1. Samochody
  2. Peugeot
  3. 508

Ocena użytkowników

Ocena ekspertów

Kup Peugeot 508


 


 

Peugeot 508 - opinie kierowców


Peugeot 508 został oceniony 66 razy. Uzyskał średnią ocenę 4.80 na 5 możliwych punktów. 92% użytkowników określiło że warto kupić ten model

Ocena łaczna: 4.80

Liczba ocen: 66

Czy warto kupić ten model: tak 92% nie 8%

 

Peugeot 508 - spalanie


Użytkownicy modelu Peugeot 508 testują jego spalanie. Oto średnie zużycie paliwa w mieście i w trasie dla głównych rodzajów paliwa:
 
 
Liczba raportów:
66
35
31
śr. spalanie w mieście (l/100km)
7.9
8.7
7.1
śr. spalanie w trasie (l/100km)
6.4
7.0
5.7

 

Peugeot 508 - bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo kierowcy i pasażera: 90%

 

Informacje o samochodach Peugeot 508

Peugeot 508 PSE – oficjalna premiera

Aktualności 29-09-2020

Peugeot 508 PSE to pierwszy model z linii Peugeot Sport Engineered, obejmującej samochody o sportowych osiągach. Auto debiutuje z mocnym napędem hybrydowym plug-in, jako sedan i kombi.

Peugeot 508 PSE – bardzo sportowa hybryda

wydarzenia 24-09-2020

Peugeot 508 Sport Engineered, czy raczej 508 PSE (Peugeot Sport Engineered), przyjął wreszcie ostateczny kształt. Wiemy już niemal wszystko o nowym sportowym modelu Peugeota.

Peugeot 508 Hybrid: Dwa w jednym - TEST

pierwsza jazda 30-07-2020

Po raz kolejny przekonujemy się, że Peugeota 508, pomimo kilku wad, np. ciasnego wnętrza z tyłu, po prostu nie da się nie lubić. Najnowszy dowód to hybryda typu plug-in.

Peugeot 508 - Mieszanka nieoczywista

pierwsza jazda 28-03-2020

Peugeot 508 jest stylizowany jak samochód o sportowym zacięciu, ale to tylko przykrywka – pod efektowną karoserią kryją się ultrakomfortowe zawieszenie i oszczędny diesel.

Rasowy Peugeot 508 Sport Engineered bliski produkcji

wydarzenia 27-03-2020

Rok temu w Genewie Peugeot pokazał koncepcyjną wersję sportowego 508. Teraz mamy już zdjęcia wersji produkcyjnej. Oto Peugeot 508 Sport Engineered.

Peugeot wprowadza hybrydy plug-in dla 508 i 3008

wydarzenia 14-10-2019

Do pokazanego niedawno elektrycznego e-208 dołączają modele hybrydowe typu plug-in. Będą to Peugeot 508, 508 SW i 3008. Znamy ceny.

Peugeot 508 Sport Engineered (Genewa 2019)

wydarzenia 05-03-2019

Peugeot zaprezentował w Genewie model 508 Sport Engineered Concept. Jest to mocna, 400-konna hybryda.

Peugeot 508 Sport Engineered Concept

wydarzenia 21-02-2019

Peugeot zapowiada nadejście modelu 508 Sport Engineered Concept. Będzie to mocna, 400-konna hybryda.

Peugeot 508 SW PHEV – Paris Motor Show 2018

wydarzenia 03-10-2018

Na salonie samochodowym w Paryżu Peugeot zaprezentował dwa nowe modele z napędem hybrydowym typu plug-in. Oto jeden z nich – 508 SW PHEV.

Wrażenia z jazdy nowym Peugeotem 508

pierwsza jazda 13-08-2018

Teoretycznie można go kupić już od marca. Praktycznie pierwsi klienci odbiorą auta dopiero w październiku. Już teraz jeździmy Peugeotem 508 z 225-konnym, turbodoładowanym silnikiem benzynowym pod maską.

Filmy i galerie samochodów Peugeot 508

IAA Frankfurt 2011: Peugeot 508 RXH

Premiery i wydarzenia 14-09-2011

Testy zderzeniowe : Peugeot 508

Testy samochodów 27-05-2011

Peugeot 508 zdobywa 5 gwiazdek w testach bezpieczeństwa Euro NCAP

Peugeot 508

Samochody - katalog 02-02-2011

Peugeot 508 zadebiutował na wystawie w Paryżu jesienią 2010 roku.

Peugeot 508 SW

Samochody - katalog 07-09-2010

Opinie i dyskusje o samochodach Peugeot 508

Mario o Peugeot 508 2011-

Przejechałem tym samochodem raptem 12 tys km i już pierwsza poważna awaria, która unieruchomiła go na ponad 2 tygodnie (brak dostępności uszkodzonej części !!). Różnymi autami przejechałem w sumie ok. 1 mln kilometrów, ale żadne nie "padło" po 12 tys. Poprzednio miałem Fiata Cromę, którego sprzedałem po 170 tys km bez ani jednej awarii. Auto ma kilka plusów: znakomity układ jezdny - prowadzi się jak gdyby było "przyklejone" do drogi, bardzo wygodne fotele, efektowny szklany dach, świetne światła LED. I to by było na tyle tych plusów. A minusów jest cała masa: - bardzo mało schowków - nawet telefonu nie ma gdzie położyć - żeby wyłączyć START/STOP trzeba otworzyć klapkę umieszczoną w trudno dostępnym miejscu i po omacku szukać wyłącznika - automat na biegach od 4 do 6 jest super, natomiast od 1 do 3 to porażka - bardzo wolny i nieprecyzyjny (szarpie przy zmianie biegów) - idiotyczny układ skrzyni biegów: żeby ruszyć do przodu, to dźwignię zmiany biegów należy przesunąć do tyłu! Konsekwentnie, żeby ruszyć do tyłu, to trzeba ją przesunąć do przodu! - trzeba być mistrzem logiki, żeby takie coś wymyślić. - radio odtwarza tylko niektóre pliki mp3 (próbkowanie musi być 44 kHz) - najtańszy smartfon odtwarza każdy - multimedia są kompletnie nieintuicyjne - polski student 1 roku informatyki lepiej by to napisał - radio potrafi się włączać przez 3 minuty (ciągłe resetowanie ekranu) - niestety, kamera cofania też odczekuje 3 minuty zanim się włączy - dramat Spalanie deklaro... czytaj więcej

wtomeg o Peugeot 508 2011-

Kupiłem wersję Allure w automacie ze wszystkimi opcjami, za wyjątkiem ogrzewania postojowego. Przez 3 miesiące użytkowania tego auta przejechałem 12.000 km i trochę za wcześnie na oceny trwałości i bezawaryjności. Jestem trochę rozczarowany automatem - podczas spokojnej jazdy jest OK, ale już przy dynamicznym przyspieszaniu jest zbyt wolny, szczególnie jeśli porównujemy z DSG i Power Shift. Sytuację ratuje tryb sportowy. Miałem też trochę większe oczekiwanie jeśli chodzi o sprzęt grający JBL, ale tu może się trochę czepiam. Za to skórzane i elektrycznie regulowane siedzenie mnie osobiście przekonują komfortem i zakresem regulacji. W poprzednim samochodzie przy automatyce wycieraczek miałem możliwość ustawienia ich czułości - tu czasami pracują zbyt wolno. Kupiłem auto w kolorze białym perłowym i muszę powiedzieć, że świetnie komponuje się z przyciemnianymi szybami bocznymi, szklanym dachem i alufelgami. Dużą zaletą są światła ksenonowe z funkcją doświetlania. System automatyki przełączania świateł mijania i drogowych czasami głupieje, a światła diodowe do jazdy dziennej są słabo widoczne. Często kierowcy proszą mnie na radiu CB o ich włączenie - winny chyba jest trochę kolor nadwozia. Polecam zakup elektrycznie otwieranej klapy bagażnika - pozwala trochę zniwelować tą niedogodność związaną ze ściekającą wodą w deszczowej pogodzie lub po wizycie na myjce. Układ wspomagania parkowania, dla mnie kompletnie bezużyteczny, ale już radar parkowania przodem i tyłem bardzo przydatn... czytaj więcej

Coco o Peugeot 508 2011-

Witam, Jeżeli chodzi konkretnie o model który posiadam (SW) to najpierw chciałem się odnieść do "Oceniajacego Andrzeja" Szanowny Panie. Pańska ocena to jakiś dramat. Wiem, iż są w tych wszystkich opiniach te "z konkurencji" ale głupot to proszę nie pisać. Auto dla kawalera - jakaś kompletna kpina z Pana strony. Ale oceniając bardzo subiektywnie, obiektywnie itd markę Peugeot to jestem w 100% na TAK. Przejechany dotychczas dystans 10 tys km. I nie przemawia "przeze mnie" posiadanie akurat tej marki. Jest to mój 3 samochód w tym 2 "francuzy" (407, 508). Myślę, iż francuzi poszli tą wersją o krok do przodu. Jedyne do czego się moge "przyczepić" to zbyt mały schowek - podłokietnik. Naprawdę mały!!! Poza tym brak schowka na okulary. Co jeszcze - Co do spalania moja ocena - Miasto 8,5; Jazda mieszana 7,5 - 8; Trasa 7-8 litrów na setkę. Przyznaję, mam "ciężką nogę" ale coś kosztem czegoś. Pisarzy ustalajacych spalanie na poziomie 6,5 - 7 l/100 km oceniam jak oceniam - pozdrawiam. I jeszcze jedna uwaga - roleta w bagażniku. No Panowie - autko za 100 kawałków, a roleta do bani. Przy mocniejszym zatrzaśnieciu klapy bagażnika "odpina się" z zaczepów. Masakra czytaj więcej

woda w bagażniku

U mnie, w ramach akcji serwisowej, ale nie na wezwanie a na wyraźne życzenie coś usiłowali zrobić (serwis w Tychach) jest jakś dodatkowa uszczelka w klapie bagażnika, ale to nic nie dało. Woda dalej kapie do środka. Wydaje mi się że jest to wada, która bez zmiany kształtu klapy, albo przynajmniej ograniczenia konta otwarcia jest nie do usunięcia. Ale kapanie wody po otwarciu bagażnika to pikuś, teraz przy wymianie opon stwierdziłem ca. 5 cm wody w komorze koła zapasowego i mokre wszystki maty wygłuszające w bagażniku. Na pewno nie jest to związane z kapniem z klapy (mam orginalną plastikową matę w bagazniku). Niestety, nieopatrznie wysyszłem wszystko przed wizytą w serwisie... Kazali czekac aż znów będzie mokro... czytaj więcej

Peugeot 508SW: Aspirant

W Chinach ... Autorowi chodziło o model 407. Co za pozytywna opinia o francuskim aucie w Polskim magazynie - to jakiś wyjątek - BRAWO!!! Co do tekstu mam dwie uwagi: kolor biały, a właściwie wszystkie jasne są idealne właśnie na nasze warunki pogodowe, bo brudu nie widać, tak jak na czarnym, granatowym, gdzie każdy pyłek jest widoczny. Uwaga druga, a właściwie pytanie do Autora - o jakich problemach diesli PSA myśli, bo ja je znam od lat 90-tych i nie ma jakiegokolwiek problemu z awaryjnością. Kilkaset tysięcy kilometrów zrobione - modele 405, 406, 407 i brak problemów, no ale zawsze coś trzeba napisać negatywnego. czytaj więcej

woda w bagażniku

Witam, Mam ten sam problem. W bagażniku zbiera mi się woda. Wyciągnąłem z bagażnika wszystkie maty i okładziny do wysuszenia. Zauważyłem, że po kilku dniach jazdy w ten sposób blaszane podłoże bagażnika w całości pokryte jest rosą. Czyli nie jest to wina uszczelek jak i kiepsko zaprojektowanej klapy i jej sposobu unoszenia (woda z niej skapuje do bagażnika, ale ja go przez te kilka dni nie otwierałem w ogóle). Klapki wentylacyjne po obu bokach bagażnika uchylają się bezproblemowo. Co jeszcze może być przyczyną zbierania się wody w bagażniku? czytaj więcej

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Wodorowa Toyota Mirai dla papieża
Wodorowa Toyota Mirai dla papieża
Konferencja Episkopatu Japonii przekazała papieżowi Franciszkowi napędzaną wodorowymi ogniwami paliwowymi Toyotę Mirai, zaaranżowaną na papamobile. Samochód ten służył papieżowi podczas ubiegłorocznej pielgrzymki do Japonii.
Kiedy warto wybrać opony całoroczne Kiedy warto wybrać opony całoroczne