1. Samochody
  2. Mercedes
  3. Vito
  4. Testy zderzeniowe
Mercedes

Mercedes Vito - Zobacz testy zderzeniowe

Mercedes
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów Mercedes Vito. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Toyota Avensis

Przebadano model Avensis 1,8 (RHD), nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2003, masa 1245kg

Volkswagen Touran

Przebadano model Touran 1,6 (LHD), nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2003, masa 1460kg

Fiat Doblo

Przebadano model Doblo 1,9 JTD (LHD), nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2004, masa 1400kg

Volvo XC60

Przebadano model XC60 diesel \'Momentum\', LHD, nadwozie 5-drzwiowy crossover, klasa mały terenowy, rok modelowy 2008, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Hyundai i20

Przebadano model i20 1.4 GL, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2009, masa 1035kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Peugeot 208

Przebadano model 208 1.4 diesel 'Active', LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2012, masa 1088kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Audi Q5

Przebadano model Q5 2.0TDI "Steppe", RHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2009, masa 1660kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Seat Exeo

Przebadano model Exeo 1.6 "Reference", LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2010, masa 1430kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów

Ford Transit

Przebadano model Transit 2.2 diesel 'Trend' Kombi, LHD, nadwozie minibus, klasa van, rok modelowy 2012, masa 2091kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Audi A4

Przebadano model A4 , 1.8 TFSI "Attraction", LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2008, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Porsche Turbo Charger – najsilniejsza w Polsce ładowarka samochodowa
Porsche Turbo Charger – najsilniejsza w Polsce ładowarka samochodowa
Zaledwie kilka minut ładowania, żeby przejechać 100 km – tak działają najmocniejsze w Polsce ładowarki samochodowe. Urządzenia o mocy 320 kW pojawiają już się przy salonach sprzedaży Porsche Centrum oraz w Porsche Experience Center Silesia Ring.