1. Samochody
  2. Pontiac
  3. Bonneville
  4. Testy zderzeniowe
Pontiac

Pontiac Bonneville - Zobacz testy zderzeniowe

Pontiac
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów Pontiac Bonneville. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Maserati Ghibli

Przebadano model Ghibli 3.0 TDS, LHD, nadwozie limuzyna, klasa luksusowy, rok modelowy 2013, masa 1875kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka ochraniająca kolana kierowcy

Fiat Panda

Przebadano model Panda 1,2 (LHD), nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2004, masa 850kg

Seat Toledo

Przebadano model Toledo Skoda Rapid 1.2TSI 'Ambition', LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2012, masa 1093kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Chrysler Voyager

Przebadano model Voyager , nadwozie 5-drzwiowy van, klasa van, rok modelowy 2007, masa 2068kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Mazda CX-7

Przebadano model CX-7 2,2d, RHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2010, masa 1865kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Volvo V40

Przebadano model V40 1.6 diesel 'Kinetic', LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2012, masa 1377kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, napinacze tylnych pasów , ogranicznik naciągu tylnych pasów bezpieczeństwa, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy

Mitsubishi Space Star

Przebadano model Space Star 1.3 Family (LHD), nadwozie 5-drzwiowy van, klasa minivan, rok modelowy 2001, masa 1155kg

Peugeot 308

Przebadano model 308 Peugeot 308CC 1.6 SportPack, LHD, nadwozie 2-drzwiowy kabriolet, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2008, masa 1512kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Citroen C3

Przebadano model C3 Citroen Pluriel 1,4 (LHD), nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2003, masa 1130kg

Hyundai Santa Fe

Przebadano model Santa Fe 2.0 GRD (LHD), nadwozie duży terenowy, klasa terenowy, rok modelowy 2003, masa 1785kg

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Porsche Taycan napędza zatrudnienie
Porsche Taycan napędza zatrudnienie
Porsche zatrudnia już przeszło 32 tys. pracowników, a nadejście nowego modelu Taycan tę liczbę dodatkowo zwiększy.