1. Samochody
  2. Mercedes
  3. Sprinter
  4. Testy zderzeniowe
Mercedes

Mercedes Sprinter - Zobacz testy zderzeniowe

Mercedes
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów Mercedes Sprinter. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Citroen C4

Przebadano model C4 1,6 SX (LHD), nadwozie mały samochód rodzinny, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2004, masa 1250kg

Peugeot 407

Przebadano model 407 2,0 Comfort (LHD), nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2004, masa 1435kg

Citroen C6

Przebadano model C6 Niv3, 3,0 LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa luksusowy, rok modelowy 2005, masa 1816kg

Skoda Fabia

Przebadano model Fabia , nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2007, masa 1055kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Mercedes Klasa ML

Przebadano model Klasa ML Mercedes Benz ML320 CDI, nadwozie duźy terenowy 4x4, klasa terenowy, rok modelowy 2008, masa 2204kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Kia Sorento

Przebadano model Sorento GLS 2,5 diesel (LHD), nadwozie SUV, klasa terenowy, rok modelowy 2003, masa 2115kg

Tesla Model S

Przebadano model Model S 85kWh electric drivetrain, LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa luksusowy, rok modelowy 2014, masa 2100kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Chrysler Voyager

Przebadano model Voyager , nadwozie 5-drzwiowy van, klasa van, rok modelowy 2007, masa 2068kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Peugeot 508

Przebadano model 508 1.6 diesel 'Active', LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2011, masa 1405kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Fiat Grande Punto

Przebadano model Grande Punto Fiat Punto 1,2 Dynamic LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2005, masa 1076kg

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Cupra Studio w Warszawie otwarte
Cupra Studio w Warszawie otwarte
Na warszawskiej Woli otwarto pierwszy w Polsce butikowy concept store Cupra. Salon zapewnia możliwość pełnego poznania hiszpańskiej marki o sportowym DNA. Podczas wizyty goście mogą skorzystać z pomocy ekspertów marki, Cupra Masterów.
Jaguar E-PACE Jaguar E-PACE