1. Samochody
  2. Mercedes
  3. Sprinter
  4. Forum

Co kierowcy myślą o swoich samochodach Mercedes Sprinter

Łączna ocena

4.07

Mercedes Sprinter – oceny kierowców

Samochody Mercedes Sprinter zostały ocenione przez użytkowników mojeauto.pl 118 razy. Łączna ocena to 4.07 na 5. To dobry wynik. Co oceniają kierowcy użytkujący te samochody na co dzień? Prowadzenie – tu ocena wynosi 4.37, silnik – 3.94, komfort jazdy – 4.23 i jakość i awaryjność – 3.72.

Użytkownicy samochodów Mercedes Sprinter

2.2 cdi odwieczna walka,brak mocy.Tryb awaryjny3000tys obrotow i koniec.

Wiesz kolego co z tym problemem zrobić sprzedaj to g........ i kup sobie sprintera 2,9TDI a problemy ci się skończą to jest prosty silnik minimalnie naszpikowany elektroniką. A te sprintery szczególnie 2,2 i 2,7 oraz motor 3l w CDI to porażka jest naszpikowany elektroniką zaworami różnymi czujnikami a co najgorsze układ paliwowy działa na zasadzie wysokiego cisnienia nie ma mocnych co 120 tyś km wymienisz cały układ paliwowy a po drodze różnego rodzaju czujniki. My posiadamy na pogotowiu ratunkowym sprintery 2,2 i 2,7 i co 80tyś km dyrekcja wymienia cały układ paliwowy bo po prostu pada na naszym paliwie mamy normy europejskie certyfikaty atesty jakościowe ale to tylko na papierze to jest ściema paliwo jest szajs. Mam kolege jeżdzi sprinterem 2,2 na TAXI i powiem ci kolego jeżeli tankowaliśmy autko w niemczech to samochód całkiem inaczej chodził jakby był zwawszy ciszej chodził i mniej palił spalanie takiego auta w polsce na trasie z ładunkiem 1,5t spalił 12l na dystansie 700km w niemczech litr mniej na ich paliwie. Także radze bracie wymień na coś innego bo wymienisz pół silnika a auto i tak będzie szwankować przy pierwszej lepszek okazji pozdrawiam i zastanów sie nad tym co ci napisałem czytaj więcej

problem z moca i prędkością

Witam posiadasz kolego jedną wielką porażke 2,2 CDi to niewypał w tym silniku praktycznie pada wszystko wystarczy że nie będzie masy lub jakiś przewód polużniony i auto nie jedzie zaczynają się cyrki. Gość ma racje co do paliwa w niemczech te auta jeżdzą praktycznie bezproblemowo jak tylko zaczynają latać po polsce to zaczynają się cyrki z układem paliwowym niby mamy atesty jakościowe na paliwa polskie ale atest atestem a paliwo paliwem w polsce jest LEGALNA mafia paliwowa mówie o dwóch gigantycznych producentach paliwa . Kolego jak chcesz pojeżdzić bez problemowo to polecam sprintera 2,9TDI lub forda transita 2,5TD albo fiata ducato z 1999r to auta sprawdzone troche starsze wolniejsze i głośniejsze ale nie ma z nimi problemów i gigantycznych wydatków. Auta z silnikami CDI common reily zaprojektowane są na duże ciśnienie wtryskiwaczy. Nie ma silnych że zużyją się podzespoły układu paliwowego szybciej niż w tradycyjnym TDI. Silnik CDI jest bardziej delikatniejszy zaprojektowany z myślą żeby się psuły. Pomyśl jakie upusty dają producenci na nowego sprintera nic nie ma za darno???? to ma się popsuć i u dilera naprawiając auto zostawisz cały upust który dali ci przy kupnie nowego auta. czytaj więcej

Sprinter 310 vs 316

Witam. Potrzebuję porady. Otóż wybieram się do UK po sprintera. W tym momencie mam 2 do wyboru: 310 max z 99 roku z niekombinowanym przebiegiem 95000km i kierownicą po prawej stronie oraz 316 max z 2002 roku z przebiegiem 380000km i kierownicą po lewej. Stan blacharki obu jest ok, oba posiadają historię serwisową i przeglądów, przebiegi autentyczne. Kwestia cenowa nie robi mi różnicy - dodam jedynie, że 310 łącznie z profesjonalną przekładką wyjdzie nieco drożej od 316. Który z nich polecilibyście kupić? Sprinter wykorzystywany by był w długich trasach i robił przebiegi rzędu 300.000 rocznie. Pozdrawiam, Marcin czytaj więcej

KONTROLKA EBV

1. EBV – Elektronische Bremskraftverteilung - Elektroniczny rozdział siły hamowania między osie pojazdu, który umożliwia zwiększenie chwilowej wartości siły hamowania osi bardziej obciążonej wskutek oddziaływania siły bezwładności. Stanowi elektroniczny odpowiednik klasycznego korektora siły hamowania, stosowany w układach ABS i ESP. Analogiczny do EBD. 2. EDC - Electronic Diesel Control - główny komponent nowoczesnych układów wtryskowych do silników Diesla. Przy niskim zużyciu paliwa i obniżonych wartościach emisji szkodliwych składników spalin poprawia pracę i sprawność silników z zapłonem samoczynnym. czytaj więcej

KONTROLKA EBV

Przy EBV proponuję odpalić silnik kierownicą przekręcić w lewo do oporu to samo wykonać w prawo i wrócić kierownicą do zerowego punktu czyli koła na wprost i zgasić silnik i ponownie odpalić problem powinien zniknąć. Też proszę sprawdzić przewody (przetarte, uszkadzane zaśniedziałe) i czujniki przy kołach. Jeżeli chodzi o EDC odłącz na moment klemy może to być, że złapał trochę złego paliwa, jak również wyświetla się podczas awarii któregoś z podzespołów, edc - coś w układzie paliwowym, krótko mówić wymień filtr paliwa. Jeżeli problemy nie zostaną usunięte proszę podłączyć pod kompa. czytaj więcej

przełożenie na moscie tylnym

Cześć. Przełożenie o którym piszesz nie jest najszybsze. Też przerabiałem ten problem z moim mercedesem. Mam 409 na bliźniaku i wymieniłem most na przełożenie 39:7 lub 37:9 dokładnie nie pamiętam ale sprawdź to dokładniej. Mercedes jechał max 90 km/h a teraz jedzie 120 km/h i na pace 2 tony :). W planie mam jeszcze wymianę skrzyni na szybką to będzie ekonomiczniejsza jazda i obroty spadną znacząco przez co komfort jazdy wzrośnie. Pozdrawiam i jak będę miał więcej czasu to sprawdzę dokładniej to przełożenie. czytaj więcej

problem z moca i prędkością

Witam nie chce cię martwić ale CDI to bardzo delikatny rodzaj silnika mamy na stanie sprintera 212 CDI 2.2 i drugi 2.7 CDI i miały taką samą usterke jak opisujesz. Okazało sie że to był układ paliwowy nie wiem ile szef zapłacił ale podobno dużo, obiło mi się o uszy że wymieniał jakąś pompe i listwy to wyrabia się co 100tyś km jeżeli paliwo jest oszukane i to tyczy się wszystkich stacji bo my tankujemy na orlenie i w lotosie ale posprawdzaj jeszcze jakieś czujniki bo to może być nała bzdura czytaj więcej

2.2 cdi odwieczna walka,brak mocy.Tryb awaryjny3000tys obrotow i koniec.

bylem juz uwszystkich mechanikow.dowiedzialem sie duzo rzeczy o moim aucie;brak EGRa,brak przeplywki,brak katalizatora.wymienilem wtryski z przewodami.podmienilem kazdy zawor elektroniczny,sprawdzilem uklad podcisnienia,turbine.I NIC!.TRYB AWARYJNY.Przyszly mrozy zaczol szalec zegar temp wody.Podczas jazdy jest ok. wystarczy ze zdejme noge z gazu wskazowka leci w dol.wymienilem termostat (orginal) I NIC to samo.moze ktos mi pomoze gdzie szukac od czego zaczac.Czy to naprawde wina paliwa czytaj więcej

SprinterForum.pl- Forum fanów i użytkowników Mercedes Sprinter

[url=http://www.sprinterforum.pl]SprinterForum.pl[/url] Jesteś posiadaczem Sprintera? Zapraszam do rejestracji i dyskusji - Pierwsze w Polsce tematyczne forum sprintera i dostawczaków spod loga gwiazdy (kaczka, MB, ...) :) Przekaż dalej jeżeli możesz - będzie nas więcej, a wtedy szybciej będziemy mogli pomagać sobie nawzajem! Posiadacze fanatycy tych samochodów to wąska grupa ludzi dlatego jeżeli dojdziesz do nas Ty, to pociągniesz za sobą reszte i będzie nam wszystkim łatwiej :) czytaj więcej

Sprinter 310 vs 316

Witam, Auto z przebiegiem 380tys ktore ma przejechać kolejne 300tys to jedna wilka pomyłka koszty napraw wyniosą więcej niż nowe auto bo weż pod uwagę że np łożysko rozleci ci się w trasie i zapłacisz za wymianę 5 razy tyle co w rodzinnej miejscowości. Auto przy przebiegu 300 tys nadaje się do przewieziena pomidorów na targ a nie profesjonalnego użytkowania i zarabiania. Opisuję to bo użytkujemy ok 150 samochodów dostawczych różnych marek.Pozdrawiam Jacek z Lupus-a czytaj więcej

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Toyota zapowiada rewolucję w bateriach
Toyota zapowiada rewolucję w bateriach
Toyota zapowiada nadejście elektrycznych modeli marki, ale przede wszystkim debiut akumulatora ze stałym elektrolitem, o większej pojemności niż dotychczas.