1. Samochody
  2. Oldsmobile
  3. Testy zderzeniowe

Oldsmobile - Testy zderzeniowe

Oldsmobile
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów marki Oldsmobile. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Ford B-MAX

Przebadano model B-MAX 1.5 diesel 'Trend', LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa minivan, rok modelowy 2012, masa 1357kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy

Hyundai Veloster

Przebadano model Veloster 1.6 GDI GLS, LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2011, masa 1236kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Volvo V40

Przebadano model V40 1.6 diesel 'Kinetic', LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2012, masa 1377kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, napinacze tylnych pasów , ogranicznik naciągu tylnych pasów bezpieczeństwa, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy

Toyota Avensis

Przebadano model Avensis 1,8 (RHD), nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2003, masa 1245kg

Toyota Urban Cruiser

Przebadano model Urban Cruiser 2.0 D-4R, RHD, nadwozie 5-drzwiowy Minivan, klasa mały terenowy, rok modelowy 2009, masa 1150kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy

Opel Corsa

Przebadano model Corsa 1,2 XEP Enjoy, LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2007, masa 1075kg

Lancia Voyager

Przebadano model Voyager 2.8l Diesel, Automatic, Platinum, nadwozie 5-drzwiowy VAN, klasa van, rok modelowy 2011, masa 2183kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ogranicznik naciągu pasów przednich, ogranicznik naciągu tylnych pasów bezpieczeństwa, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Ford Fiesta

Przebadano model Fiesta 1.4 Trend (RHD), nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2003, masa 1165kg

Fiat Freemont

Przebadano model Freemont 2.0 diesel 'Urban', LHD, nadwozie 5-drzwiowy VAN, klasa van, rok modelowy 2011, masa 1907kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Subaru Forester

Przebadano model Forester 2.0i-L, LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2012, masa 1519kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
BMW Serii 8 Convertible - premiera
BMW Serii 8 Convertible - premiera
BMW Serii 8 Convertible ujrzało światło dzienne. Samochód jest godnym rywalem dla Mercedesa Klasy S Cabrio.