1. Samochody
  2. Mercedes
  3. Klasa CLK
  4. Testy zderzeniowe
Mercedes

Mercedes Klasa CLK - Zobacz testy zderzeniowe

Mercedes
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów Mercedes Klasa CLK. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Renault Trafic

Przebadano model Trafic 2.0dCi Passenger 'Expression', LHD, nadwozie minibus, klasa van, rok modelowy 2012, masa 1912kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy

Fiat Bravo

Przebadano model Bravo , nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2007, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Toyota Corolla

Przebadano model Corolla 1,8 (LHD), nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2004, masa 1400kg

Peugeot 1007

Przebadano model 1007 1,4 Vitamine LHD, nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2005, masa 1185kg

Skoda Rapid

Przebadano model Rapid 1.2TSI 'Ambition', LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2012, masa 1093kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Volkswagen Jetta

Przebadano model Jetta 1.2 TSI 'Trendlinee', LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2011, masa 1302kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Citroen DS3

Przebadano model DS3 1.4 petrol , LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2009, masa 1075kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Renault Megane

Przebadano model Megane Renault Megane CC 1,6 Sport (LHD), nadwozie kabriolet, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2004, masa 1380kg

Volvo V70

Przebadano model V70 , 2.4 diesel auto 'Kinetic', LHD, nadwozie 5-drzwiowe kombi, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2007, masa 1725kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Kia Carnival

Przebadano model Carnival 2,9 D (LHD), nadwozie Van, klasa van, rok modelowy 2003, masa 2220kg

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Lexus UX po tuningu TRD
Lexus UX po tuningu TRD
Japoński tuner TRD wziął na warsztat Lexusa UX w wersji F Sport. Wcześniej tuningowi poddano modele ES i RC.
Jak sen wpływa na jakość treningu? Jak sen wpływa na jakość treningu?