1. Samochody
  2. Mercedes
  3. Sprinter
  4. Raport awaryjności
Mercedes

Mercedes Sprinter - Zobacz raport awaryjności

Mercedes
Raport awaryjności

Przedstawiamy raport awaryjności samochodów Mercedes Sprinter opracowany na podstawie badań technicznych przeprowadzonych przez DEKRA na wielu egzemplarzach samochodów Mercedes Sprinter. Sprawdź najczęstsze awarie i usterki, zobacz jakie elementy modeli Mercedes Sprinter psują się najczęściej, jakie poważne naprawy mogą Cię spotkać w zależności od przebiegu pojazdu. Aby zobaczyć szczegóły, wybierz raport.

Mercedes Sprinter - raporty awaryjności

Mercedes Sprinter (2. generacja) - raport awaryjnośći 2012

Przebadano samochód model: Mercedes Sprinter (2. generacja), 906..

Brak usterek: 67%   Nieznaczne usterki: 22.6%   Poważne usterki: 10.9%

Najczęstsze awarie: elektryka, elektronika,oświetlenie (41.10%), układ hamulcowy (17.30%), układ wydechowy (12.40%)

Mercedes Sprinter (1. generacja) - raport awaryjnośći 2012

Przebadano samochód model: Mercedes Sprinter (1. generacja), A , 902 , C , 903 , 904

Brak usterek: 48%   Nieznaczne usterki: 30.9%   Poważne usterki: 21.2%

Najczęstsze awarie: elektryka, elektronika,oświetlenie (62.40%), układ hamulcowy (52.60%), układ wydechowy (32.90%)

Mercedes Sprinter (906) - raport awaryjnośći 2011

Przebadano samochód model: Mercedes Sprinter (906), 906

Brak usterek: 69%   Nieznaczne usterki: 21.8%   Poważne usterki: 9.3%

Najczęstsze awarie: elektryka, elektronika,oświetlenie (37.60%), układ hamulcowy (16.60%), karoseria, podwozie,kabina pasażerska (10.50%)

Mercedes Sprinter (A, 902, C, 903, 904) - raport awaryjnośći 2011

Przebadano samochód model: Mercedes Sprinter (A, 902, C, 903, 904), A, 902, C, 903, 904

Brak usterek: 51%   Nieznaczne usterki: 30.7%   Poważne usterki: 18.5%

Najczęstsze awarie: elektryka, elektronika,oświetlenie (56.10%), układ hamulcowy (45.60%), układ jezdny,układ kierowniczy (30.10%)

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Fiat 500 3+1 - premiera nowej wersji nadwozia
Fiat 500 3+1 - premiera nowej wersji nadwozia

Po prezentacji Fiata 500 „la Prima” cabrio, a następnie wersji hatchback, przyszedł moment na kolejną odsłonę. To prawdziwy debiut, bo wersja 3+1, z dwojgiem drzwi po prawej tylko stronie, nie był oferowany nigdy wcześniej.

Kiedy warto wybrać opony całoroczne Kiedy warto wybrać opony całoroczne