1. Samochody
  2. Moskwicz
  3. Testy zderzeniowe

Moskwicz - Testy zderzeniowe

Moskwicz
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów marki Moskwicz. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Mercedes Klasa CLA

Przebadano model Klasa CLA 200 “Urban”, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2013, masa 1430kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, napinacze tylnych pasów , ogranicznik naciągu tylnych pasów bezpieczeństwa, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, boczne poduszki ochraniające miednicę, poduszka powietrzna chroniąca kolana kierowcy

Chevrolet Captiva

Przebadano model Captiva , nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2007, masa 1905kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Renault Laguna

Przebadano model Laguna 1.8 16v (LHD) , nadwozie 5-drzwiowy hatchback , klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2003, masa 1385kg

Citroen DS3

Przebadano model DS3 1.4 petrol , LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2009, masa 1075kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Opel Mokka

Przebadano model Mokka 1.7 diesel 'Enjoy', LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2012, masa 1433kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Ford B-MAX

Przebadano model B-MAX 1.5 diesel 'Trend', LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa minivan, rok modelowy 2012, masa 1357kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy

Mercedes Vaneo

Przebadano model Vaneo 170 CDi (LHD), nadwozie 5-drzwiowy van, klasa minivan, rok modelowy 2003, masa 1365kg

Audi Q5

Przebadano model Q5 2.0TDI "Steppe", RHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2009, masa 1660kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Kia Sportage

Przebadano model Sportage 2.0 diesel EX, LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2010, masa 1625kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Opel Zafira

Przebadano model Zafira Vauxhall/ 1.8 (RHD), nadwozie 5-drzwiowy miniwan, klasa minivan, rok modelowy 2001, masa 1390kg

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Nissan Micra z nowymi silnikami
Nissan Micra z nowymi silnikami
Nissan Micra wzbogacił się o nową jednostkę benzynową 1,0 IG-T o mocy 100 KM z przekładnią manualną lub automatyczną Xtronic.
Jak sen wpływa na jakość treningu? Jak sen wpływa na jakość treningu?