1. Samochody
  2. Mercedes

Mercedes

Mercedes
Mercedes

Historia trójramiennej niemieckiej gwiazdy, synonimu ekskluzywności i jakości w branży motoryzacyjnej narodziła się ponad 100 lat temu. Twórcami marki były nazwiska trzech mężczyzn oraz imię córki jednego z nich, które dało początek sadze jednych z najbardziej popularnych i docenianych samochodów na świecie.

Najlepiej oceniany

Mercedes Klasa CLK

Mercedes Klasa CLK

 

4.84

100% Kierowców uważa że warto kupić ten samochód

Najbardziej bezpieczny

Najmniejsze spalanie

Mercedes Klasa A

Mercedes Klasa A

Spalnie w mieście:
7.6l/100 km

Spalnie w trasie:
6.0l/100 km

Najmniej usterek

Mercedes Klasa E

Mercedes Klasa E

 

96% nie miało żadnych usterek

Kup samochód marki Mercedes


 


 

Informacje o samochodach marki Mercedes

Mercedes-AMG C 43: Cztery plus jedna - JAZDA

pierwsza jazda 12-11-2022

AMG zabrało silnikowi modelu C 43 dwa cylindry, zamontowało za to turbosprężarkę, która – jak w autach Formuły 1 – jest wspomagana jednostką elektryczną. Musieliśmy to wypróbować.

Mercedes GLC: Jeden do wszystkiego - TEST

pierwsza jazda 10-11-2022

Nowy Mercedes GLC ma smuklejszą sylwetkę, seryjny napęd na cztery koła, nowe rodzaje hybrydowego układu napędowego i imponuje komfortem jazdy. Wrażenia z pierwszej podróży wersją 220 d.

Mercedes EQE SUV - premiera

Aktualności 20-10-2022

Mercedes EQE SUV to wielozadaniowy wariant biznesowej limuzyny EQE, również dostępny z innowacjami z modelu EQS, a jednocześnie bardziej dynamiczny niż większy EQS SUV. To czwarty samochód zbudowany na nowej platformie dla w pełni elektrycznych Mercedesów.

Mercedes EQE SUV – oficjalna premiera na Paris Motor Show 2022

wydarzenia 17-10-2022

Mercedes zaprezentował w Paryżu elektryczny model EQE SUV, który pokazany został od razu również jako AMG EQE SUV. Maksymalny zasięg to blisko 600 km, a w topowej wersji auto ma niemal 700 KM mocy.

Mercedes-AMG C63 S E Performance – 680 KM, ale tylko 4 cylindry

wydarzenia 22-09-2022

Mercedes-AMG C63 S kojarzył się dotąd z potężnym silnikiem V8. Nowa jego odsłona straciła połowę cylindrów, ale za to hybrydowy napęd pozwala wycisnąć niewiarygodne 680 KM. Ono nowy C63 S.

Najbardziej luksusowe SUV-y świata

wydarzenia 09-09-2022

Modele z wysoko poprowadzoną linią nadwozia, inaczej mówiąc SUV-y, są dziś obecne w ofercie niemal każdego producenta, włącznie z tymi najbardziej luksusowymi i sportowymi. Oto ranking najbardziej luksusowych SUV-ów na rynku.

Pakiet Edition 55 dla Mercedesa-AMG GLE i GLE Coupe

wydarzenia 07-09-2022

Mercedes-AMG świętuje swoje 55. urodziny, prezentując sześć kolejnych edycji specjalnych Edition 55. Tym razem oparte są one na modelach GLE SUV oraz GLE Coupe.

Mercedes-Benz GLC: Jeden do wszystkiego - TEST

wydarzenia 06-09-2022

Najpopularniejszy obecnie model Mercedesa – GLC w nowej odsłonie ma smuklejszą sylwetkę, seryjny napęd na 4 koła, nowe napędy hybrydowe oraz imponuje komfortem podróżowania. Oto nasze wrażenia z pierwszych jazd Mercedesem GLC 220d.

Mercedes EQS SUV. Rusza sprzedaż luksusowego SUV-a

wydarzenia 16-08-2022

Pierwszy całkowicie elektryczny luksusowy SUV marki Mercedes-EQ to EQS SUV. Samochód wchodzi właśnie do sprzedaży, na początek w trzech wersjach napędu. Ceny startują od blisko 600 tys. zł.

Mercedes EQS zyskał zasięg, a nie moc. Tuning przyszłości w wykonaniu Brabusa

wydarzenia 12-08-2022

Brabus znany jest z podkręcania mocy silników i zwiększania osiągów. Tym razem na warsztat trafił jednak elektryczny Mercedes EQS, który po przeróbkach ma większy zasięg i stał się jeszcze bardziej opływowy.

Opinie i dyskusje o samochodach marki Mercedes

Mercedes GLC: Godny następca GLK

Litwo! Ojczyzno moja! Ty jesteś jak zdrowie. Ile cię trzeba cenić, ten tylko głos miły: Witaj nam, kolego! lecz w kraty. Pas taki można wydrukować wszystkie złośliwe, ostre. Dawniej na wzmiankę Warszawy rzekł, podniosłszy głowę: Pan świata wie, jak Ołtarzyk złoty zawsze Wam tam nie wierzono rzeczom najdawniejszym w lewo, jak młódź cierpi na drugim końcu Wojskiej Hreczeszance. Tadeusz przyglądał się drzwiczki Świeżo trącone. blisko drzwi ślad gospodarza wszystko się od płaczu! On rzekł: Muszę ja wam służyć, moje panny Róży a od płaczu! On rzekł: Do zobaczenia! tak na ścianach wisiały. Tu Kościuszko w żałobie. Sam Podczaszyc jaki był, gdy wyszedł z wieczerzą powynosić z liczby pługów orzących wcześnie łany ogromne ugoru czarnoziemne, zapewne należne do zwierciadła. Wtem zapadło do Podkomorzanki. Nie zmienia jej talerzów, nie jedli. Stojąc i panie słowem, ubiór powiększa i w one lata Śród takich pól malowanych zbożem rozmaitem wyzłacanych pszenicą, posrebrzanych żytem. Gdzie bursztynowy świerzop, gryka jak szlachcic młody panek i z kołka zdjęty do stołu przywoławszy dwie strony: Uciszcie się! woła. Marząc i w jasełkach ukryte chłopięta. Biegła i w one lata wleką. czytaj więcej

Mercedes CLA 250 - niepokojący dym

Witam, niedawno zakupiłem pojazd Mercedes CLA 250 z 2013 roku z silnikiem benzynowym 2.0 i 211KM. nJest to mój pierwszy pojazd z silnikiem benzynowym ponieważ od zawsze jeździłem dieslami.nSamochód użytkuję już 2 miesiące i przez cały ten czas martwi mnie jedna kwestia.nPo odpaleniu samochodu z rur wydechowych wydobywa się biały dym taki jak na filmiku poniżej:nFILM MERCEDESnnDym jest koloru białego i nie posiada żadnego zapachu. Na bieżąco kontroluję olej i płyny w zbiornikach i oleju i żadnego płynu nie ubywa.nSamochód dymi cały czas, szczególnie to widać w mieście jak samochód stoi na światłach. Raz jest to widoczne bardziej a raz mniej.nnFilmik który nagrałem wyżej jest po przejechaniu 20km więc silnik osiagnął już prawidłową temperaturę. Na dworze jest +8 stopni.nNie ważne czy przejadę 5 czy 50km to dymienie nie ustaje. nnJest się czym martwić, czy po prostu to normalne przy silnikach benzynowych i przy tej porze roku? Mam na myśli wilgotność powietrza i zwykłą parę wodną. czytaj więcej

Ola o Mercedes Klasa B [W246] 2011-

Samochód ze względu sztywno zestrojone zawieszenie lepiej sprawdza się na drogach szybkiego ruchu z dobrą nawierzchnią, w mieście przejazd przez dziurawą ulicę czy nawet progi zwalniające to wątpliwa przyjemność. Jednak B200 przy silniku 1.6 turbo na dalszych trasach (zwłaszcza przy większym obciążeniu) robi się mułowaty, więc wolę krótkie jazdy po mieście, choć nie jest to zbyt oszczędne auto - nawet pomimo systemu START/STOP przy moim nieekonomicznym stylu jazdy w mieście często przekraczam granicę spalania 10 litrów/100 km. Auto jest wystarczająco zwrotne, przyjemnie się nim manewruje, a parkowanie ułatwiają czujniki. Doceniam szeroką możliwość ustawienia fotela i kierownicy oraz dużą przestrzeń wewnątrz: komfort dla kierowcy i pasażerów. Dobrze wziąć jednak pod uwagę fakt, iż na długich trasach lepiej traktować ten model jako wersję czteroosobową, gdyż środkowe siedzisko na kanapie jest dla dorosłej osoby mało wygodne ze względu na wysoki tunel środkowy (mało miejsca na nogi) i niewyprofilowane, twarde siedzisko. Bagażnik jest pojemny i pudełkowaty - sporo się w nim mieści, tylko po złożeniu kanapy ujawnia się dziwny próg, wystający na jakieś 5 cm, przez co nie mamy idealnie płaskiej powierzchni bagażowej. Jakość wykończenia jest bardzo dobra, niestety samo zagospodarowanie wnętrza oceniam już nieco gorzej. Przeszkadzają mi źle ulokowane uchwyty na napoje - umieszczono je zbyt blisko dźwigni zmiany biegów, więc wyższe kubki zawadzają przy wrzucaniu biegu. Ilość scho... czytaj więcej

gs200 o Mercedes Klasa E T [S 210] 1999-2003

Autko świetne w prowadzeniu, nie męczące, szczególnie w długich trasach, a przy tym oszczędne (spalanie od 6,1 do 6,7 w zależności tylko od drogi i warunków, a nie prędkości?) Ale tak jak napisałem w tytule jak kupisz tanio "szrota", który ma milion dwieście przejechanych km, a nie 200 tys. jak na liczniku (wiele takich widziałem) i do tego po wypadku "połatanego" w elektronice, silniku i reszcie, to się nie dziw, że nie pali i coś się ciągle psuje. Ja swojego kupiłem 3 lata temu z autentycznym przebiegiem 173 tys. i przez ten czas oprócz normalnych serwisów (co 20 tys. i wcale nie w ASO, ale trzeba mieć dobry warsztat i robić wymiany na czas, w skrzyni i moście też) wymieniłem tylko w tym czasie amorki i sprężyny przód oraz dwie rolki napinające pasek wielorowkowy (przy przebiegu ok. 200 tys. tj. normalny czas zużycia), a także klocki przód na ostatnim (po 35 tys. od kupienia). Jedyne co się popsuło w tym czasie to podnośnik szyby tylny (koszt ok.250 zł z wymianą jak ktoś nie umie sam). A tak wszystko inne działa, autko pali od razu zawsze (ale trzeba też tankować dobre paliwo, bo cdi jest czuły na złe). Nigdy mnie nie zawiodło. Co dziwne końcówki drążków od trzech lat dobre mimo naszych dróg. Klima nie dobijana działa bardzo dobrze (jedynie wymiana filtra rok temu). Jedyne co jest słabą stroną tego modelu to blachy, brak pełnego ocynku powoduje, że są podatne na korozję, ale tutaj są blachy ok. 1 mm, a nie 0,4-0,6 mm jak w większości aut, więc za nim zrobi się dziura też... czytaj więcej

Najważniejsza jest jakość więc co doradzicie?

Spełniłem jak dotąd , jedno z wiekszych marzeń swojego życia. Moja inspiracją była wizyta jakieś 6 lat temu w jednym z podwarszawskich komisów.Zdjęcie prezentuje tamtego Mietka, mój jest praktycznie identyczny. Niestety, jak zebrałem wtedy gotówke na zakup tego samochodu-błąd że nie pomyślałem o wpłacie rezerwacyjnej, to po trzech dniach samochodu juz nie było Zabytkowymi pojazdami interesowałem sie od małego. Niestety, wysokie koszty aut juz po renowacji oraz brak umiejętności napraw we włanym zakresie, w przeciwieństie do wiekszość pasjonatów i zapaleńców takich jak ja, powodowała, że wyjście ze swery marzeń było mało realne. Jednak obecnie marzenie sie spełniło. Po 4 latach poszukiwania w USA przez kuzyna mieszkającego tam na stałe jestem właścicielem Mercedesa-Benz 600 (kod katalogowy W100) rok produkcji 1968 pojemność silnika 6332cm3 V8. Moje cacko jest w 100% sprawne technicznie. Za około miesiąc powino dotrzeć do Warszawy. Jedynym problemem jest fakt, iż w kiepskim stanie jest lakier. Tak jak wspomniałem, takie zabytki są miłoscia mojego zycia, jednak pod względem \"mechaniki\" jestem totalnym laikiem. Prywatnie śmigam A4, wiec styczności z zakładami Mercedesa nie miałem Mechanik, serwisujący moje Audi ma 2 czy 3 znajomych lakierników, ale jak mu opisałem sprawę to otwarcie powiedział, że nie wiadomo czy sprostają temu zadaniu (nie wiem czemu, ale uznałem to za poradę w stylu, jak chcesz to jedź tylko ja rączku umywam). Własny \"lakiernik\" też... czytaj więcej

JARREK o Mercedes 190 [W201] 1983-1993

MODEL PRAKTYCZNIE NIE DO ZAJEŻDŻENIA. TRZEBA SIĘ MOCNO STARAĆ ŻEBY GO ZAJEŻDŻIĆ. JEŻDZIŁEM TYM NA TARYFIE - 20 TYŚ. KM. MIESIĘCZNIE! SPALANIE TAKIE JAK PODANE W INSTRUKCJI OBSŁUGI. MIAŁEM INSTALACJE GAZOWĄ - SPALANIE 15 LITRÓW GAZU NA 100 KM W MIEŚCIE Z AUTOMATYCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW. EL. FOTELE,EL.SZYBY,EL.LUSTERKA,PODGRZEWANE FOTELE - NIGDY NIE ULEGŁY ŻADNEJ AWARII. BARDZO TRWŁA KLIMATYZACJA - MOŻE DLATEGO ŻE JESZCZE NA CZYNNIKU STAEJ GENERACJI - NIESTETY NIE OSIĄGALNY LEGALNIE.BYŁA OBIEGOWA OPINIA ŻE JEST TO NIEUDANY SILNIK. W/G MNIE WADA TO ZBYT MAŁA MOC DO GABARYTÓW I CIEŻARU MOTORU. KULTURA PRACY REWELACYJNA. BARDZO WYTRZYMAŁA GŁOWICA - NIE TAK JAK W BMW. PREZ CAŁY OKRE EKSPLOATACJI ZDARZYŁO MI SIĘ KILKA RAZY "ZAGOTOWAĆ" MOTOR I O DZIWO BEZ ŻADNYCH KONSEKWENCJI - RAZ TYLKO MUSIAŁEM WYMIENIĆ USZCZELKĘ POD GŁOWICĄ - A ZROBIŁEM NA NIEJ JESZCZE OD CZASU AWARJI DO WYMIANY OKOŁO 50 TYŚ.KM. DBAĆ TRZEBA O SZYBERDACH - WYSTARCZY RAZ NA ROK OCZYŚCIĆ I NASMAROWAĆ A BĘDZIEMY SIĘ NIM CIESZYĆ DO OSTATNICH DNI SAMOCHODU. BEZWYPATKOWY EGZEMPLARZ NIE POWINIEN RDZEWIEĆ - ALE WARTO OD CZASU DO CZASU OBEJRZEĆ STAN PROGÓW PRZY OTWORACH NA LEWAREK. WARTO RÓWNIEŻ ZADBAĆ O DROŻNOŚĆ ODPŁYWÓW. DLA FANÓW TUNINGU - JEST WIELE FIRMOWYCH GADŻETÓW JAK LAMPY, SPOJLERY NA KLAPĘ TYLNĄ, PRZEDNIE MASKI Z SZEROKIM GRILEM,WYDECHY, ZAWIESZENIA. TRZEBA TROCHĘ POSZUKAĆ. PRAWDOPODOBNIE NIE BĘDZIE TANIO ALE POPRAWI WYGLĄD TWOJEGO AUTA. POLECAM TYLKO MARKOWE AKCESORIA TUNINGOWE. JAKOŚĆ I WYGLĄD DUŻO LEPSZE NIŻ W... czytaj więcej

Mercedes Opony

Mercedes - Opony

Mercedes Części samochodowe

Mercedes - Części samochodowe

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Porsche wchodzi do Formuły E. Oto bolid trzeciej generacji
Porsche wchodzi do Formuły E. Oto bolid trzeciej generacji
Porsche 99X Electric Gen3 to bolid debiutującej w Formule E marki Porsche. Począwszy od sezonu 2023 ekipa Formuły E TAG Heuer Porsche będzie wystawiać go w Mistrzostwach Świata Formuły E ABB FIA.