1. Samochody
  2. Morgan
  3. Testy zderzeniowe

Morgan - Testy zderzeniowe

Morgan
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów marki Morgan. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Mercedes Citan

Przebadano model Citan Kombi, 109 Blue Efficiency 'High' grade, nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2013, masa 1460kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, ogranicznik naciągu tylnych pasów bezpieczeństwa, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

BMW X5

Przebadano model X5 BMW X-5 (LHD), nadwozie 5-drzwiowy terenowy, klasa terenowy, rok modelowy 2003, masa 2090kg

Kia Venga

Przebadano model Venga 1.4 GLS, LHD, nadwozie 5-drzwiowy minivan, klasa mały terenowy, rok modelowy 2010, masa 1220kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Mitsubishi Colt

Przebadano model Colt 1,3 Inform, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2005, masa 970kg

Suzuki Vitara

Przebadano model Vitara 1.6 GL+, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały terenowy, rok modelowy 2015, masa 1114kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, napinacze tylnych pasów , ogranicznik naciągu pasów przednich, ogranicznik naciągu tylnych pasów bezpieczeństwa, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Kia Carens

Przebadano model Carens , nadwozie 5-drzwiowy minivan, klasa minivan, rok modelowy 2007, masa 1519kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Mitsubishi ASX

Przebadano model ASX 2WD, 1.8 diesel 'Invite', LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2011, masa 1450kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka ochraniająca kolana kierowcy

Renault Twingo

Przebadano model Twingo 1.2 Dynamique, LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2007, masa 960kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Hyundai Veloster

Przebadano model Veloster 1.6 GDI GLS, LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2011, masa 1236kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Ford Kuga

Przebadano model Kuga 2.0 diesel 'Trend', LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2008, masa 1613kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Nowy Volkswagen ID.3 w drodze
Nowy Volkswagen ID.3 w drodze
Nowa generacja Volkswagena ID.3 jest gotowa, auto zostanie zaprezentowane wiosną przyszłego roku.
Jakość i stylistyka przeniesione zostaną na nowy poziom – Volkswagen wysłuchał sugestii klientów i wiele z nich zastosuje w nowym aucie.