1. Samochody
  2. Oldsmobile
  3. Cutlass
  4. Testy zderzeniowe
Oldsmobile

Oldsmobile Cutlass - Zobacz testy zderzeniowe

Oldsmobile
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów Oldsmobile Cutlass. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Mercedes Klasa B

Przebadano model Klasa B Mercedes klasa B 180 CDI, LHD, nadwozie 5-drzwiowy van, klasa minivan, rok modelowy 2006, masa 1435kg

Audi A4

Przebadano model A4 , 1.8 TFSI "Attraction", LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2008, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Peugeot 508

Przebadano model 508 1.6 diesel 'Active', LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2011, masa 1405kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Subaru Outback

Przebadano model Outback Subaru Legacy Outback (RHD), nadwozie 5-drzwiowy kombi, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2003, masa 1545kg

Citroen Xsara

Przebadano model Xsara Citroen Picasso 1.6 LX (LHD), nadwozie 5-drzwiowy van, klasa minivan, rok modelowy 2001, masa 1275kg

Chevrolet Trax

Przebadano model Trax 1.7 diesel 'LT', LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2013, masa 1433kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Volvo XC90

Przebadano model XC90 D5 (LHD), nadwozie duży terenowy, klasa terenowy, rok modelowy 2003, masa 2115kg

Chevrolet Captiva

Przebadano model Captiva , nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2007, masa 1905kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Fiat Doblo

Przebadano model Doblo 1,9 JTD (LHD), nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2004, masa 1400kg

Citroen DS3

Przebadano model DS3 1.4 petrol , LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2009, masa 1075kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Nowe, szybsze i łatwiejsze do zainstalowania ładowarki samochodowe
Nowe, szybsze i łatwiejsze do zainstalowania ładowarki samochodowe
Powstanie gęstej sieci publicznych ładowarek do aut elektrycznych będzie możliwe znacznie szybciej, niż się dotąd wydawało.
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Toyota GR Supra z silnikiem 2.0 w sprzedaży
Toyota GR Supra z silnikiem 2.0 w sprzedaży
Na polskim rynku debiutuje nowa wersja Toyoty GR Supra z 2-litrowym, czterocylindrowym silnikiem o mocy 258 KM.