1. Samochody
  2. Renault

Renault

Renault
Renault

Początek historii marki Renault, podobnie jak w przypadku większości ówcześnie zakładanych firm, związany był ściśle z jej założycielem. Louis Renault (1877-1944) już od najmłodszych lat wykazywał dużą smykałkę do wszelkich spraw związanych z mechaniką, elektrycznością i silnikami.

Najlepiej oceniany

Renault Safrane

Renault Safrane

 

4.83

100% Kierowców uważa że warto kupić ten samochód

Najbardziej bezpieczny

Najmniejsze spalanie

Renault Twingo

Renault Twingo

Spalnie w mieście:
6.5l/100 km

Spalnie w trasie:
5.4l/100 km

Najmniej usterek

Renault Megane

Renault Megane

 

97% nie miało żadnych usterek

Kup samochód marki Renault


 


 


 

Informacje o samochodach marki Renault

Alpine A110 S i Renault Megane R.S. Trophy-R: mistrzowie wagi piórkowej

testy porównawcze 01-04-2020

Dwa auta Alpine A110 S i Renault Megane R.S. Trophy-R, obydwa dwumiejscowe, napędzane przez takie same silniki. Lekkie jak tylko to możliwe, a jednocześnie bardzo od siebie różne. Do licytacji na osiągi, wrażenia z jazdy i tzw. pikantny charakter stają wyostrzone i niemal wyczynowe modele wykreowane przez inżynierów marki Renault.

Renault Captur. Modnie i wygodnie

pierwsza jazda 22-03-2020

Renault Captur drugiej generacji ma sporo zalet - rozbudowane multimedia, więcej nowoczesnych funkcji asystujących i więcej miejsca w środku. Równie mocno cieszy to, że – tak jak poprzednik – świetnie wygląda.

Szukasz frajdy z jazdy w niewielkim aucie? Oto cztery różne pomysły na hot hatcha

porównanie 17-03-2020

Myślisz „frajda z jazdy za niewielkie pieniądze”, mówisz – efektowne hot hatche. W szranki stają Renault Clio R.S.18, Suzuki Swift Sport, Hyundai i30 N i Smart Fortwo Brabus. Chociaż między sobą te auta się różnią, każde chce uchodzić za ostrego hatchbacka. Sprawdzamy, któremu do niego najbliżej.

Renault Morphoz (Genewa 2020)

wydarzenia 02-03-2020

Renault Morphoz to jedna z pierwszych oficjalnie pokazanych premier salonu samochodowego w Genewie. Mamy już jego zdjęcia.

Renault Clio V: finalista COTY w naszym teście

test 27-02-2020

Chociaż  z zewnątrz trudno to  zauważyć, Renault Clio V jest nowe  od  tablicy  rejestracyjnej po dach. Ma nową płytę podłogową, zupełnie zmienione wnętrze i po raz pierwszy wyposażono go w silnik 1.3 turbo. W teście 130-konna wersja R.S. Line.

Renault Twingo Z.E. Nowy „elektryk” w rodzinie

wydarzenia 25-02-2020

Rodzina elektrycznych modeli Renault powiększa się o model Twingo Z.E. Auto rywalizować będzie m.in. ze Skodą Citigo-e iV.

Renault Megane z napędem hybrydowym plug-in

wydarzenia 12-02-2020

Renault Megane przeszło face lifting całej gamy. Najważniejszą nowością jest wprowadzenie napędu hybrydowego typu plug-in.

Luca de Meo z Seata do Renault

wydarzenia 30-01-2020

Do niedawna szef Seata Luca de Meo został mianowany dyrektorem generalnym i prezesem Renault. To spore wzmocnienie dla francuskiej marki.

Hybrydowe Renault Clio i Captur. Premiera

wydarzenia 09-01-2020

Podczas salonu samochodowego w Brukseli Renault zaprezentowało dwie nowe hybrydy o oznaczeniu E-Tech. Są to modele Clio i Captur.

Renault Megane RS Trophy-R z rekordem toru Suzuka

wydarzenia 26-12-2019

Renault nie zwalnia tempa. Dosłownie. Megane RS Trophy-R pobił niedawno kolejny rekord okrążenia toru. A i to zapewne nie jest ostatnie słowo.

Opinie i dyskusje o samochodach marki Renault

Megane tracące moc po naprawie zaworów i rozrządu.

Witam. Niedawno miałem remontowany silnik w Renault Megane 1999 1,4. Wymiana całego rozrządu z wałkiem , wszystkie hydropopychacze i jeszcze kilka mniej istotnych rzeczy. Po remoncie silnik co jakiś czas nie chce ""iść"- nie ma mocy. Po jakimś czasie wchodzi na obroty i jedzie dalej. Dodatkowy kłopot to dużo większe zużycie paliwa. Wcześniej auto nie sprawiało żadnych problemów i paliło całkiem oszczędnie. Remontowałem ponieważ coś stukało w silniku. Przy odbiorze od mechanika chodził ok - następnego dnia zaczął wariować. Pojechałem do mechanika i wszystko ok - auto jedzie. Już nie wiem co z tym zrobić? Czy czasami nie jest to wina mechanika? Pomocy! czytaj więcej

obrotościomierz

mam reno megan 1.9 tdi rxe poprzedni właściciel wymieniał skrzynię biegów i zastanawiam się czy wszystko jest w porządku . Przy 120 na godzinę obrotościomierz pokazuje 3500 obrotów.Nigdy nie miałem samochodu z silnikiem dizla i nie wiem czy to jest normalne czy sa zbyt wysokie czytaj więcej

WESLEY o Renault Captur 2013-

Warto kupić Captura. Jest to bardzo przyjemny i wdzięczny samochód. Wiele osób "na mieście" pyta mnie o opinię, widać są zainteresowani. Jeśli ktoś nie ma zamiaru oczekiwać, że jest to rajdówka lub terenówka, to się nie zawiedzie. Auto ma bardzo niskie spalanie, porównywalne z osiągami diesli. Komputer nauczył mnie - w końcu - jazdy ekonomicznej.Świetnie nadaje się do jazdy miejskiej, ale i na autostradzie radzi sobie dzielnie (kosztem zwiększonego apatytu na paliwo). Doskonale prowadzi się, na zakrętach trzyma się jak przyklejony, a system kontroli świetnie reaguje przy uślizgu na zbyt szybko pokonywanym zakręcie. Wspomaganie dobrze dobrane, hamulce rewelacyjne!!! Wnętrze bardzo przyjemne, dobrze wyciszone, można radia słuchać po cichu. Trochę te plastiki są zbyt "plastikowe". Bagażnik z możliwością powiększania, to dobre rozwiązanie.Zobaczymy jak będzie z trwałością trzycylindrowego silnika TCe 90, który jest klasycznym przykładem down sizeing'u. Myślę, że Renault nie strzeliło sobie w stopę tym silnikiem, bo stosuje go już w innych modelach (Clio, Dacia). Przyspieszenie 12 sek. do setki jest wystarczające. Doskonała jest regulacja kierownicy i siedzenia kierowcy, co daje świetną widoczność we wszystkich kierunkach. Bogate jest wyposażenie. Cena też nie jest duża. Mankamentem jest łatwe brudzenie się na naszych nieczyszczonych ulicach. Niektóre przyciski wolałbym mieć w kierownicy zamiast np. nieużywanego ogranicznika prędkości. Funkcja start-stop jest mało przydatna w ... czytaj więcej

Renault Megane 1,5d, szarpie, traci moc bez spadku obrotów silnika, 2004r.

Mam problem z autem, jest coraz gorzej, jak jadę od biegu 2 w górę traci moc, szarpie, wydaje dźwięk szurania spod maski przypominające łopot chorągiewki na wietrze w momencie szarpania, rytmicznie. zdejmę nogę z gazu, dodam gazu i problem znika do następnego razu. Są dni (rzadko) że jest ok, ale teraz są raczej takie, że problem mam co chwila. Byłam w ASO- oddali mi i mówią że auto sprawne i nic nie ma do robienia. Wymieniony filtr powietrza, nowy coś- tam od cisnienia paliwa ( pożyczyłam na próbę)- i to samo. Mam tak już od 4m-cy i problem się nasila. Przebieg 142 tys, oryginalny.Zużycie paliwa w normie. Nie hałasuje, nic nie stuka-puka, żadne kontrolki się nie świecą, odpala bez problemu- nigdy mi nie zgasł w czasie jazdy. Masakra przy wyprzedzaniu- przy tej usterce ciągnę się za autem bo boję się wyprzedzać- dodam gazu a on traci moc i szarpie. Bardzo proszę o radę. Mój e-mail a33@interia.pl czytaj więcej

maic o Renault Laguna II 2001-2005

Jak na swoją pojemność jest raczej oszczędny średnie zużycie paliwa przy ekonomicznej jeździe to około 8 litrów na 100 nie jest wybredny jeżeli chodzi o jakość paliwa. Wiele usterek elektrycznych i mechanicznych z wersji z 2000 roku zostało poprawionych. Pionierskie rozwiązania zapłonu na kartę chipową stało się hitem na rynku motoryzacyjnym (ci co wykpiwali to rozwiązanie teraz je stosują). komfort jazdy i prowadzenia idealny, auto jest stabilne, dobrze wybiera nierówności a układy wspomagające takie jak esp czy ebd z abs działają bez zarzutu. Można by się czepiać poszczególnych podzespołów układu kierowniczego połączeń metalowo-gumowych końcówek drążków czy też cięgien stabilizatorów,jednak gdy już zdarzy nam się usterka nie żałujmy na to pieniędzy zakup lepszych części z górnej półki daje naprawde długi okres satysfakcji z bezawaryjnej jazdy jeżdżę moją laguną od 6 lat jestem jej drugim właścicielem podczas zakupu miała przejechane 55tyś km teraz ma 137 tyś.i Mogę tu oświadczyć iż nigdy ale to nigdy mnie nie zawiodła nie wróciła na lawecie ani sznurku nie powiem że nie pogrzebałem sobie przy niej trochę, klocki, amortyzatory tylne, przednie zawieszenie nie są to jednak wydatki rzędu tysięcy złotych tak jak ma się to w niektórych modelach niemieckich czy japońskich z awarii elektrycznych to padła mi tylko cewka zapłonowa. Oświetlenie czy też poszczególne elementy instalacji tak wyróżniane przez co niektórych kierowców (może i posiadaczy opisywanego modelu) nigdy... czytaj więcej

cichy o Renault Thalia 2004-2006

Samochód kupiłem w 2006r jako nowy. Przejechałem nim zaledwie 77000 km. i nigdy mnie nie zawiódł. Nie jest drogi w utrzymaniu, a cześci są stosunkowo nie drogie. Jeżeli chodzi o części to wymienia się te które się zużyją np: łączniki stabilizatora przy 50000km, klocki co 35000km, tarcze po 75000km wraz z klockami. Rozrząd przy 120000 lub po 5 latach, w moim przypadku po 5 latach. Silnik 1,2 16V 75km nie jest może mocny, ale spokojnie wystarczy do sprawnego poruszania się w mieście i na trasie. Zaletą jest niska masa własna pojazdu 910kg. Nawet z czterema osobami na pokładzie i pełnym bagażnikiem da się bezproblemowo wyprzedzać, trzeba tylko wysoko kręcić silnik. Bagażnik duży, bezproblemowo zapakuję się cała rodzina. Małym minusem jest dość duże spalanie jak na taki mały silnik, które w mieście wynosi 8-8,5L ale to też wynika z mojej ciężkiej nogi co wszystko wyjaśnia:) spokojni kierowcy bezproblemowo zejdą poniżej 8L. Autko jest całkiem wygodne na dalekich trasach. Jedynie może przeszkadzać szum powietrza przy dużych prędkościch 145-160km ale po paru minutach można się przyzwyczaić. Cienka blacha na drzwiach podatna na wgniecenia, szczególnie jeżeli zaparkujecie pod centrum handlowym a jakiś nie uważny kierowca szeroko będzie otwierał swoje drzwi(jak do stodoły) i udeży w wasze, wtedy napewno zostawi po sobie ślad. Materiały wykorzystane w środku nie są specjalnie dobrej jakości(morze plastiku) ale też nie wyglądają tragicznie, a deska dwukolorowa może sie podobać, odziwo... czytaj więcej

Renault Opony

Renault - Opony

Renault Części samochodowe

Renault - Części samochodowe

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Nowe, szybsze i łatwiejsze do zainstalowania ładowarki samochodowe
Nowe, szybsze i łatwiejsze do zainstalowania ładowarki samochodowe
Powstanie gęstej sieci publicznych ładowarek do aut elektrycznych będzie możliwe znacznie szybciej, niż się dotąd wydawało.
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Kary dla producentów aut za emisję CO2
Kary dla producentów aut za emisję CO2
Prawie 15 miliardów euro zapłacą łącznie producenci aut, jeśli w 2021 roku będą emitować więcej CO2 niż przewiduje unijna norma.