1. Samochody
  2. Pagani
  3. Testy zderzeniowe

Pagani - Testy zderzeniowe

Pagani
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów marki Pagani. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Nissan X-Trail

Przebadano model X-Trail Nissan X-trail (LHD), nadwozie 5-dzwiowy samochód terenowy, klasa mały terenowy, rok modelowy 2003, masa 1455kg

Toyota Avensis

Przebadano model Avensis 1,8 (RHD), nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2003, masa 1245kg

Dacia Logan

Przebadano model Logan 1,4 (LHD), nadwozie mały samochód rodzinny, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2005

Isuzu D-Max

Przebadano model D-Max Isuzu D-MAX / Rodeo 2.5 diesel crew cab, LHD, nadwozie pick-up, klasa pickup, rok modelowy 2008, masa 1875kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Citroen C6

Przebadano model C6 Niv3, 3,0 LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa luksusowy, rok modelowy 2005, masa 1816kg

Alfa Romeo MiTo

Przebadano model MiTo Alfa Romeo MiTo 1.4 turbo \'Distinctive\', LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2008, masa 1161kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Nissan Navara

Przebadano model Navara 2.5 diesel 'High'/'Aventura', RHD, nadwozie 4-drzwiowy pick-up, klasa pickup, rok modelowy 2008, masa 2036kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Honda Civic

Przebadano model Civic , nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2007, masa 1297kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Ford B-MAX

Przebadano model B-MAX 1.5 diesel 'Trend', LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa minivan, rok modelowy 2012, masa 1357kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy

Peugeot 307

Przebadano model 307 2,0 16V (LHD), nadwozie cabriolet, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2003, masa 1466kg

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Elektryczny VW ID.3 komunikuje się światłami
Elektryczny VW ID.3 komunikuje się światłami
Innowacyjne światła nie tylko wspomagają obsługę auta, ale też sprawiają, że komunikacja z ID.3 jest bardziej osobista i emocjonalna.
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Porsche 911 GT3 ma już 20 lat
Porsche 911 GT3 ma już 20 lat
Porsche 911 GT3 zostało po raz pierwszy zaprezentowane dwie dekady temu. Przypomnijmy sobie historię tego niezwykłego modelu.