoby w dwóch odrębnych firmach - głowica jest ok. Teraz padło na blok, sam osobiście dziś zaglądałem w każdy kanał widoczny z góry przy tulejach tłokowych i w jednym kanale wodnym zauważyłem jakieś dziwne pęknięcie, mają ściągnąć jakiegoś speca żeby prześwietlił kilka newralgicznych miejsc i zobaczymy co dalej, Podobno nie we wszystkich miejscach da się pospawać blok. Ja po mału już rozglądam się za nowym blokiem a może nawet silnikiem, ale żeby było śmieszniej to nie byle jaki silnik pasuje, niby 3.0 dxi, 120KM silnik ZD3 a tu jeszcze najważniejsze są cyferki dalej czyli albo ZD3 -600 lub 604 lub 608 lub cholera wie jaki, oczywiście ustaliłem to w servisie żeby nie dać ciała przy ewentualnym zakupie silnika, wszystkie te cyferki to po prostu sterownik, silnik nowy w servisie kosztuje 27000 netto także załamka, ale jest sporo używanych z tą różnicą że symbole nie koniecznie się zgadzają. Czekam teraz na prześwietlenie i zobaczę co dalej, oczywiście uszczelka była założona jedna zeby rozwiać wątpliwości z poprzedniego wątku. czytaj więcej

transporters o Renault Mascott (Master Maxi) 160.35 2004-2006

dobry pojazd do pracy, przy rozstawie osi 4,63 możliwości przewozowe bez porównania w swojej klasie ;-) Posiadam pojazd z zabudową kontenerową 5/2,1/2,2h metra wraz z windą załadowczą. POLECAM ! Należy tylko tankować dobre paliwo, stała sprawdzona stacja sieciowa np. SHELL, zimą wymaga dodania do ropy od 7 do 10 % etyliny 95, żadnych dodatków, bardzo czuły czujnik filtra paliwa, rzeczywiście hamulec postojowy to mankament wozu, uwaga nie przegrzać silnik, bo głowice tego nie lubią. czytaj więcej

Mariusz Wawa o Renault Mascott 150.35 Euro 3 2002-2004

Najlepszymi specjalistami od mascota jest firma z Góra Puławskiej firma się nazywa HUBER. Specjalizują się w mostach do mascotta ale nie tylko robią też do Mitsubischi, Dafa , Iveco, u mnie przerabiali skrzynię biegów w mascocie z 5 na 6 . Przyspieszali most, zero wycia i jakichkolwiek zgrzytów. Uszczelka pod głowicą padała mi co 10-15 tys km jak mi raz zrobili to jeżdżę 3 lata i nic się nie dzieje. Polecam tą firmę bo jest naprawdę solidna i w miarę tania jak na dzisiejszy rynek. Gość chce zarobić kasę więc robi wszystko jak najszybciej nie karze czekać a to w momencie kiedy auto ma jeździć i na siebie zarabiać jest najważniejsze. Dostałem wizytówkę więc podaję stronę internetową i kontakt telefoniczny do nich www.huber-mosty.pl i tel 506-670-785. Ja osobiście ich bardzo polecam dla mnie spośród wielu firm z którymi współpracowałem są najlepsi i mascotta oraz inne auta ciężarowe mają w małym placu. czytaj więcej

niedomagania silnika w renault mascott

Sprawa się strasznie skomplikowała.Odstawiłem mascota do serwisu ze starą przyległością czyli wyrzucaniem płynu przez zbiorniczek wyrównawczy.Co się okazało . Mechanik stwierdził ewidentne przedmuchy na silniku, gwiżdżącą turbinę, olej na rurach interculera a to wszystko po wymianie uszczelki niespełna miesiąc temu przez stację obsługi w jakieś pipidówce.Prawdopodobnie goście przy wymianie uszczelki stwierdzili że blok jest krzywy i skrobnęli sobie pilnikiem nie wymieniając przy tym oleju i turbina padła po niecałych 5tyś km.Turbina po regeneracji to 2tyś, nówka ponad 5tyś.Nadmienię też że gdyby okazało się że głowica jest walnięta a blok silnika ma faktycznie nierówności to trzeba drzeć cały silnik, rozłożyć wszystko na czynniki pierwsze i dać blok do szlifu.Dopiero takie czynności mogą doprowadzić do przyszłej sprawności auta.A korkiem faktycznie walił płyn i robiło się podciśnienie które w dalszej perspektywie doprowadza do rozszczelnienia chłodnicy..Nie dalej jak 10 miesięcy temu robione były hamulce w tylnej osi.Goście postępując szybko i nierozważnie zapomnieli założyć uszczelnienia na osi aby nie chlapało olejem od tylnego mostu.Panowie gdy oddajecie swoje auta do jakiś serwisów starajcie się być przy naprawach bo jak was tam nie ma to zawsze was oszukają lub znajdą zamienniki które skracają żywotność waszych samochodów i narażają was na koszty.Na koniec moich wylewnych wypowiedzi zapewniam was że po wyciągnięciu auta z serwisu opiszę wszystko co zostało naprawione ... czytaj więcej

niedomagania silnika w renault mascott

Jeżdżę autem z 2006 roku.W 2010 w grudniu poleciała uszczelka pod głowicą, po wymianie było wszystko ok.Na wiosnę poleciała chłodnica, po jej wymianie było wszystko ok ale na jesieni znowu pojawił się ten sam problem.Po dopytaniu sie u trzech kolejnych mechaników doszedłem do wniosku, że znowu kończy się uszczelka pod głowicą.Następowało wyrzucanie płynu przez zbiorniczek wyrównawczy i znaczny ubytek płynu, auto powoli traciło moc choć komputer nie pokazywał zmiany temperatury.Po przekazaniu auta do serwisu okazało się ,że jest pęknięta głowica.I tu jest problem bo nowa kosztuje około 8 tysięcy złotych-netto, plus wszystkie uszczelki, plus robota to wyjdzie ponad 10tysiaczków.Nie wyobrażam sobie aby regenerować coś co na dłuższą metę i tak nie przyniesie spodziewanych efektów.Korek niejednokrotnie sprawdzałem i nie znalazłem nic co by wskazywało na jego błędne działanie.Uważam że jest to wada fabryczna tego konkretnego modelu.Ciekaw jestem opinii kolegów którzy mieli taki sam przypadek i jak długo pojeździli na nowych uszczelkach i nowych głowicach.Pewnie samochody tej klasy nie są przeznaczone do pokonywania dużych odległości i przewożenia dużych ładunków.Od wymiany uszczelki pod głowicą nie licząc wymiany chłodnicy zrobiłem około 17 tysięcy kilometrów.Dodając na koniec to nie ma miesiąca aby się coś nie popsuło.zaczynam się skłaniać na używanego merola o takich samych parametrach. czytaj więcej

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Mercedes EQE SUV - premiera
Mercedes EQE SUV - premiera
Mercedes EQE SUV to wielozadaniowy wariant biznesowej limuzyny EQE, również dostępny z innowacjami z modelu EQS, a jednocześnie bardziej dynamiczny niż większy EQS SUV. To czwarty samochód zbudowany na nowej platformie dla w pełni elektrycznych Mercedesów.
Dacia Sandero Dacia Sandero