1. Samochody
  2. Peugeot

Peugeot

Peugeot
Peugeot

O początkach firmy Peugeot można mówić już na początku XIX w. W 1810 r. bracia Jean-Pierre Peugeot i Jean-Frederic Peugeot przekształcili rodzinny młyn (istniejący od XVIII w.) w odlewnię stali. Powstała w 1812 r. firma Peugeot Freres (Bracia Peugeot) produkowała m.in. piły taśmowe. Stopniowo rozszerzano gamę produktową o narzędzia i urządzenia domowe jak młynki do kawy, maszyny do szycia, noże, a nawet szkielety do gorsetów.

Najlepiej oceniany

Peugeot 508

Peugeot 508

 

4.80

92% Kierowców uważa że warto kupić ten samochód

Najbardziej bezpieczny

Najmniejsze spalanie

Peugeot 107

Peugeot 107

Spalnie w mieście:
5.6l/100 km

Spalnie w trasie:
4.5l/100 km

Najmniej usterek

Peugeot 1007

Peugeot 1007

 

84% nie miało żadnych usterek

Kup samochód marki Peugeot


 


 


 

Informacje o samochodach marki Peugeot

Peugeot 5008 PureTech 180: udana ewolucja – TEST

pierwsza jazda 11-01-2021

Peugeot 5008 jest świeżo po face liftingu i już trafił w nasze ręce. Testowy egzemplarz w topowej wersji wyposażenia GT Pack i z najmocniejszym silnikiem benzynowym PureTech 180 kosztuje sporo, ale też wiele oferuje.

Używany Peugeot 308 (2013)

testy samochodów używanych 08-01-2021

Używany Peugeot 308 przyciąga wzrok oryginalnym wyglądem, nieźle jeździ i ma obszerne, klimatyczne wnętrze. Razem z niewygórowaną ceną i trwałością daje to przepis na sukces.

Peugeot z mocą 680 KM – oto HYBRID4 500KW

wydarzenia 30-12-2020

Peugeot zaprezentował niedawno plan powrotu do wyścigów długodystansowych, w kategorii LMDh, czyli tak zwanych hipersamochodów. Znamy już kilka detali technicznych francuskiego bolidu.

Najtańsze elektryczne samochody na polskim rynku

wydarzenia 11-11-2020

Jak grzyby po deszczu na rynku wyrastają nowe auta z napędem elektrycznym – za które z nich trzeba zapłacić najmniej? Nasz ranking najtańszych samochodów elektrycznych na polskim rynku.

Peugeot 5008 – cennik modelu po face liftingu

wydarzenia 14-10-2020

Peugeot 5008, podobnie jak mniejszy 3008, przeszedł kurację odświeżającą, która zmieniła całkowicie przed pas auta, a w kabinie dodała sporo nowych elementów. Znamy już ceny SUV-a.

Peugeot 3008 po liftingu – znamy ceny

wydarzenia 13-10-2020

Peugeot 3008 przeszedł niedawno kurację odświeżającą. Teraz poznaliśmy cennik modelu – między najtańszym a najdroższym wariantem jest aż 108 tys. złotych różnicy.

Peugeot 508 PSE – oficjalna premiera

Aktualności 29-09-2020

Peugeot 508 PSE to pierwszy model z linii Peugeot Sport Engineered, obejmującej samochody o sportowych osiągach. Auto debiutuje z mocnym napędem hybrydowym plug-in, jako sedan i kombi.

Peugeot 508 PSE – bardzo sportowa hybryda

wydarzenia 24-09-2020

Peugeot 508 Sport Engineered, czy raczej 508 PSE (Peugeot Sport Engineered), przyjął wreszcie ostateczny kształt. Wiemy już niemal wszystko o nowym sportowym modelu Peugeota.

Toyota GR Super Sport zaprezentowana

wydarzenia 22-09-2020

Toyota GR Super Sport to jeden z hipersamochodów, które wezmą udział w wyścigach długodystansowych, w tym Le Mans 24h, w nowej kategorii LMH.

Peugeot 5008 po face liftingu

wydarzenia 08-09-2020

Peugeot 5008 przeszedł kurację odświeżającą, która zmieniła całkowicie przed pas auta, a w kabinie dodała sporo nowych elementów.

Opinie i dyskusje o samochodach marki Peugeot

Peugeot 407 2.0 16V wolno wchorzi na obroty i wolno przyspiesza

Witam problem jak w temacie. nKupilem uzywanego peugeota rocznik 2008. Pierwsza jazda po przesiadce z golfa 1.6 robila wrażenie bo autonwyraznie bylo szybsze i wbijalo w fotel. Potem pojechalem zalozyc instalacje gazową i jakos kilka dni po tym jakby auto jakby zamulilo się. I w sumie nie wiedzialem czy moze ja sie juz przyzwyczailem do jego mocy czy faktycznie zamulilo je. Natomiast zauwazam ze w trasie jak ruszam ze swiatel to niekiedy ktos mnie z taka przewaga wyprzedza jakbym ja stal w miejscu. Pal licho jak to BMW ktore zazwyczaj maja 3 litry pojemnosci i 200 KM no ale jak mnie fiat ducato łyka z taka przewagą albo fiat stilo... Albo raz mi VW golf 1.6 siedzial na dupie a ja mimo ze zylowalem auto na prawie 5000 obr to nie moglem sie od niego oddalic. A specyfikacja i opinie ludzi powiadaja ze ten model peugeota poeinien zostawiac wiekszosc aut w dalekim tyle. Tymczasem to czesto ja zostaje w tyle. czytaj więcej

307 2.0 hdi 90 nie odpala :(

2010-03-23, 23:57 307 2.0 hdi 90 nie odpala pomocy :( -------------------------------------------------------------------------------- Podczas mrozów padł aku odpalałem na kable potem z popychu i nic;.zobaczyłem że miga kluczyk immo no i holowanie do serwisu tam stwierdzili na pp2000 że rozsypał się bsi wgrane nowe oprogramowanie i nie mogą sparować bsi ze sterownikiem silnika wymontowanie sterownika nowy program usunięcie immo sparowanie bsi ze sterownikiem i jest ok. ale autko nie odpala wkładają sterownik do lwa 308 i odpala od pierwszego.. .. myślą że może podczas ciągania przeskoczył pasek sprawdzają i jest Oki. Na pp2000 według elektryka wszystkie parametry są ok. myślą nad sprawdzeniem wtryskiwaczy wymienili jeszcze filtr paliwa. Mam pytanie co robić dalej ? wydaje mi się ze jest trochę powietrza w przewodach przy filtrze ale usunołem gruszką i tak nie odpala;.rozrusznik kręci super jak lekko cyknę rozrusznikiem tak jedną sekundę silnik jakby zaskakiwał i lekko leci dymek z wydechu ale przy dłuższym kręceniu nic wszystkie kontrolki świecą i gasną prawidłowo pomocy czy przyczyną mogą być wtryski?...jak je sprawdzić?...moźe coś zapchane.?...może jakis czujnik?...brak masy? dzwonili ze chcą sprawdzić wtryski oscyloskopem co mogą nim sprawdzi jeśli chodzi o wtryski? na dziś policzyli mi 200 zł netto za usunięcie immo i wgranie nowego programu do bsi i sparowanie bsi ze sterownikiem plus wymiana filtra paliwa sprawdzali rozrząd ale nie wiem c... czytaj więcej

Johnny o Peugeot 308 SW 2008-2011

Kupiony w salonie po znizkach i upustach rok 2011 za 62k zl. Jesli chcialbym miec to wyposazenie w kia czy hundai czy renault albo skoda w wer kombi cena skacze o + 5-10 tyz zl ale to akurat profesjonalne i swietne podejscie dealrea i sprzedawcy - za co jestem mu ogromnie wdzieczny - tylko on na cale 3 wojewodztwa umial zrobic taki rabat bo w innych salonach krzyczeli nieraz i po 15tys zl wiecej. Oprocz slodzenia to najpierw wady wg mnie - dywaniki a wlasciwie dywanik kierowcy do wyrzucenia po paru miesiacach od kupna i to w okresie wiosna - lato - Fotele i komfort jazdy inny niz w starych peugotach z lat 90 gdzie sie plynelo - ale przynajmniej nie psuje sie zawieszenie bo sa juz na polskie drogi przygotowane. - Klapa bagaznika czasem nawet przy mocnym uderzeniu nie zamyka sie. - Brak wywiewek klimy z tylu jesli nie ma sie najwyzszej wersji (tej z szyberem) ale i tak przy automatycznej klimie jest ok - w warunkach do 38stopni (przetestowane). - nie ma za bardzo gdzie montowac cb radia - brak wskazan komputera o spalaniu w przypadku postoju badz bardzo wolnej jazdy (do 30km/h) - lusterka boczne za daleko od przedniej szyby A teraz zalety: - cena - atrakcyjnosc - piekne wnetrze (nie tandetny plastkik ale tez nei mahon i skora) po prostu kompromis miedzy lux a tandeta (za ta cene w porownianiu do innych) - piekny kolor (akurat ten najdrozszy z gamy ale robi wrazenie) co prawda doplata 2200zl czy jakos tak ale gdy jest czysty i lsniacy to mrrrrru - silnik... czytaj więcej

Jazda Peugeotem ion

Wczoraj mialem okazje przejechac sie tym wlasnie modelem Peugeota i ...nWrazenia sa naprawde fantastyczne . Autko ma bardzo dobre przyspieszenie , jest przestronne i wygodne , choc z zewnatrz moze wydawac sie nieco waskie . nW jezdzie miejkiej sprawuje sie doskonale , ma bardzo duzy promien skretu co pozwala na latwe parkowanie . Silnika nie slychac wacale , cos wspanialego , nawet przy predkosci 130 km/h slyszymy tylko szum wiatru . nAuto jest dobrze wyposazone , poduszki powietrzne , port USB itp.nW prawdzeniu bardzo przyjemny, jednak na autostradzie przy predkosci 120 - 130 km/h czuc luzy w kierownicy i autem nieco buja , jest to jednak auto przeznaczone do miejskiej jazdy gdzie sprawdza sie najlepiej . nMinusem jest bateria. Owszem jesli jezdzimy po miescie bez klimatyzacji i swiatel przejedziemy ok 120 km , co innego jesli jedziemy autostrada z max predkoscia ( mi udalo sie rozpedzic do 138 km/h ) Wtedy bateria bardzo szybko sie wyczerpuje i moze okazac sie ze wystarczy jej na zaledwie 70 , 80 km .nW miescie jednak i na trasch szybkiego ruchu wystarczy tylko zdjac noge z pedalu gazu i auto samo hamuje ladujac baterie co jest wyczuwalne przy zwolnieniu . nOgolnie rzecz biorac polecam to auto . Jesli glownie przemieszczacie sie po miescie jest to idealny srodek transportu . Wygodny , cichy i ekonomiczny . czytaj więcej

nieco rozczarowany o Peugeot 308 2007-2011

W swoim życiu miałem już bardzo dużo różnych samochodów marki Peugeot: 106, 205, 306, 405, Partner, wiec zdecydowałem się na kolejny ( nowy lub prawie nowy ) Peugeot 308. Samochód kupiłem dla żony do jazdy po mieście i na krótkie trasy. Znalazłem samochód roczny z gwarancją itp. z przebiegiem 9000 km w korze srebrnym metalic w wersji Premim. W tej wersji wygląda doskonale na 16" kołach i flagach alu. Koła schowane są we wnękach kół, więc założyłem dystanse 20 mm i samochód zmienił wgląd na + :-). Żona jest zadowolona, gdyż jest ładny, dobrze wykonany, komfortowy i wyposażony w to co trzeba. Samochód jest duży i w środku jest również dość dużo miejsca. Bagażnik jak na tej klasy auto jest duży i pakowny ( zakupy się mieszczą ). Wnętrze wykonane jest z dobrych materiałów. Zawieszenie nie stuka, ale dla mnie jest za miękkie. Silnik 1,6 122 KM ze zmiennymi fazami rozrządu ( montowany również w BMW i Mini ) jest dynamiczny i „daje radę” w tym samochodzie choć sportowy to on nie jest. Należ go kręcić raczej wysoko, wtedy dynamika jest OK. Największą wadą tego silnika jest jego spalanie ! Ponieważ samochód jeździ praktycznie tylko po mieście więc pali między 10,4 a 12,8 l/100 km, w zależności od tego jak duże są korki. To zdecydowanie za dużo !!! nie wierzcie w opowieści dziwnej treści o spalaniu tego silnika na poziomie 6-8 l / 100 km w mieście – to mało prawdopodobne ! Na trasie spalanie, gdy ja prowadziłem ( jeżdżę dość dynamicznie, gdyż mam 200 KM diesla ) spadło do 7,5 l / ... czytaj więcej

wtomeg o Peugeot 508 2011-

Kupiłem wersję Allure w automacie ze wszystkimi opcjami, za wyjątkiem ogrzewania postojowego. Przez 3 miesiące użytkowania tego auta przejechałem 12.000 km i trochę za wcześnie na oceny trwałości i bezawaryjności. Jestem trochę rozczarowany automatem - podczas spokojnej jazdy jest OK, ale już przy dynamicznym przyspieszaniu jest zbyt wolny, szczególnie jeśli porównujemy z DSG i Power Shift. Sytuację ratuje tryb sportowy. Miałem też trochę większe oczekiwanie jeśli chodzi o sprzęt grający JBL, ale tu może się trochę czepiam. Za to skórzane i elektrycznie regulowane siedzenie mnie osobiście przekonują komfortem i zakresem regulacji. W poprzednim samochodzie przy automatyce wycieraczek miałem możliwość ustawienia ich czułości - tu czasami pracują zbyt wolno. Kupiłem auto w kolorze białym perłowym i muszę powiedzieć, że świetnie komponuje się z przyciemnianymi szybami bocznymi, szklanym dachem i alufelgami. Dużą zaletą są światła ksenonowe z funkcją doświetlania. System automatyki przełączania świateł mijania i drogowych czasami głupieje, a światła diodowe do jazdy dziennej są słabo widoczne. Często kierowcy proszą mnie na radiu CB o ich włączenie - winny chyba jest trochę kolor nadwozia. Polecam zakup elektrycznie otwieranej klapy bagażnika - pozwala trochę zniwelować tą niedogodność związaną ze ściekającą wodą w deszczowej pogodzie lub po wizycie na myjce. Układ wspomagania parkowania, dla mnie kompletnie bezużyteczny, ale już radar parkowania przodem i tyłem bardzo przydatn... czytaj więcej

Peugeot Opony

Peugeot - Opony

Peugeot Części samochodowe

Peugeot - Części samochodowe

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Kia prezentuje nowe logo
Kia prezentuje nowe logo
Kia zaprezentowała nowe logo oraz nowe hasło marki. Mają one symbolizować "śmiałą transformację oraz nowe cele". Kia zapowiada ofensywę w branży mobilności.
Renault Megane Renault Megane