Renault KangooRenault Kangoo po raz pierwszy światło dzienne ujrzał w grudniu 1997 roku, w więc nieco później niż bezpośrednia konkurencja, czyli Citroen Berlingo i Peugeot Partner. Jednak Renault Kangoo szybko zdobył uznanie i stał się liderem w segmencie małych aut osobowo-dostawczych. W 2003 roku na rynku pojawiła się druga generacja popularnego "Kangura", w tym także z napędem na cztery koła, zaś pod koniec 2007 zadebiutowała trzecia jego generacja. Obecnie Renault Kangoo oferowany jest w dwóch odmianach nadwoziowych - pięcioosobowej (kombivan) oraz dwuosobowego furgonu, oferowanego na rynku jako Renault Kangoo Express. Renault Kangoo - generacje, wersje, katalogKup Renault KangooRenault Kangoo - opinie kierowcówRenault Kangoo został oceniony 66 razy. Uzyskał średnią ocenę 4.16 na 5 możliwych punktów. 88% użytkowników określiło że warto kupić ten model Ocena łaczna: 4.16 Liczba ocen: 66 Czy warto kupić ten model: tak 88% nie 12%
Renault Kangoo - awaryjność
27% Nieznaczne usterki 20% Poważne usterki Najczęstsze awarie: elektryka, elektronika,oświetlenie (57.50%), układ wydechowy (42.00%), silnik, układ wydechowy (31.60%)
Renault Kangoo - spalanieUżytkownicy modelu Renault Kangoo testują jego spalanie. Oto średnie zużycie paliwa w mieście i w trasie dla głównych rodzajów paliwa:
Liczba raportów:
66
17
6
43
śr. spalanie w mieście (l/100km)
8
7.9
9.7
6.4
śr. spalanie w trasie (l/100km)
6.9
6.4
8.8
5.5
Informacje o samochodach Renault KangooElektryczne Renault Kangoo już jest. Cena od 132 tys. złwydarzenia 12-07-2022
W Polsce można już składać zamówienia na nowe Renault Kangoo i jego elektryczną wersję Renault Kangoo Van E-Tech. Auto jest dostępne w cenie od 107 900 zł, a w wersji „na prąd” od 132 400 zł. Nowe elektryczne Renault Kangoo wchodzi do grywydarzenia 03-11-2021
Renault Kangoo Van E-Tech to elektryczna wersja nowej generacji popularnego samochodu dostawczego. Producent zapowiada zasięg do 300 km na jednym ładowaniu. Używane Renault Kangoo (2008-2012) - komfort na 1. miejscutesty samochodów używanych 20-12-2020
Kangoo drugiej generacji występuje w kilku wersjach silnikowych i nadwoziowych, w tym typowo osobowych. Model ten oparł się modzie na downsizing. Nowe Renault Kangoo i powrót Renault Expresswydarzenia 16-11-2020
Renault pokazało oficjalnie nową generację modelu Kangoo, a wraz z nią debiutuje wersja Express – do tej nazwy producent powraca po wielu latach. Renault Kangoo Z.E. ładowane bezprzewodowowydarzenia 26-05-2017
Renault od dłuższego czasu pracuje nad systemem DEVC, który umożliwi szybkie bezprzewodowe ładowanie akumulatorów w samochodach elektrycznych – pierwsze takie rozwiązanie otrzyma Renault Kangoo Z.E. Problemy z hamulcem w Kangoo IIAktualności 15-12-2014
Kłopoty z hamulcem parkingowym są przyczyną rozpoczęcia akcji serwisowej przez Renault dla modelu Kangoo, w ramach której do serwisów trafi ponad 40 egzemplarzy tego modelu. Bliźniacze Kangoo i Citan do serwisuAktualności 13-09-2014
Nieprawidłowości w układzie hamulcowym są przyczyną rozpoczęcia dwóch kampanii serwisowych, w ramach których do naprawy zostaną wezwane bliźniacze modele Renault Kangoo oraz Mercedes Citan. Renault sprzedało 10 tys. elektrycznych dostawczakówAktualności 16-09-2013
Francuski producent może dumnie oddychać pełną piersią i chwalić się najnowszym sukcesem. Francki koncern zanotował sprzedaż 10 000 egzemplarza Kangoo Z.E. Facelifting Renault KangooAktualności 06-06-2013
Renault postanowiło odświeżyć model Kangoo. I tak oprócz zmian z zewnątrz auto posiada w swoim wnętrzu multimedialny system Renault R-Link. Czy warto kupić: Renault Kangoo I (1998-2008)Testy samochodów 25-03-2013
Choć Renault Kangoo nie było pionierem w segmencie kombivanów, to jednak szybko zdobyło spore uznanie i dziś jest jednym z najważniejszych modeli osobowo-dostawczych dostępnych na rynku. Także, jeśli chodzi o pierwszą generację Kangoo, uchodzącą za bardzo praktyczną, umiarkowanie awaryjną, o prostej konstrukcji i, choć z mało dynamicznymi, to jednak z oszczędnymi silnikami. Filmy i galerie samochodów Renault KangooIAA Frankfurt 2009: Renault elektrycznePremiery i wydarzenia 18-09-2009
Renault Kangoo be bopSamochody - katalog 14-10-2008
Kangoo doczekał się modyfikacji - prezentacja Kangoo Bebop AUTOTEC 2008: Renault Kangoo ExpressPremiery i wydarzenia 06-06-2008
Uniwersalny Renault KangooSamochody - katalog 20-12-2007
Renault Kangoo w różnych wersjach nadwozia. Opinie i dyskusje o samochodach Renault Kangootadinek o Renault Kangoo 1998-2003Moja opinia jest wystawiona na podstawie użytkowania auta od nowości tj. od chwili zakupu -sierpień 1998-w salonie.Ogólnie samochód bardzo ekonomiczny,sprawdził się w dalekich trasach po kilka tysięcy kilometrów jak i na krótkich.Użytkowany jako auto rodzinne oraz do prowadzenia działalności gosp.Przez kilka lat intensywnie eksploatowany na kilkudziesięcio kilometrowym odcinku ale z dużym obciążeniem tzn.ładunek w środku + przyczepa (budowa domu).Praktycznie bezawaryjny.Raz na gwarancji rozszczelniła się nagrzewnica.Akumulator od dnia zakupu wytrzymał 9 lat.Pierwsze 3 lata serwisowany w ASO lecz ze względu na paskarskie ceny za minimalną usługę,wszystkie bierzące wymiany espkloatacyjne wykonuję sam.Silnik od początku eksploatowany na oleju syntetycznym 5W40.W jedenastym roku eksploatacji brak śladów korozji na karoserii.Mimo przejechanych 135 000 km autko odpala "z kopa". Nie jest to może auto dla demonów szybkości ,ale osobom mającym już tą fascynację za sobą ,gorąco polecam ten model. czytaj więcej opel comboDo usunięcia postu o combo,wcale sie nie dziwie,konkurent,i to mocny.Silniki z lat 70 tych,zagazowanie nie problem,dynamika,nie gnijące blachy,tanie części typu rozrząd,pompa,zawieszenie.Minus,wielka szyba czołowa i osłony przeciwsłoneczne,lusterka boczne,skutecznie wraz ze słupkiem pozwalają najechać na gościa na pasach na skrzyżowaniu.W wersji tour z racji podnoszonego siedzenia jest troszke lepiej.Mimo to jeżdżąc kangoo a mając ponad 400 tyś w firmie na combo,mówię combo.I obecnie rozglądam się za takim autkiem,w wersji tour rzecz jasna.Twardy niemiec,tani w utrzymaniu. czytaj więcej Czy warto kupić: Renault Kangoo I (1998-2008)ja u siebie pasek wymieniłem po ok. 75 tys., jak mnie jeden mechanik przestraszył, że z reguły wytrzymują ok. 70 tysięcy km, ale o wypadku że pasek pęka już po 40 tys. km to jeszcze nie słyszałem.... A co do reszty, to jak pisze lemur, co i rusz z czymś trzeba do warsztatu, niby niedrogo, ale jednak zawsze parę groszy trzeba zostawić. gdyby nie to, że taka specyfika mojej pracy i że tego typu auto jest mi niezbędne, to pewno już dawno bym się go pozbył czytaj więcej Czy warto kupić: Renault Kangoo I (1998-2008)jeśli ktoś zastanawia się nad tym autem to powiem tak:jeżeli się nie psuje to bardzo fajny towarzysz podróży. w moim pękł pasek (1.2 16V) po 40 tys. pasek renault. rozrząd zawsze z pompą wody, czasami elektryka (dwa razy rozprogramował się centralny zamek i dwa razy silnik brał olej przez odmę. auto 200tys. 2003 rok, jeden z ostatnich modeli przed liftem. zawieszenie niemalże pancerne, ale tarcze trzeba zmieniać co 40tys. słowem podsumowania: jeździło się fajnie, ale od czterech czy pięciu lat co roku coś, co kosztuje czterocyfrowe kwoty czytaj więcej diario o Renault Kangoo 2008-Kupiłem Kangoo nowej trzeciej generacji jako auto rodzinne a przy okazji by było pomocne w małym rodzinnym biznesie. I to był dobry wybór. Jednak zbyt dużo pali. Na pewno trzeba było zdecydować się na diesla, ciut droższy ale na co dzień kieszeni lżej. Ponadto po 7 miesiącach w niewielkim odstępie czasowym spaliły mi się dwie żarówki, pojawił się wyciek spod uszczelki zaworów - wszystko sprawnie i na gwarancji wymienili w salonie. Troszkę za szybko zapaliła się informacja o konieczności przeglądu i denerwowała tylko. Przegląd roczny kosztował razem z klockami i samochodem zastępczym 1400 zł. Nie mało ale warto by auto było super. Mimo wszystko polecam. czytaj więcej TD Pedro o Renault Kangoo 2008-Jest to moje drugie Kangoo, pierwszego zakupiłem w 1999 r i jeździłem nim 5 lat, po upływie kilku lat kupiłem Kangoo następnej generacji - w tym modelu widać znaczącą różnicę w wykończeniu wnętrza, poprawieniu funkcjonalności, wygody oraz wyglądu (oczywiście jest to kwestia gustu ale mnie się ta sylwetka b. podoba). Jeździłem wieloma markami samochodów i jedno co mogę stwierdzić, to: nie ma samochodów wybitnie dobrych i wybitnie złych, każda marka i model posiadają wady i zalety - oczywiście w różnej proporcji. Podstawowa sprawa to: o każdy samochód trzeba dbać a nie będzie sprawiał problemów. Wracając do Kangoo to w mojej ocenie bardzo "fajny" samochód, oryginalna sylwetka, obszerne, funkcjonalne i wygodne wnętrze, silnik 78 kW bardzo dynamiczny co w połączeniu z 6-cioma biegami sprawia, że jest również ekonomiczny. Wymaga dobrej jakości ON dlatego tankuję wyłącznie paliwo Shell a i tak komputer czasami sygnalizuje jakość. Super zawieszenie (ze Scenica) zwłaszcza na polskie tzw. drogi. Wykonałem kilka razy trasę do Varny w Bułgarii, pokonując rumuńskie Karpaty, i tu kangurek pokazał co potrafi, niegroźne były ani strome podjazdy (rzadko wymagały redukcji na 5 lub 4 bieg) ani ostre zakręty, kangurek "szedł jak po sznurku". Generalnie: samochód spełnia różnorakie oczekiwanie, jednym słowem uniwersalny. Cena zakupu też do zaakceptowania. Zapoznałem się z opiniami innych użytkowników, zwłaszcza tych krytykantów i niekoniecznie się z niektórymi opiniami zgadzam. Być może kupuj... czytaj więcej |