1. Samochody
  2. Moskwicz
  3. Testy zderzeniowe

Moskwicz - Testy zderzeniowe

Moskwicz
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów marki Moskwicz. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Chrysler Voyager

Przebadano model Voyager , nadwozie 5-drzwiowy van, klasa van, rok modelowy 2007, masa 2068kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Opel Signum

Przebadano model Signum 1,8 SE (LHD), nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2003, masa 1480kg

Mercedes Citan

Przebadano model Citan Kombi, 109 Blue Efficiency 'High' grade, nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2013, masa 1460kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, ogranicznik naciągu tylnych pasów bezpieczeństwa, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Volvo V70

Przebadano model V70 , 2.4 diesel auto 'Kinetic', LHD, nadwozie 5-drzwiowe kombi, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2007, masa 1725kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Fiat 500

Przebadano model 500 1,2 'POP', LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2007, masa 930kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Toyota Corolla

Przebadano model Corolla 1,8 (LHD), nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2004, masa 1400kg

Opel Vectra

Przebadano model Vectra 1.8 (LHD), nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2001

Mitsubishi i

Przebadano model i i-MiEV, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2011, masa 1110kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Ford Transit

Przebadano model Transit 2.2 diesel 'Trend' Kombi, LHD, nadwozie minibus, klasa van, rok modelowy 2012, masa 2091kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Citroen C5

Przebadano model C5 2,0 HDi (LHD), nadwozie samochód rodzinny, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2004, masa 1488kg

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Bezemisyjne SUV-y Volkswagena
Bezemisyjne SUV-y Volkswagena
Moda na SUV-y nie przemija, a z prognoz wynika, że ich sprzedaż jeszcze się podwoi w ciągu najbliższych lat. VW nie poprzestaje na tych modelach, które ma w ofercie, lecz wciąż opracowuje nowe.
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Kandydaci do tytułu Car of the Year 2020
Kandydaci do tytułu Car of the Year 2020
Organizatorzy konkursu Car of the Year opublikowali wstępną listę modeli, które walczyć będą o tytuł Samochodu Roku 2020.