1. Samochody
  2. Moskwicz
  3. Testy zderzeniowe

Moskwicz - Testy zderzeniowe

Moskwicz
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów marki Moskwicz. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Toyota Aygo

Przebadano model Aygo 1.0 High Grade, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2012, masa 845kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne

Jaguar XF

Przebadano model XF 3.0 diesel 'Premium Luxury', RHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa luksusowy, rok modelowy 2010, masa 1776kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Opel Meriva

Przebadano model Meriva 1.6 XE (LHD), nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2003, masa 1295kg

Volkswagen Tiguan

Przebadano model Tiguan VW Tiguan 2.0 diesel 'Trend'/'Fun', LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2007, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Toyota Verso

Przebadano model Verso 2.0 D-4D mid grade, LHD, nadwozie 5-drzwiowy minivan, klasa minivan, rok modelowy 2010, masa 1540kg, wyposażony w przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy

Hyundai i20

Przebadano model i20 1.4 GL, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2009, masa 1035kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Mitsubishi Carisma

Przebadano model Carisma Mitsubishi 1.8 Comfort (LHD), nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2001

Kia Sportage

Przebadano model Sportage 2.0 diesel EX, LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2010, masa 1625kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Mercedes Vaneo

Przebadano model Vaneo 170 CDi (LHD), nadwozie 5-drzwiowy van, klasa minivan, rok modelowy 2003, masa 1365kg

Fiat Freemont

Przebadano model Freemont 2.0 diesel 'Urban', LHD, nadwozie 5-drzwiowy VAN, klasa van, rok modelowy 2011, masa 1907kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Skoda Kodiaq GT – pierwszy SUV coupe
Skoda Kodiaq GT – pierwszy SUV coupe
Skoda nie zwalnia tempa i prezentuje kolejny model. Jest nim SUV w nadwoziu w stylu coupe – Skoda Kodiaq GT.