1. Samochody
  2. Peugeot
  3. Partner
  4. Forum
Peugeot

Peugeot Partner - Forum

Peugeot
Forum

Forum Peugeot Partner - dyskusje o samochodach, opinie kierowców, porady, problemy techniczne, wszystko o samochodach Peugeot Partner.

Co kierowcy myślą o swoich samochodach Peugeot Partner

Łączna ocena

4.36

Peugeot Partner – oceny kierowców

Samochody Peugeot Partner zostały ocenione przez użytkowników mojeauto.pl 57 razy. Łączna ocena to 4.36 na 5. To dobry wynik. Co oceniają kierowcy użytkujący te samochody na co dzień? Prowadzenie – tu ocena wynosi 4.60, silnik – 4.46, komfort jazdy – 4.23 i jakość i awaryjność – 4.18.

Użytkownicy samochodów Peugeot Partner

Peugeot Partner-zaróeki deski kierowniczej

Operacja prosta ale trochę czasu zajmuje. Trzeba dobrać się do tyłu zegarów. Aby to zrobić, trzeba wyjąć środkowy wywietrznik odkręcić śruby trzymające plastikową osłonę wokół zegarów (3 śruby pod wywietrznikiem, dwie nad kierownicą). Jak to zdejmiemy to odkręcamy 4 śruby trzymające zegary i wyciągamy cały panel. Do wygodnej pracy trzeba odłączyć wszystkie taśmy zasilające zegary. Trzeba przy tym uważać na plastikowe części mocujące taśmy (każda taśma jest inna więc nie ma mowy o pomyłce przy ponownym łączeniu). Jak mamy w ręku panel od zegarów, to od jego tyłu widać czarne wystające czopki, pod nimi siedzą żarówki. Demontuje się je przez obrót w bok (czasem trzeba użyć siły). Po wymianie składamy wszystko w odwrotnej kolejności. Wszystkie śrubki to torx. Pozdrawiam czytaj więcej

peugeot partner 2001

mam partnera 2001 r 2,0 hdi -silnik ok! (spalanie ok 6,5l -wiekszość to cykl miejski) awarie to : pękająca gąbka w fotelach ok 350 zł -częste awarie zawieszenia(przerobiłem na wahacze blaszane przez co koszt wymiany to 200 zł a nie 650 zł)-awarie pasów bezpieczeństwa 670 zł za szt. jak spada temp. do 5 st C i niżej to nie można ich wysunąc z kasety-przyciski do centr. zamka wykruszyły się i zamki przestały działać powycierału się też części w bębnie w zamku (koszt nowego kluczyka 460zł)-zegary czasem działaja a czasem nie- rolki w drzwiach powycierały się - nieprofesjonalny serwis w Rzeszowie nawet jesli chodzi tylko o informcję MAX czytaj więcej

Adblue niskie ciśnienie

Witam, od pewnego czasu mam problem z adblue w peugeot partner tepee 1.6 bluehdi z roku 2016 i przebiegiem 70000 km. Zapaliła mi się kontrolka urea oraz check engine, urea po chwili zgasła check engine nie. Po wyszukaniu błędu wyskoczyło niskie ciśnienie adblue, po wykasowaniu błędu przez 200 km był spokój, a teraz znów to samo. Przesyłam linki do zdjęć z texy. Co może być przyczyną? Z góry dziękuję za porady.nnhttps://www.fotosik.pl/zdjecie/00134a79143b9c36nhttps://www.fotosik.pl/zdjecie/4603898912acea90nhttps://www.fotosik.pl/zdjecie/4d2c6364c83c93c7nhttps://www.fotosik.pl/zdjecie/43af7b43023c4534 czytaj więcej

Peugeot Partner 3

CZY KTOS WIE CO SIE DZIEJE JAK ZIMNY TO WPADA W REZONANS I MA CZKAWKE PRZEZ OK 5 DO 15 SEKUND?????????????????npróbuje odnaleźć odpowiedzi, nikt nie wie o co chodzi, w serwisie zieloni, wgrali mi wtryskiwacze, zaktualizowali komputer, wymienili czujnik ciśnienia paliwa, nadal nic! sam jestem wkurzony, auto ma przejechane 13000 km i nie potrafi nikt zdiagnozować problemu! ponoć jest dużo aut, z podobnym problemem, czyżby wada fabryczna?? proszę o pomoc! czytaj więcej

stuki z prawaj strony silnika

Mam Partnera 3 1,6 HDI i od dłuższego czasu w kabinie słychać metaliczne stuki. głos dochodzi z komory silnika. W kabinie jest głośniejszy niż pod maską samochodu. W serwisie dokręcili jakąś osłonę i na pewien czas był spokój, teraz odgłosy powróciły. Kiedy docisnę przewód doprowadzający powietrze do filtra to stuki ucichają. Sprawdziłem przewód jest dobrze zamocowany. Może ktoś wie co to może być i jak to naprawić. czytaj więcej

Pegout Partner gasnie w trakcie jazdy

Pegout partner1.9d odpala bez problemu, gasnie bez powodu, nie swieca zadne kontrolki, gasnie i na nowo odpala bez problemu. Czy powodem moze byc zle odpiety alarm lub niski stan oleju? Jak ktos zna odpowiedz piszcie. Bardzo dziwna i denerwujaca usterka byl podpinany pod komputer ale wogole nie moze komputer wykryc silnika. Jak cos wiecie piszcie czytaj więcej

Silnik nie gaśnie

Posiadam Partnera z silnikiem benzynowym 1.4 i po wyłączeniu zapłonu i wyjęciu kluczyka silnik nadal chodzi, a wczasie jazdy gdy to się stanie to nie chodzą kierunki, awaryjne i podgrzewanie tylnej szyby,oraz wskaźnik paliwa opada na dno choć jest 20 litrów paliwa.mam nadzieje że ktoś mi pomoże z góry dzieki. czytaj więcej

MAM TO SAMO W PARTNERZE 3

mam ten sam problem i próbuje odnaleźć odpowiedzi, nikt nie wie o co chodzi, w serwisie zieloni, wgrali mi wtryskiwacze, zaktualizowali komputer, wymienili czujnik cisnienia paliwa, nadal nic! sam jestem wkurzony, auto ma przejechane 13000 km i nie potrafi nikt zdiagnozowac problemu! proszę o pomoc! czytaj więcej

Peugeot Partner 3

zdjąć osłonki z przewodów elektrycznych w komorze silnika i sprawdzic każdy kabelek w mioim przypadku na trzech przewodach brakowało izolacji-gołe druty po wymianie silnik pracuje jak zegarek / osłonki - czarna izolacja którą owinięte są wiązki przewodów elektrycznych w komorze silnika/ czytaj więcej

Problem z paleniem

Witam. Mam problem z odpaleniem auta. Jest to partner 2.0 HDI . Rozrusznik kręci ale nie pokazuje obrotów . Na kompie nie ma błędów pompa nowa wstawiona. Na Plaku chodzi zabierzesz plak gaśnie. Podlaczalem komputr i tez obrotów nie pokazuje nawet jeśli chodzi na Plaku . Prosze o pomoc czytaj więcej

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Marczyk i Gospodarczyk wygrywają 78. Orlen Rajd Polski
Marczyk i Gospodarczyk wygrywają 78. Orlen Rajd Polski
Mikołaj Marczyk i Szymon Gospodarczyk, siedząc za kierownicą Skody Fabia Rally2 evo, zwyciężyli w 78. Orlen Rajdzie Polski. Polacy okazali się bezsprzecznie najlepszą załogą w 4. rundzie cyklu Rajdowych Mistrzostw Europy.