1. Samochody
  2. Pagani
  3. Testy zderzeniowe

Pagani - Testy zderzeniowe

Pagani
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów marki Pagani. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Kia Rio

Przebadano model Rio 1,4 EX, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2005, masa 1154kg

Opel Adam

Przebadano model Adam 1.4 JAM, LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2013, masa 1067kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Citroen DS3

Przebadano model DS3 1.4 petrol , LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2009, masa 1075kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Lexus GS

Przebadano model GS 300 3,0 (RHD), nadwozie luksusowy, klasa luksusowy, rok modelowy 2005, masa 1630kg

Seat Toledo

Przebadano model Toledo Skoda Rapid 1.2TSI 'Ambition', LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2012, masa 1093kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Audi A1

Przebadano model A1 1.2 TFSI 'Ambition', LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2010, masa 1115kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Citroen Nemo

Przebadano model Nemo 1.4 Hdi Combi + (Confort), LHD, nadwozie 5-drzwiowy minivan, klasa minivan, rok modelowy 2010, masa 1185kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne

Skoda Roomster

Przebadano model Roomster 1,2 HTP Sport, LHD, nadwozie 5-drzwiowy van, klasa minivan, rok modelowy 2006, masa 1175kg

Hyundai Sonata

Przebadano model Sonata 2,4 GLS, RHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2006, masa 1494kg

BMW X5

Przebadano model X5 BMW X-5 (LHD), nadwozie 5-drzwiowy terenowy, klasa terenowy, rok modelowy 2003, masa 2090kg

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Jak bezpiecznie cofać samochodem?
Jak bezpiecznie cofać samochodem?
Nieprawidłowe cofanie to częsta przyczyna wypadków powstających z winy kierujących, mimo że ten manewr wykonujemy stosunkowo rzadko. Na co należy zwracać uwagę podczas cofania samochodu?
Podróż autem elektrycznym Podróż autem elektrycznym