1. Samochody
  2. Mercedes
  3. Klasa S
  4. Raport awaryjności
Mercedes

Mercedes Klasa S - Zobacz raport awaryjności

Mercedes
Raport awaryjności

Przedstawiamy raport awaryjności samochodów Mercedes Klasa S opracowany na podstawie badań technicznych przeprowadzonych przez DEKRA na wielu egzemplarzach samochodów Mercedes Klasa S. Sprawdź najczęstsze awarie i usterki, zobacz jakie elementy modeli Mercedes Klasa S psują się najczęściej, jakie poważne naprawy mogą Cię spotkać w zależności od przebiegu pojazdu. Aby zobaczyć szczegóły, wybierz raport.

Mercedes Klasa S - raporty awaryjności

Mercedes Klasa S (4. generacja) - raport awaryjnośći 2012

Przebadano samochód model: Mercedes Klasa S (4. generacja), 220

Brak usterek: 67%   Nieznaczne usterki: 21.0%   Poważne usterki: 11.6%

Najczęstsze awarie: układ wydechowy (16.90%), układ hamulcowy (16.40%), silnik, układ wydechowy (15.00%)

Mercedes Klasa S (5. generacja) - raport awaryjnośći 2012

Przebadano samochód model: Mercedes Klasa S (5. generacja), 221

Brak usterek: 86%   Nieznaczne usterki: 8.9%   Poważne usterki: 5.5%

Najczęstsze awarie: elektryka, elektronika,oświetlenie (6.70%), układ hamulcowy (5.40%), układ wydechowy (4.40%)

Mercedes Klasa S (4. generacja) - raport awaryjnośći 2011

Przebadano samochód model: Mercedes Klasa S (4. generacja), 220

Brak usterek: 70%   Nieznaczne usterki: 20.6%   Poważne usterki: 9.7%

Najczęstsze awarie: układ hamulcowy (15.70%), układ jezdny,układ kierowniczy (15.20%), silnik, układ wydechowy (13.50%)

Mercedes Klasa S (5. generacja) - raport awaryjnośći 2011

Przebadano samochód model: Mercedes Klasa S (5. generacja), 221

Brak usterek: 89%   Nieznaczne usterki: 6.8%   Poważne usterki: 3.8%

Najczęstsze awarie: układ hamulcowy (4.70%), elektryka, elektronika,oświetlenie (4.30%), silnik, układ wydechowy (2.40%)

Mercedes Klasa S (5. generacja) - raport awaryjnośći 2010

Przebadano samochód model: Mercedes Klasa S (5. generacja), 221

Brak usterek: 86%   Nieznaczne usterki: 9.4%   Poważne usterki: 4.7%

Najczęstsze awarie: układ hamulcowy (8.60%), elektryka, elektronika,oświetlenie (5.20%), karoseria, podwozie,kabina pasażerska (4.60%)

Mercedes Klasa S (4. generacja) - raport awaryjnośći 2010

Przebadano samochód model: Mercedes Klasa S (4. generacja), 220

Brak usterek: 77%   Nieznaczne usterki: 16.4%   Poważne usterki: 6.4%

Najczęstsze awarie: układ hamulcowy (15.50%), układ jezdny,układ kierowniczy (13.10%), silnik, układ wydechowy (11.30%)

Mercedes Klasa S - raport awaryjnośći 2009

Przebadano samochód model: Mercedes Klasa S, 220

Brak usterek: 80%   Nieznaczne usterki: 14.8%   Poważne usterki: 5.4%

Najczęstsze awarie: układ hamulcowy (13.70%), układ jezdny,układ kierowniczy (10.90%), silnik, układ wydechowy (9.00%)

Mercedes Klasa S - raport awaryjnośći 2008

Przebadano samochód model: Mercedes Klasa S

Brak usterek: 81%   Nieznaczne usterki: 14.3%   Poważne usterki: 5.1%

Najczęstsze awarie: układ hamulcowy (12.90%), układ jezdny,układ kierowniczy (8.50%), silnik, układ wydechowy (8.00%)

Mercedes Klasa S - raport awaryjnośći 2006

Przebadano samochód model: Mercedes Klasa S

Brak usterek: 77%   Nieznaczne usterki: 16.4%   Poważne usterki: 6.4%

Najczęstsze awarie: układ hamulcowy (10.90%), zawieszenie (6.60%), oświetlenie (4.50%)

Mercedes Klasa S - raport awaryjnośći 2005

Przebadano samochód model: Mercedes Klasa S

Brak usterek: 76%   Nieznaczne usterki: 14.9%   Poważne usterki: 8.7%

Najczęstsze awarie: układ hamulcowy (11.70%), oświetlenie (8.40%), zawieszenie (7.20%)

Mercedes Klasa S - raport awaryjnośći 2004

Przebadano samochód model: Mercedes Klasa S

Brak usterek: 74%   Nieznaczne usterki: 16.4%   Poważne usterki: 9.8%

Najczęstsze awarie: oświetlenie (9.60%), układ hamulcowy (9.50%), napęd (7.40%)

Mercedes Klasa S - raport awaryjnośći 2003

Przebadano samochód model: Mercedes Klasa S

Brak usterek: 74%   Nieznaczne usterki: 17.1%   Poważne usterki: 9.0%

Najczęstsze awarie: silnik (10.90%), oświetlenie (8.70%), napęd (6.60%)

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Elektryczny VW ID.3 komunikuje się światłami
Elektryczny VW ID.3 komunikuje się światłami
Innowacyjne światła nie tylko wspomagają obsługę auta, ale też sprawiają, że komunikacja z ID.3 jest bardziej osobista i emocjonalna.
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Seat Tarraco FR PHEV
Seat Tarraco FR PHEV
Seat wprowadza do oferty nową wersję SUV-a Tarraco. Będzie to usportowiony model oznaczony jako FR, z mocnym napędem hybrydowym.