1. Samochody
  2. Renault
  3. Maxity
  4. Forum

Co kierowcy myślą o swoich samochodach Renault Maxity

Łączna ocena

3.96

Renault Maxity – oceny kierowców

Samochody Renault Maxity zostały ocenione przez użytkowników mojeauto.pl 6 razy. Łączna ocena to 3.96 na 5. To przyzwoity wynik. Co oceniają kierowcy użytkujący te samochody na co dzień? Prowadzenie – tu ocena wynosi 4.17, silnik – 4.17, komfort jazdy – 3.50 i jakość i awaryjność – 4.00.

Użytkownicy samochodów Renault Maxity

odpadajace kolo przednie w renault maxity

A ja mam pytanie odnośnie maxity. gdzie do cholery jest w nim gniazdo zeby podlaczyc komputer? Jesli ktos wie, to bardzo prosze o informacje. Odnośnie tematu. Z kołami to ma chyba każdy problem. W moim nigdy go nie przeladowaliśmy. maksymalnie wozil 1,400kg a mimo to jak u poprzedników, tylne nakretki się odkręciły i trzeba było wymienić felgę, szpilki i nakrętki. szpiki na obie strony wyniosły mnie 700zł, felga kupiona na allegro 420zl. mimo wymiany, kola dalej sie odkrecaly. pomocny okazal sie klej za 100zl ktory nakretki trzyma. (mozna je pozniej bez problemu odkrecic). zaciski u mnie również padły. ale ja dostalem zamienniki. koszt wymiany wraz z klockami i robocizna w zaprzyjaznionym warsztacie - 700zl. hamuje lepiej na zamiennikach niz na oryginalach i jest taniej. Co do spalania... na letnich oponach przy predkosci 80-90km/h spalanie ponizej 11l. przy predkosci 100 -> miesci sie w 15l. Na oponach zimowych (a moze to i zwiazane z sama zima a nie oponami) spalanie odnotowalem na poziomie odpowiednio 12,5 i 16,5l/100km. Zabudowa to plandeka 2,10 szer i 3,25wysoki.. z kurnikiem na dachu. auto z 2007r. Ogolnie rzecz biorac auto kupione jako uzywka i na poczatku trzeba bylo dopiescic. Teraz nie ma jakos czestych wizyt w warsztatach. tylko wymiana klockow (zamienniki starczaja srednio na 10000km dluzej niz oryginalne), olejów itp. Ostatnio tylko zaczal czasami tracic moc na killkanascie km w czasie jazdy. Po zgaszeniu i odpaleniu na nowo, moc odzyskuje. Chce sprawdz... czytaj więcej

odpadajace kolo przednie w renault maxity

to auto to moja zyciowa pomylka zaczne od poruszonego tematu czyli odkrecanie sie kol: zrobilem 130tys km i wymienialem juz 6razy szpilki z tylu, poluzowuja sie co prowadzi do zerwania szpilek(teraz zmienilem nakretki na plaskie z podkladkami stozkowymi i jak narazie sie trzymaja) zawieszenie tragedia, nie dosc ze bardzo slabe- wymienilem juz przodu dwa poprzeczne resory(pekly), wszystkie tuleje, swoznie , wahacze to wszystko jak w zabawkowym aucie a koszty jak bys jezdzil co najmniej nowym bmw jeden swozen to 600zl a wchodza 4, jedna tuleja to 300zl a wchodzi 8 na dwie strony zawieszenie tylne tez kiepskie, buja autem na wszystkie strony hamulce tez tragedia, rowniez mialem problem z rozwaleniem zacisku, tarczy i co wiaze sie z tym z ogromnymi kosztami nie ma zamiennych czesci, tylko serwis a ceny zbyt wygorowane warto zapisywac z kartonow nr czesci z nissana, czasem dostaniesz w nissanie taniej problem jest drazkami, nie sa dostepne(serwis sprzedaje cala maglownice za 7tys) wspomne ze maglownice tez juz regenerowalem do tego jedna wielka korozja , bardzo glosno w kabinie(mozna ogluchnac), bardzo goraca podloga (cieplo silnika), bardzo duze spalanie przy 100km/h ok.17litrow szczerze odradzam tego auta chyba ze lubisz adrenaline zwiazana z wizytami w serwisie ps.i jeszcze jedno, tragiczne felgi ktore rdzewieja od srodka , rozszczelniaj sie i pekaja koszt jednej to 700zl czytaj więcej

odpadajace kolo przednie w renault maxity

Od około roku poruszam się renatą maxity po drogach i mam mieszane uczucia. Prowadzi się dobrze jak na auto ( w moim przypadku) 2,44 m szerokie i 3,4 m wysokie w plandece, normalne, że buja na zakretach i przy podmuchach. robę codzienie ok 200 km i czasami dodatkowe 500... co do kosztów zgadzam się, części są chorendalnie drogie ale mozna większośi kosztów uniknąć. zgłaszałem szefowi, ze klocki z tyłu i ręczy trzeba zrobić odpowiedz za dwa tyg po 3 dniach wypadł klocek, strzemie i tarczobęben do wymiany zamiast 180 zł 1800 zł. Szpliki w bliźniaku też zerwałem i urwało sie koło historia długa i też z zaniedbania szefa, łożysko popiskiwało i jak powiedzialem że więcej nie pojadę bo coś się stanie to sam wsiadł łozysko strzeliło i koło spadło z piasty.... 7,5 tyś Mieliśmy awarie silnikia ale to zwiazane było z zaniedbaniem poprzedniego właściciela, rozeząd, pompowtryskiwacze i ogólnie od układ od baku do silnikia, zawór egr, alternator i rozrusznik.... 17 tyś co do odkręcających się kół, znam to tyle że ja zawsze mam za dużo ok 3-4,5 tony ładynku przy mozliwej 1,5. dlatego codziennie rano lub wieczorem sprawdzam dokręcenie koła. czytaj więcej

INSTRUKCJA OBSLUGI O MODELU 130.35

Kilka dni temu zakupilem uzywane Renault Maxity z 2007r. Narazie przejechalem nim okolo 1500km i powiedzmy ze nie jest tak źle. Jednak mam problem ponieważ kompletnie nie znam tego auta od strony technicznego użytkowania. Po zakupie okazalo sie ze nie ma w nim instrukcji obslugi. Czy ktos z forumowiczów wie gdzie można taką instrukcję znaleźć do ściągnięcia (pan google niestety nie pomógł) lub do kupna? Ew. czy ktoś mógłby powiedzieć jak podnieść kabinę i gdzie wlewa się płyn do spryskiwaczy? Nie mogę z tymi dwiema rzeczami sobie poradzić. Jeśli ktoś posiada taka instrukcję w pdf, byłbym wdzięczny za przesłanie na adres: makarek@poczta.fmnZ góry dziękuję. czytaj więcej

odpadajace kolo przednie w renault maxity

przejchalem ok 80 tys Maxitem Mialem nast problemy... Pompa wspomowagania ( gwarancja) Wypadniecie klocka i zniszczenie zacisku+ tarcza (nie uznali gwarancji) po dlugich negocjacjach koszt ok 5000tys Przeglądy ok 1800zł ( Częstochowa) Hamulce co 20 tys...;/ Zaczyna pocic sie przy wezu od turbospręzarki Wymiana linki ciepło/zimne Rozkręcanie sie kół szczególnie bliźniak ( wymienilem 2 felgi z tylu) Nastepnie po wizycie w wulkanizacji nie dokrecili mi kol dobrze i po ok 10km odpadly mi blizniaki... Teraz znowu mi sie same kola rozkrecily, pozniewaz wyrobily sie otwory w feldze.. czytaj więcej

odpadajace kolo przednie w renault maxity

Mam od nowości Cabstara 35.13, przez 4 lata zrobiłem ok. 160.000 km. Do tej pory byłem w miarę zadowolony, pomijając wysokie spalanie przy prędkościach powyżej 90 km/h, hałas w kabinie, grzejącą sie podłogę kabiny i "fotel" kierowcy przy którym siedzenie w maluchu to szczyt komfortu. Jednak dzisiaj okazało się, że mnie także wypadł klocek z tylnego zacisku, w związku z czym czeka mnie wydatek około 1800 zł za zacisk + 400 uszczelnienia + tarcze, klocki, robota. Razem ok: 3500 zł. Super. czytaj więcej

odpadajace kolo przednie w renault maxity

dwa tygodnie po wizycie w serwisie renault odpadlo mi przednie lewe kolo podczas jazdy.nie bylo wczesniej objawow poluzowania sie kola .stalo sie to przy predkosci ok 40-50 km/h w serwisie byl naprawiany zacisk hamulca.po odholowaniu do serwisu i wymianie szpilek zalozeniu nowych nakretek i przejechaniu 600 km ponownie doszlo do odkrecenia 4 z 5 srub w kole ale na szczescie nie odpadlo poniewaz zdolalem zatrzymac auto i dokrecic kolo.czy ktos mial podone doswiadczenia z tym modelem auta? czytaj więcej

odpadajace kolo przednie w renault maxity

Samochód nadaje się do ciężkiej pracy, tylko koszty utrzymania dość duże. Pojawiają się problemy z hamulcami, trzeba uważać na klocki i koła się luzują. U na pojawił się problem z ogrzewaniem kabiny, nie grzeje pomimo temperatury na silniku, zima to masakra, paruje i zamarza. Blachy słabe, szybko weszła korozja. Auto nie ma filtra kabinowego. Jeśli chodzi o ramę i zawieszenie to jest bardzo mocne. Na wywrotce o ładowności 700kg (DMC do 3,5tony) wozi się 2500kg ładunku czytaj więcej

Korozja

Dlatego ja rozważam wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego. Trochę boli, że to takie drogie, ale przy okazji autko będzie się ciszej sprawować. No i znalazłem firmę co daje 5 lat gwarancji, więc chyba fuszerki nie odstawią. Co możecie mi powiedzieć o tej ofercie: http://www.sztukawyciszania.pl/antykorozja czytaj więcej

Korozja

Kabina po dwóch latach użytkowania nosiła już takie oznaki korozji jakby 10 letni samochód a serwis Renault Tamdem nie chciał tego naprawić Tłumacząc się 4 miesiące iż nie mają odp. z Warszawy dopiero po interwencji przedstawiciela handlowego u prezesa firmy zgoda była w pół dnia i została wyeliminowana korozja i zrobiona nowa konserwacja czytaj więcej

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Elektryczny VW ID.3 komunikuje się światłami
Elektryczny VW ID.3 komunikuje się światłami
Innowacyjne światła nie tylko wspomagają obsługę auta, ale też sprawiają, że komunikacja z ID.3 jest bardziej osobista i emocjonalna.
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid
Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid
Porsche zaprezentowało topową, najmocniejszą odmianę modelu Cayenne i Cayenne Coupe. Jest nią hybryda plug-in, model Turbo S E-Hybrid.