1. Samochody
  2. Qoros
  3. Forum

Qoros - Forum

Qoros
Forum

Nie znależliśmy żadnej dyskusji na forum o samochodach marki Qoros. Dodaj swój wątek o tych samochodach lub zabierz głos w innych popularnych dyskusjach o samochodach.

Popularne dyskusje o samochodach

Mercedes Klasa ML

22 dyskusji o problemach związanych z samochodem Mercedes Klasa ML. Dyskutuje 54 użytkowników.

Ostatni gorący temat:

Kamil Bobula w dyskusji Mercedes ML 500: Luksus w rozmiarze XXL uważa że:

Panowie zdecydowanie Lepszy jest MODEL GLK w full wyposażeniu zastanawiam się nad zakupem modelu z 2009roku pozdrawiam :) ml320 to cienias straszny fajny wygodny ale tani :)

Mazda CX-7

21 dyskusji o problemach związanych z samochodem Mazda CX-7. Dyskutuje 49 użytkowników.

Ostatni gorący temat:

DarekBarek w dyskusji Brak sygnalizacji ostrzegawczej w lusterkach - pojazd w martwym polu uważa że:

Po wymianie akumulatora przestała działać sygnalizacji ostrzegawcza w lusterkach bocznych informująca o pojedzie w martwym polu. Nie powiem, ale bardzo się do niej przyzwyczaiłem, a tu nagle nie ma... Mój mechanik posprawdzał wszystko na łączach i z twierdził, że wszystko jest ok i nie wie o co chodzi.nCzy ktoś z Was miał może podobny problem?

Mitsubishi Outlander

34 dyskusji o problemach związanych z samochodem Mitsubishi Outlander. Dyskutuje 103 użytkowników.

Ostatni gorący temat:

Patryk w dyskusji Kontrolka silnika Mitsubishi outlander 2.0 2003 uważa że:

Witam. Posiadam outlander 2005 rok gaz benzyna instalacja prins. Świece kable cewki wymienione a gówno i tak świeci. Masakra. Macie radę jakąś

Dodge Caliber

24 dyskusji o problemach związanych z samochodem Dodge Caliber. Dyskutuje 63 użytkowników.

Ostatni gorący temat:

Benek w dyskusji Srt 4 uważa że:

Witajcie potrzebuje pomocy mam calibra srt4 padł mi silnik a dokładnie panewki się zmieniły ktoś może mi doradzić gdzie szukać silnika

Chevrolet Cruze

48 dyskusji o problemach związanych z samochodem Chevrolet Cruze. Dyskutuje 108 użytkowników.

Ostatni gorący temat:

Wolff w dyskusji Chevrolet Cruze LPG: Opcja rozsądna uważa że:

Chevrolet cruze,na trasie do 120 km/h ,przy pustym samochodzie spalał mi ok.7 litrów.Jak przekroczałem 120 km/h spalał już 8 litrów.Pozdrawiam Darek

Toyota Corolla

59 dyskusji o problemach związanych z samochodem Toyota Corolla. Dyskutuje 219 użytkowników.

Ostatni gorący temat:

Jarek O. w dyskusji ODRADZAM TOYOTA LEASING uważa że:

Oj, to jak zraziłeś się do leasingu Toyoty to ja mogę polecić leasing Volksvagena: vwleasing.pl - tam wszystko jest na tip top. Moja firma opiera się na tej marce i nie mam nic do zarzucenia.

Dacia Duster

67 dyskusji o problemach związanych z samochodem Dacia Duster. Dyskutuje 213 użytkowników.

Ostatni gorący temat:

kazimierz0 w dyskusji Nowa Dacia Duster debiutuje na targach IAA uważa że:

Prezentuje się bardzo fajnie. Nawet ostatnio jak pożyczałem samochód w Panek to zastanawiałem się nad Dacią. Jeśli chodzi o wygląd to i z zewnątrz i od środka jej modele wyglądają bardzo fajnie.

Samochody Samochody użytkowe

394 dyskusji o problemach związanych z samochodem Samochody Samochody użytkowe. Dyskutuje 718 użytkowników.

Ostatni gorący temat:

Motochemica.pl w dyskusji samochód dla kobiety uważa że:

Dokładnie jak powyżej, bez budżetu ani usz. Dla mnie osobiście fajnym i ciekawym autem miejskim jest Grande Punto, może ta propozycja Wam sie spodoba. www.Motochemica.pl

Mazda 2

16 dyskusji o problemach związanych z samochodem Mazda 2. Dyskutuje 40 użytkowników.

Ostatni gorący temat:

weron w dyskusji zbiornik paliwa uważa że:

Myślę nad kupieniem jakiejś mazdy teraz na koniec roku. Byłem obejrzeć nawet kilka modeli w ich salonie Klimczak w Częstochowie. Kilka mi się spodobało, a obsługa bardzo mi pomogła

Citroen C3

22 dyskusji o problemach związanych z samochodem Citroen C3. Dyskutuje 45 użytkowników.

Ostatni gorący temat:

yoyo70 w dyskusji kola na felgach 16" uważa że:

Witam wszystkich..nChcialbym dodac troche rasy swojej cytrynce c3 II i mam pytanko odnosnie felg wymiaru 16" szerokosc 6.5" odsadzenie ET 25 otwor 65.1 chcialbym na nie założyć gumy 205/55/16R czy wszystko bedzie dzialac jak należy bez obcierań i wystawania poza nadkole auta. Jezeli ktos wie cokolwiek na ten temat niech da znac - PROSZE bo temat gorący i pilny...

Użytkownicy o samochodach marki Qoros

Nadchodzi chiński konkurent Golfa

Dlaczego konkurent golfa? A czy tylko ten niemiecki paździerz jest na rynku? Golf to żaden wzorzec. Jest nudny, twardy, brzydki i nieciekawy. Postawić obok siebie golfa 6 z 2012 i Citroena C4 z 2004 roku to C4 wygląda świeżo, ładniej i w ogóle lepszym samochodem jest. czytaj więcej

Nadchodzi chiński konkurent Golfa

Powiem tak 90% wszystkiego co jest w obrocie jest Made in China ;) Samochody z chin sa tanie i Europa ich nie ujrzy bo Wielkie koncerny padły by w kilka miesięcy :) czytaj więcej

Nadchodzi chiński konkurent Golfa

Chińskie zaczyna być coraz lepsze. www.linmot.pl czytaj więcej

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Toyota GT86 po tuningu TRD
Toyota GT86 po tuningu TRD
Inżynierowie Toyota Racing Development wzięli na warsztat i profesjonalnie stuningowali kolejne auto. Tym razem wybór padł na słynne, tylnonapędowe coupé GT86. Tak powstała wyjątkowa Toyota GT86 TRD Special Edition.