1. Samochody
  2. Opel
  3. Omega
Opel

Opel Omega

Opel
Opel Omega

Opel Omega, model o reprezentacyjnym charakterze z klasy wyższej produkowany był w latach 1986-2003, zastąpił na rynku Opla Rekorda. Pierwsza generacja modelu (1986-1994) zdobyła tytuł Europejskiego Samochodu Roku 1987, zaś druga (1994-2003) zajęła w tym prestiżowym konkursie trzecią lokatę. W 1999 r. druga generacja Omegi została poddana dość poważnym zmianom stylistycznym. Zakończenie produkcji Opla Omega oznaczało również zakończenie obecności niemieckiej marki w segmencie pojazdów luksusowych.

Ocena użytkowników

Kup Opel Omega


 

Opel Omega - opinie kierowców


Opel Omega został oceniony 175 razy. Uzyskał średnią ocenę 4.61 na 5 możliwych punktów. 95% użytkowników określiło że warto kupić ten model

Ocena łaczna: 4.61

Liczba ocen: 175

Czy warto kupić ten model: tak 95% nie 5%

 

Opel Omega - awaryjność




58% Brak usterek


29% Nieznaczne usterki


13% Poważne usterki


Najczęstsze awarie: elektryka, elektronika,oświetlenie (38.20%), silnik, układ wydechowy (33.80%), układ jezdny,układ kierowniczy (33.80%)

 

Opel Omega - spalanie


Użytkownicy modelu Opel Omega testują jego spalanie. Oto średnie zużycie paliwa w mieście i w trasie dla głównych rodzajów paliwa:
 
 
 
Liczba raportów:
175
66
58
51
śr. spalanie w mieście (l/100km)
11.3
12.1
12.9
9.0
śr. spalanie w trasie (l/100km)
8.7
9.1
10.0
6.9

 

Informacje o samochodach Opel Omega

Szykuje się wielki powrót Opla Omegi. Ma być... SUV-em

wydarzenia 12-06-2017

Moda na SUV-y trwa w najlepsze. Opel, obok swojej Mokki X oraz dwóch nowych modeli, przygotowuje flagowego SUV-a. Krążą słuchy, że ma się nazywać... Omega X.

Czy Opel Omega powróci?

Aktualności 24-07-2012

Wczoraj pojawiły się bardzo ciekawe informacje pochodzące od Opla. Okazuje się, że niemiecka marka pracuje nad nową generacją  topowej limuzyny, czyli modelu Omega.

Czy warto kupić: Opel Omega B (1994-2003)

Testy samochodów 20-12-2011

W latach gdzie jeszcze na polskich drogach królowały rodzime produkcje pojawiła się pierwsza generacja Opla Omegi, czyli luksusowo wyposażonej jak na owe czasy limuzyny. Początkowo auto będące poza zasięgiem finansowym przeciętnego Polaka, stawało się z upływem lat coraz bardziej przystępne. Tym razem sprawdzamy jak radzi sobie druga generacja tego modelu po face-liftingu.

Następca Opla Manty, Omegi i GT

Aktualności 14-11-2011

Ostatnio w zagranicznych mediach pojawiła się wypowiedź szefa marki Opel, który zdradza kilka detali na temat nowych modeli.

Flagowy Opel już niedługo

Aktualności 07-03-2006

Być może gama modeli Opla zostanie powiększona o jeszcze jedno auto. Prezes Opla, Carl-Peter Forster, zapowiedział bowiem wprowadzenie nowego flagowego modelu.

Opel Omega - nowa twarz luksusu

Premiery 21-11-2003

Samochód po sześciu latach obecności na rynku, pod koniec 1999 roku przeszedł zmiany stylistyczne.

Filmy i galerie samochodów Opel Omega

Reklama Opla Omegi A

Inne 12-08-2011

Reklama Opla Omegi A z 1986 roku - mojeauto.tv

Reklama Opla Omegi A

Inne 12-08-2011

Reklama Opla Omegi A z 1986 roku - mojeauto.tv

Opinie i dyskusje o samochodach Opel Omega

Opel Omega - nowa twarz luksusu

auto wszech czasów ,tylny napęd bajka i tylko raz udało mi sie zakopać na nieodśnieżonym podwórku. komfort w tym aucie nie porównał bym z klasą C ,miałem okazje jezdzic klasą C i raczej bym sie nie zamenił mimo ze merc. jedna wada omegi przed FL... ech te silniki z bmw czytaj więcej

Czy warto kupić: Opel Omega B (1994-2003)

Dobre strony to niezłe silniki, komfortowe zawieszenie. Mało estetyczne wnętrze, materiały wykończeniowe. Poza tym nie wygórowana cena i dostępność części na rynku.Jak to się określa z "dobrych rąk" to kupiłbym. czytaj więcej

Czy warto kupić: Opel Omega B (1994-2003)

opel ma taką zaletę, że jest popularnym samochodem, mechanicy wiedzą jak go naprawiać, części są stosunkowo tanie i dobrze dostępne, ja do swojego opla często sama zamawiam części z http://pl.eparts24.eu/ i sam naprawiam niektóre rzeczy czytaj więcej

Przemo40 o Opel Omega B 1994-1999

Jeździłem wieloma samochodami od malucha poprzez poloneza, merca W123, audi 100, corse GSI, CIVIC, R25, mazde 626, aż do MV6 i powiem krótko bardzo szkoda, że już nie produkują tego modelu (teraz godna uwagi jest INSYGNIA). Nigdy mnie nie zawiódł a przejechałem Polskę wzdłuż i w szerz, komfort jest na najwyższy poziomie a silnik to już poezja. Spalanie, powiem krótko jak na 210KM to norma ktoś kto kupuje taki model liczy się z tym, że nie pojeździ za 100zł. ale za to AUTKO odwdzięczy się swoją perfekcyjnością jak tylko o niego zadbasz. Oczywiście zdarzały się usterki ale raczej te z typu tych normalnych a to czujnik albo coś podobnego, nie ma samochodu idealnego. Nie lubię określenia, że to limuzyna dla tych których nie stać na BMW, AUDI czy Mercedesa, oczywiście jest tańszy ale nie jeden raz okazywało się że to właśnie OMEGA jest lepsza i mniej awaryjna. Zacytuję chociaż opinię bardzo znanego i jednego z najlepszych mechaników z Poznania od skrzyni automatycznych, opel to 5% moich klientów reszta to BMW i Mercedes. POLECAM Z CZYSTYM SUMIENIEM TEN MODEL OPLA !!!!!!!!! czytaj więcej

Jarek o Opel Omega B 1999-2003

O auto trzeba dbać. Wlewać dobre paliwo, nie czekać do końca z usterkami. Wspomniane klapki trzeba usunąć i po kłopocie. Nie odczułem żadnych problemów po ich usunięciu, a i komputer nic nie wykazał. Przy przebiegu 250tk. zregenerowałem wtryski (wszystkie 6). Auto ponownie odżyło. Rewelacja. Ma skrzynie automatyczna 5 biegową. Jest ekstra. Trzeba również co 60tk wymieniać w niej olej. Jedynym mankamentem to parujące szyby, ale to chyba wada fabryczna omegi. Posłuchajcie tylko pomruku silnika. 6 cylindrów pod maską pracuje jak pszczółka. CO PRAWDA MA TYLKO 150 KUCYKÓW, ale to wystarczy. czytaj więcej

Uli o Opel Omega B 1994-1999

Posiadam te auto od 4 lat. Prowadzenie auta jest niczym jak prowadzenie amerykańskiego krążownika szos. trzyma się drogi i czuć, że jedzie się czymś potężnym. silnik daje rade mimo 131KM i ciąganej przyczepki nawet w górach radzi sobie dobrze. w środku bardzo dużo miejsca i materiał na fotelach dobry, gorzej z kokpitem. rozstawienie przycisków na kokpicie funkcjonalne i pod ręką.co do wad to wkurza częste wymienianie łączników i tulei wahaczy, ale to nie ma co się dziwić bo auto przystosowane na niemieckie drogi a nie na dziury polskie. również z zapalaniem silnika można mieć często problem szczególnie zimą. Auto polecam bo jest dobre. chociaż wcześniej posiadałem Toyote Camry z 87r. i była dla mnie rewelacją. Prawda jest taka,że niemieckie auta nie są na nasze polskie dziurawe drogi i wymiany w zawieszeniu zawsze będą częstsze. czytaj więcej

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Audi RS5 Sportback. Znamy cenę
Audi RS5 Sportback. Znamy cenę
W salonach Audi można już zamawiać nowe Audi RS5 Sportback. Pięciodrzwiowy model ma mocny, 450-konny silnik.