1. Samochody
  2. Nissan
  3. Qashqai
Nissan

Nissan Qashqai

Nissan
Nissan Qashqai

Spory sukces modelu Qashqai na europejskim rynku zachęcił władze japońskiego koncernu do stworzenia nieco większego modelu na bazie tego crossovera. Nissan Qashqai+2 różni się od swego starszego kuzyna głównie tym, że pomieści wewnątrz siedem osób. Produkowany również w fabryce koncernu w Sunderland, Qashqai+2 swoją premierę świętował podczas wystawy w Londynie w 2008 roku.

Ocena użytkowników

Ocena ekspertów

Kup Nissan Qashqai


 


 

Nissan Qashqai - opinie kierowców


Nissan Qashqai został oceniony 154 razy. Uzyskał średnią ocenę 4.30 na 5 możliwych punktów. 81% użytkowników określiło że warto kupić ten model

Ocena łaczna: 4.30

Liczba ocen: 154

Czy warto kupić ten model: tak 81% nie 19%

 

Nissan Qashqai - awaryjność




84% Brak usterek


11% Nieznaczne usterki


5% Poważne usterki


Najczęstsze awarie: elektryka, elektronika,oświetlenie (13.00%), układ hamulcowy (6.50%), układ wydechowy (6.20%)

 

Nissan Qashqai - spalanie


Użytkownicy modelu Nissan Qashqai testują jego spalanie. Oto średnie zużycie paliwa w mieście i w trasie dla głównych rodzajów paliwa:
 
 
 
Liczba raportów:
154
86
3
65
śr. spalanie w mieście (l/100km)
8.8
8.8
10.3
7.4
śr. spalanie w trasie (l/100km)
7.8
7.4
9.7
6.2

 

Nissan Qashqai - bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo kierowcy i pasażera: 88%

 

Informacje o samochodach Nissan Qashqai

Nissan Qashqai e-Power: Elektryk na benzynę - TEST

pierwsza jazda 12-07-2022

Nissan Qashqai e-Power jest napędzany mocnym silnikiem elektrycznym, ale to tak naprawdę hybryda, która zamiast prądu z gniazdka potrzebuje wyłącznie benzyny.

Nissan Qashqai e-Power od 173 700 zł. Tanio już było

wydarzenia 04-07-2022

Nissan Qashqai z napędem hybrydowym e-Power wchodzi do sprzedaży, a kwoty mogą przyprawić o zawrót głowy. Cóż, tanio już było, a w dodatku to całkiem zmyślna hybryda. Wiemy, bo już nią jeździliśmy.

Nissan i Volkswagen z najwyższymi notami za systemy bezpieczeństwa

wydarzenia 17-05-2022

Organizacja Euro NCAP przywiązuje coraz większą wagę do systemów wspomagania jazdy w samochodach. Najnowszy raport pokazuje, że Volkswagen i Nissan odrobiły zadanie z nawiązką.

Nissan Qashaqi z najwyższą oceną systemów bezpieczeństwa

Aktualności 13-05-2022

Nissan Qashqai otrzymuje najwyższą notę w przeprowadzonej przez Euro NCAP ocenie systemów wspomagania jazdy.

Używany Nissan Qashqai (2013-2021): Niemal bezawaryjny

testy samochodów używanych 08-05-2022

Nissan Qashqai, który zapoczątkował modę na kompaktowe SUV-y, także jako model drugiej generacji należał do najchętniej kupowanych aut w klasie. Jest trwały i praktyczny.

Nissan Qashqai e-Power: elektryczny, ale na benzynę - TEST

pierwsza jazda 19-04-2022

Nissan Qashqai e-Power napędzany jest wyłącznie silnikiem elektrycznym, ale nie można go naładować z gniazdka. Funkcję ładowarki pełni silnik benzynowy. Jak to działa, sprawdziliśmy podczas pierwszych jazd.

Nissan przestaje inwestować w silniki spalinowe

wydarzenia 30-03-2022

Nissan zapowiada historyczne zmiany w swojej europejskiej ofercie, bo do 2030 roku cała gama modelowa marki ma być w pełni elektryczna. Czeka nas wysyp modeli.

Nissan Qashqai 4WD: Bezstresowy - TEST

pierwsza jazda 22-03-2022

Nissan Qashqai w pojedynkę wynalazł klasę kompaktowych crossoverów i od tego czasu nie schodzi z list bestsellerów. Tu w wersji z silnikiem o mocy 158 KM i napędem 4WD.

Nissan Qashqai e-Power, czyli elektryk na benzynę

wydarzenia 08-03-2022

Nissan Qashqai e-Power to najnowszy wariant napędowy nowej generacji SUV-a. I choć tytuł tego materiału brzmi absurdalnie, to jest w nim ukryty sens. Wyjaśniamy, jak działa napęd e-Power.

Nissan Qashqai vs. Peugeot 3008 vs. Seat Ateca: Pora na prekursora - TEST

testy porównawcze 03-01-2022

Jako jeden z pierwszych crossoverów Nissan Qashqai zajmuje specjalne miejsce na motoryzacyjnej scenie. Czy model trzeciej generacji potwierdzi przewagę nad konkurentami? Sprawdzamy to, porównując go z Peugeotem 3008 i Seatem Atecą.

Filmy i galerie samochodów Nissan Qashqai

Testy mojeauto.pl: Nissan Qashqai

Samochody - katalog 24-08-2014

Nowy Nissan Qashqai (zamaskowany)

Samochody - katalog 06-11-2013

Nissan Qashqai - twórca i bestseller segmentu crossoverów - już wkrótce pojawi się na rynku w swojej drugiej odsłonie. Na filmie zamaskowany Qashqai drugiej generacji.

Polska premiera : Nissan Qashqai facelifting

Premiery i wydarzenia 04-05-2010

Polska premiera Nissan Qashqai+2

Premiery i wydarzenia 29-10-2008

Opinie i dyskusje o samochodach Nissan Qashqai

matrix o Nissan Qashqai 2007-2010

Witam, kupiłem ten samochód w pażdzierniku 2009 w wersji Acenta 150KM z napędem 4x4, ogólnie szukałem samochodu który by miał napęd na wszystkie koła i muszę powiedzieć że ogólnie jestem bardzo zadowolony z decyzji. Samochód naprawdę dobrze się prowadzi, jest dynamiczny i wystarczająco komfortowy. Przyspieszenie do 100 k/h w/g moich pomiarów to 9,6 sek, prędkośc max uzyskiwana bez problemów 210km/h, jednym słowem śmiga jak cholera:). Natomiast jeżeli chodzi o zapychajacy się filtr cząstek stałych nigdy nie miałem takiego problemu a przejechałem już 30000km, moim skromnym zdaniem jeżeli jak ktoś jeżdzi 30 km/h to ciągle bedzie mu się zapychał, musi czasami przedmuchać rurę :) i gwarantuje że problem zniknie. Szczerze mógłby być cić wyższy ale ogólnie to nie problem regulacja fotela pozwala na wiele ja mam 185 cm. Co do salonu i serwisu Przyguccy ul. Przybyszewskiego w łodzi jestem również bardzo zadowolony, bardzo sympatyczni i pomocni ludzie, miałem problem z pękniętą obudowa lusterka zewn. pomogli mi bez szemrania, gorąco ich polecam. Tak na koniec zupełnie nie wiem skąd te negatywne opinie,jak ktoś ma bardzo duże wymagania niech sobie kupi LAND ROVERA ale już niestety nie w tej cenie. Pozdrawiam wszystkich czytaj więcej

Qashqai 1.6, 2012- odgłosy, warczenia, klekoty

Drodzy forumowicze. Mam nowego Qashqai 1,6 benzyna. Niby wszystko w porządku, przebieg kilka tysięcy, ale są pewne wkurzające rzeczy: 1. W czasie jazdy z prędkością ok 85 km/h, na oponach Pirelli Scorpion zaczyna się warczenie, buczenie, coś jakby lot w samolocie śmigłowym. Bardzo mnie to irytuje, nie wiem czy to wina opon o bardzo klockowatym bieżniku, czy coś z łożyskami, zawieszeniem? Trwa to do prędkości ok 100 km/h, a teraz jak się ociepliło problem nasilił się. Będę za dwa dni zmieniał opony, zobaczymy co to da i czy to zjawisko ustanie. Próbowałem wszystkich wariantów, jazda na luzie, z wciśniętym sprzęgłem, buczenie b/z. Może zetknęliście sie z tym samych? 2. Na wolnych obrotach kiedy np. otwieram garaż, dochodzi klekot/chrobot od strony skrzyni biegów. Przy wciśniętym sprzęgle cichnie, w serwisie tłumaczą że teraz w skrzyniach jest rzadki olej syntetyczny i tak niby ma być. Macie tak samo? Wg mnie to nie jest normalne. 3. Sytuacja jw, praca silnika daleka od ideału, jakaś chropawa, głośnawa, żadnej kultury działania, i aksamitnej cichości, jak np w moim poprzednim oplu. Serwis nic nie słyszy, poza tym ciągły pisk silniczka krokowego przepustnicy, słyszalny z zewnątrz nawet przy zamkniętej masce. 4. Kwicząca na nierównościach jakaś guma pod podszybiem z przodu, tak jakby tarła o szkło. Denerwujące strasznie. Jestem rozczarowany Nissanem, jakością wykonania i takimi "kwiatkami" jak opisałem. Auto nowe 4000 km przebiegu... Moja stara 11 letnia Agila c... czytaj więcej

Czy warto było ?!!!!!!!!!!!

Witam. Wypowiedziałem się już na kilku innych stronach,ale postanowiłem dotrzeć do jek największej liczby potencjalnych nabywców Q.Nieco ponad dwa miesiące temu zakupiłem QQ model DIG-T 160 (240 Nm) Tekna.Dałem prawie 110 tys. po wielkich upustach:) Szczerze nie polecam tego modelu.Straszny szum dobiegający z okolic uszczelek drzwi,zaczyna się powyżej 80km/h później już tylko gorzej.W salonie zapewniano mnie,że to wina jakichś otworów montażowych,których nie zatkano w fabryce.Kilka godzin spędzonych w serwisie i nic,wciąż jadąc mam wrażenie,że wszystkie szyby są uchylone.Druga sprawa,radio które co jakiś czas jakby traci fale i po jakimś czasie je odzyskuje.Dwie wizyty w salonie,dwa nowe oprogramowania i na koniec tekst od Pana z serwisu,że ten typ tak ma.Może kiedyś usterkę usuną.Trzecia sprawa.Komputer wskazuje średnie spalanie 7,8l na 100km.Zawsze tankuję po korek,zawsze sam przeliczam spalanie i co? Za każdym razem wychodzi mi prawie 10l na 100 km:( Komputer pokazuje,że paliwa mam jeszcze na 100km. a w zbiorniku nie ma paliwa! Taki wóz,a zasięg 550km. żenada.I czwarta niespodzianka.Przy każdym ruszaniu z miejsca auto dziwnie szarpie,jakby się dusiło,dzieje się tak przy spokojnym starcie,kiedy ruszam bardziej agresywnie tak się nie dzieje.Oczywiście w serwisie znowu usłyszałem,że ten typ tak ma.Myślę,że gdybym wiedział,iż ten tym ma tyle wad to nigdy bym go nie kupił.Trzeba było doskładać kasy i kupić coś innego:( I na koniec,pytam się co za idiota wymyślił,że ten akura... czytaj więcej

Problem z Nissan Qasqai - auto gaśnie

Witam. Od kilku tygodni mam pewien problem z moim nowym nabytkiem (Nissan Qashqai, 2008 r, poj. 1600) - opiszę tylko to co zdążyłem zaobserować bo ogólnie na mechanice to się nie znam. W październiku ubiegłego roku zamontowałem inst. gazową - auto kupiłem w sierpniu. Wszystko wydawałoby się ok z tym że od tego czasu raz na dwa - trzy tyg. autko gaśnie. Po pierwszym razie pojechałem do gazownika i zobaczył że nie mam dobrze dokręconych klemów. Ok, przyjąłem do wiadomości i nadal cieszyłem się z jazdy. Po czym po ok miesiącu problem znów się pojawił. Nie ma reguły kiedy i jak gaśnie, raz stało się to stojąc na czerwonym, raz podczas spokojnej jazdy na 5, raz podczas redukcji 4/3 i puszczeniu sprzęgła (nigdy nie zgasł na zimnym silniku). Dziś po raz kolejny wybrałem się do gazownika. Posprawdzał i wyszło że miałem za małe ciśnienie gazu. Podniósł, dodatkowo posprawdzał czy na komp. nie ma błędów - wszystko ok. Stwierdził że być może to była przyczyna. Wracając po pracy do domu, redukcja 4/3, dość mocne hamowanie (bez użycia sprzęgła), dwójka - auto zgasło. Pomóżcie pls, bo nie wiem do kogo mam się z tym wybrać, czy do jakiegoś mechanika czy powrót do gaziarza. Pozdrawiam czytaj więcej

BOGI o Nissan Qashqai VAN 2010-2010

W tym modelu wszystko zaprojektowane jest tak, jakby ktoś specjalnie chciał coś zepsuć, głównie krwi użytkownikowi. Dwa razy miałem rozciętą głowę klapą bagażnika i ze trzy razy zadrapane czoło półką bagażnika. Obie te rzeczy otwierają się za mało i za nisko. Aby wyjąc dla zapięcia pas wciskać trzeba rękę miedzy oparcie fotela i słupek drzwi tylnych, wystarczyłoby o 2 cm węższe oparcie i byłoby ok. Tapicerka drzwi jest odwrotna, bo tam gdzie kładzie się łokieć jest jasna i się brudzi. Schowek pomiędzy fotelami przednimi jest za bardzo w tyle i niewygodnie się otwiera oraz opiera łokieć, podpatrzeć wystarczyłoby jak to jest w Renault Scenic. Aby dosięgnąć przycisków otwierania szyb kierowca łamie sobie nadgarstek, bo przyciski te są zbyt przesunięte do tyłu, wada powtórzona z Terrano. Szybeczki trójkątne za drzwiami tylnymi właściwie do niczego nie służą, znowu Scenic lub Opel MZafira, Ford S lub C-max. Otwieranie klapki wlewu paliwa, po co psująca się dźwigienka, znowu kłania się Scenic. Ciekawostwą jest, że we wlewie gromadzi się piasek! A czy ktoś myślał lokalizując wlew do sbiornika spryskiwaczy tuż nad niczym nie osłoniętym alternatorem, sztuką jest go nie zalać płynem, kupiłem lejek, aby tego uniknąć, bo zwarcie i wymiana diod alternatora gwarantowane. A wycieraczki przedniej szyby, w stanie spoczynkowym znajdują się poniżej strefy grzania na szybę i przed jazdą trzeba pamiętać, aby nie włączyć, bo na pewno będą przymarźnięte i piórka do wymiany. I tak dalej i tak dal... czytaj więcej

Tptptp o Nissan Qashqai 2007-2010

Jak czytam negatywne opinie o tym samochodzie to smiech mnie ogarnia i wiem, ze pisza je kierowcy totalne p...y, k.....i niepotrafiacy wybrac dilera i serwisu albo zawistna konkurencja. To moj 10 samochod, uzywany w firmie, golfy IV variant, skody octawia II i I, renaulty 19 i megan, seaty - nie dorownuja odpadaja na dzien dobry i sam sie dziwie , ze takimi gownami jezdzilem, forda i fiata nie wymieniam bo wstyd sie przyznac, mercedesa i audi nie znam Moj samochod dostaje mocno w kosc ok 40000 tys rocznie, polowa po polnych kaszubskich drogach, polowa przebiegu to trasy do 3km, druga polowa to trasy powyzej 700km i jest OK !!!, zreszta sprawcie ilosc sprzedanych tych aut i porownania awaryjnosci dekry. Jesli chodzi o trojmiasto: sprzedaz i serwis Kaszubowski w Gdyni ok - polecam, w Gdansku sprzedawca woli jakas dupe zabawiac i to brzydka niz klienta, ktory wydaje 100tys gotowka, po 20 min pojechałem do Gdyni efekt juz paru znajomych kupiło tam auto, serwisu Kaszubowki w Gdańsku nie znam nie moge wydac opini, Serwis Nissana w Gdańsku na Kartuskiej omijajcie z daleka - nie ma tam dobrych mechanikow a kilka razy tam podchodzilem z roznymi autami, wiecej nie bede mimo, ze mam blisko ("Panie z palaca sie kontrolka oleju mozna jezdzic" -autentycne). Wady typowe: tzn tylne zawieszenie - dokladnie gumowe tuleje tylnych amortyzatorow obecnie poprawione przez producenta, przez serwis usuniete od reki przy 60000tys, wytarta przelotka pasa bezpieczenstwa w slupku wymieniona o... czytaj więcej

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Volvo EX90 - polski cennik elektrycznego SUV-a
Volvo EX90 - polski cennik elektrycznego SUV-a
Firma Volvo Car Poland ogłosiła polskie ceny swojego flagowego modelu: Volvo EX90. Samochód miał swoją premierę kilka dni temu, a już pojawiły się polskie ceny tego samochodu i wraz z nimi pierwsze zamówienie tego auta przez polskiego klienta.