1. Samochody
  2. Peugeot
  3. 4007
  4. Testy zderzeniowe
Peugeot

Peugeot 4007 - Zobacz testy zderzeniowe

Peugeot
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów Peugeot 4007. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Audi A4

Przebadano model A4 , 1.8 TFSI "Attraction", LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2008, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Rover R 75

Przebadano model R 75 1.8 (RHD), nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2000, masa 1330kg

Lexus NX

Przebadano model NX 300h 'Executive', LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2014, masa 1809kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Peugeot 207

Przebadano model 207 , nadwozie 2-drzwiowy coupe cabriolet, klasa supermini, rok modelowy 2007, masa 1343kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Suzuki Swift

Przebadano model Swift 1,3 GLA LHD, nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2005, masa 1010kg

Mercedes Klasa E

Przebadano model Klasa E Mercedes E 220 CDi Elegance (LHD), nadwozie 5-drzwiowy sedan, klasa luksusowy, rok modelowy 2003, masa 1650kg

Opel Corsa

Przebadano model Corsa 1,2 XEP Enjoy, LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2007, masa 1075kg

Nissan Pulsar

Przebadano model Pulsar 1.2 Acenta, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2014, masa 1262kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

BMW X5

Przebadano model X5 BMW X-5 (LHD), nadwozie 5-drzwiowy terenowy, klasa terenowy, rok modelowy 2003, masa 2090kg

Audi Q7

Przebadano model Q7 VR6 FSI, LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa terenowy, rok modelowy 2006, masa 2195kg

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Renault i Greenway – 15 tys. km darmowej podróży
Renault i Greenway – 15 tys. km darmowej podróży
Renault Polska rozpoczęło współpracę z firmą GreenWay Polska. Dzięki niej osoby, które zakupią samochód elektryczny Renault, otrzymają kartę umożliwiającą darmowe ładowanie. Ładowanie ze specjalną kartą będzie możliwe na stacjach GreenWay rozmieszczonych w całej Polsce.
Smartfon jako ekran dotykowy systemu car audio Smartfon jako ekran dotykowy systemu car audio