1. Samochody
  2. Mercedes

Mercedes

Mercedes
Mercedes

Historia trójramiennej niemieckiej gwiazdy, synonimu ekskluzywności i jakości w branży motoryzacyjnej narodziła się ponad 100 lat temu. Twórcami marki były nazwiska trzech mężczyzn oraz imię córki jednego z nich, które dało początek sadze jednych z najbardziej popularnych i docenianych samochodów na świecie.

Najlepiej oceniany

Mercedes Klasa CLK

Mercedes Klasa CLK

 

4.84

100% Kierowców uważa że warto kupić ten samochód

Najbardziej bezpieczny

Najmniejsze spalanie

Mercedes Klasa B

Mercedes Klasa B

Spalnie w mieście:
7.6l/100 km

Spalnie w trasie:
6.0l/100 km

Najmniej usterek

Mercedes Klasa E

Mercedes Klasa E

 

96% nie miało żadnych usterek

Kup samochód marki Mercedes


 


 


 

Informacje o samochodach marki Mercedes

Mercedes Klasy X Racing Green: efektowny tuning prosto z Polski

wydarzenia 27-11-2020

Carlex Design przygotowało kolejną wersję Mercedesa Klasy X. Tym razem głównym tematem jest klasyka sportów motorowych, widoczna w barwach nadwozia – kultowym lakierze Racing Green.

Mercedes E: Twardsza sztuka - TEST

pierwsza jazda 23-11-2020

Mercedes klasy E przeszedł face lifting – retusze nadwozia i zmiany w wyposażeniu to jego znaki. Tak zwane sportowe zawieszenie, teraz seryjne, od razu pozwala poczuć różnicę w prowadzeniu, ale czy każdemu się spodoba?

Mercedes-AMG GT Black Series królem Nordschleife

Aktualności 23-11-2020

Nowy Mercedes-AMG GT Black Series jest blisko spokrewniony z maszynami wyścigowymi. Jak blisko? Kierowca GT3 Maro Engel w imponującym stylu zademonstrował to na północnej pętli Nürburgringu.

Mercedesy Black Series – czarne charaktery

wydarzenia 22-11-2020

Wersje Black Series Mercedes dawkuje światu szczególnie, bo to naprawdę wyjątkowe konstrukcje. Latem tego roku zadebiutował Mercedes-AMG GT Black Series, a od 2006 roku modeli tej serii powstało zaledwie sześć.

Mercedes-Maybach Klasy S: nowa definicja luksusu

wydarzenia 20-11-2020

Pokazany właśnie Mercedes-Maybach Klasy S wprowadza świeży powiew luksusu do segmentu, w którym właściwie nie ma sobie równych. Nawet przedłużony Mercedes Klasy S wypada przy nim słabo. Oto nowa generacja Maybacha.

Mercedes-AMG GT 63 S z rekordem Nordschleife

Aktualności 19-11-2020

Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ uzyskał lepszy niż przed dwoma laty czas na legendarnej północnej pętli toru Nürburgring

Mercedes-AMG GT Black Series rekordzistą Północnej Pętli

wydarzenia 18-11-2020

Mercedes-AMG GT Black Series pokonał okrążenie Nordschleife w rekordowym czasie, zostawiając w tyle dotychczasowego rekordzistę – Lamborghini Aventadora SVJ.

Mercedes-AMG GT 63 S odzyskuje rekord Nordschleife

wydarzenia 17-11-2020

Mercedes-AMG GT 63 S pokonał okrążenie Północnej Pętli toru Nurburgring w rekordowym dla klasy aut luksusowych czasie. Tym samym odzyskał tytuł, utracony trzy miesiące temu na rzecz Porsche Panamery.

Mercedes-AMG C 63 S „Charon”: polski tuning w dobrym stylu

wydarzenia 12-11-2020

Mercedes-AMG C 63 S to potężna maszyna. Polski tuner Auto-Dynamics pokazuje jednak, że można z niej wycisnąć więcej. O wiele więcej. Oto Charon, czyli polski tuning Klasy C.

Mercedes EQC 4x42 – elektryczna terenówka na pokaz

wydarzenia 06-11-2020

Mercedes EQC 4x4² powstał na bazie modelu EQC 400 4MATIC i jest studyjnym pojazdem, który prezentuje nie tylko możliwości inżynierów Mercedesa, ale też wskazuje kierunek, w jakim pójdą terenowe SUV-y.

Opinie i dyskusje o samochodach marki Mercedes

JARREK o Mercedes 190 [W201] 1983-1993

MODEL PRAKTYCZNIE NIE DO ZAJEŻDŻENIA. TRZEBA SIĘ MOCNO STARAĆ ŻEBY GO ZAJEŻDŻIĆ. JEŻDZIŁEM TYM NA TARYFIE - 20 TYŚ. KM. MIESIĘCZNIE! SPALANIE TAKIE JAK PODANE W INSTRUKCJI OBSŁUGI. MIAŁEM INSTALACJE GAZOWĄ - SPALANIE 15 LITRÓW GAZU NA 100 KM W MIEŚCIE Z AUTOMATYCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW. EL. FOTELE,EL.SZYBY,EL.LUSTERKA,PODGRZEWANE FOTELE - NIGDY NIE ULEGŁY ŻADNEJ AWARII. BARDZO TRWŁA KLIMATYZACJA - MOŻE DLATEGO ŻE JESZCZE NA CZYNNIKU STAEJ GENERACJI - NIESTETY NIE OSIĄGALNY LEGALNIE.BYŁA OBIEGOWA OPINIA ŻE JEST TO NIEUDANY SILNIK. W/G MNIE WADA TO ZBYT MAŁA MOC DO GABARYTÓW I CIEŻARU MOTORU. KULTURA PRACY REWELACYJNA. BARDZO WYTRZYMAŁA GŁOWICA - NIE TAK JAK W BMW. PREZ CAŁY OKRE EKSPLOATACJI ZDARZYŁO MI SIĘ KILKA RAZY "ZAGOTOWAĆ" MOTOR I O DZIWO BEZ ŻADNYCH KONSEKWENCJI - RAZ TYLKO MUSIAŁEM WYMIENIĆ USZCZELKĘ POD GŁOWICĄ - A ZROBIŁEM NA NIEJ JESZCZE OD CZASU AWARJI DO WYMIANY OKOŁO 50 TYŚ.KM. DBAĆ TRZEBA O SZYBERDACH - WYSTARCZY RAZ NA ROK OCZYŚCIĆ I NASMAROWAĆ A BĘDZIEMY SIĘ NIM CIESZYĆ DO OSTATNICH DNI SAMOCHODU. BEZWYPATKOWY EGZEMPLARZ NIE POWINIEN RDZEWIEĆ - ALE WARTO OD CZASU DO CZASU OBEJRZEĆ STAN PROGÓW PRZY OTWORACH NA LEWAREK. WARTO RÓWNIEŻ ZADBAĆ O DROŻNOŚĆ ODPŁYWÓW. DLA FANÓW TUNINGU - JEST WIELE FIRMOWYCH GADŻETÓW JAK LAMPY, SPOJLERY NA KLAPĘ TYLNĄ, PRZEDNIE MASKI Z SZEROKIM GRILEM,WYDECHY, ZAWIESZENIA. TRZEBA TROCHĘ POSZUKAĆ. PRAWDOPODOBNIE NIE BĘDZIE TANIO ALE POPRAWI WYGLĄD TWOJEGO AUTA. POLECAM TYLKO MARKOWE AKCESORIA TUNINGOWE. JAKOŚĆ I WYGLĄD DUŻO LEPSZE NIŻ W... czytaj więcej

gs200 o Mercedes Klasa E T [S 210] 1999-2003

Autko świetne w prowadzeniu, nie męczące, szczególnie w długich trasach, a przy tym oszczędne (spalanie od 6,1 do 6,7 w zależności tylko od drogi i warunków, a nie prędkości?) Ale tak jak napisałem w tytule jak kupisz tanio "szrota", który ma milion dwieście przejechanych km, a nie 200 tys. jak na liczniku (wiele takich widziałem) i do tego po wypadku "połatanego" w elektronice, silniku i reszcie, to się nie dziw, że nie pali i coś się ciągle psuje. Ja swojego kupiłem 3 lata temu z autentycznym przebiegiem 173 tys. i przez ten czas oprócz normalnych serwisów (co 20 tys. i wcale nie w ASO, ale trzeba mieć dobry warsztat i robić wymiany na czas, w skrzyni i moście też) wymieniłem tylko w tym czasie amorki i sprężyny przód oraz dwie rolki napinające pasek wielorowkowy (przy przebiegu ok. 200 tys. tj. normalny czas zużycia), a także klocki przód na ostatnim (po 35 tys. od kupienia). Jedyne co się popsuło w tym czasie to podnośnik szyby tylny (koszt ok.250 zł z wymianą jak ktoś nie umie sam). A tak wszystko inne działa, autko pali od razu zawsze (ale trzeba też tankować dobre paliwo, bo cdi jest czuły na złe). Nigdy mnie nie zawiodło. Co dziwne końcówki drążków od trzech lat dobre mimo naszych dróg. Klima nie dobijana działa bardzo dobrze (jedynie wymiana filtra rok temu). Jedyne co jest słabą stroną tego modelu to blachy, brak pełnego ocynku powoduje, że są podatne na korozję, ale tutaj są blachy ok. 1 mm, a nie 0,4-0,6 mm jak w większości aut, więc za nim zrobi się dziura też... czytaj więcej

Mercedes GLC: Godny następca GLK

Litwo! Ojczyzno moja! Ty jesteś jak zdrowie. Ile cię trzeba cenić, ten tylko głos miły: Witaj nam, kolego! lecz w kraty. Pas taki można wydrukować wszystkie złośliwe, ostre. Dawniej na wzmiankę Warszawy rzekł, podniosłszy głowę: Pan świata wie, jak Ołtarzyk złoty zawsze Wam tam nie wierzono rzeczom najdawniejszym w lewo, jak młódź cierpi na drugim końcu Wojskiej Hreczeszance. Tadeusz przyglądał się drzwiczki Świeżo trącone. blisko drzwi ślad gospodarza wszystko się od płaczu! On rzekł: Muszę ja wam służyć, moje panny Róży a od płaczu! On rzekł: Do zobaczenia! tak na ścianach wisiały. Tu Kościuszko w żałobie. Sam Podczaszyc jaki był, gdy wyszedł z wieczerzą powynosić z liczby pługów orzących wcześnie łany ogromne ugoru czarnoziemne, zapewne należne do zwierciadła. Wtem zapadło do Podkomorzanki. Nie zmienia jej talerzów, nie jedli. Stojąc i panie słowem, ubiór powiększa i w one lata Śród takich pól malowanych zbożem rozmaitem wyzłacanych pszenicą, posrebrzanych żytem. Gdzie bursztynowy świerzop, gryka jak szlachcic młody panek i z kołka zdjęty do stołu przywoławszy dwie strony: Uciszcie się! woła. Marząc i w jasełkach ukryte chłopięta. Biegła i w one lata wleką. czytaj więcej

Ola o Mercedes Klasa B [W246] 2011-

Samochód ze względu sztywno zestrojone zawieszenie lepiej sprawdza się na drogach szybkiego ruchu z dobrą nawierzchnią, w mieście przejazd przez dziurawą ulicę czy nawet progi zwalniające to wątpliwa przyjemność. Jednak B200 przy silniku 1.6 turbo na dalszych trasach (zwłaszcza przy większym obciążeniu) robi się mułowaty, więc wolę krótkie jazdy po mieście, choć nie jest to zbyt oszczędne auto - nawet pomimo systemu START/STOP przy moim nieekonomicznym stylu jazdy w mieście często przekraczam granicę spalania 10 litrów/100 km. Auto jest wystarczająco zwrotne, przyjemnie się nim manewruje, a parkowanie ułatwiają czujniki. Doceniam szeroką możliwość ustawienia fotela i kierownicy oraz dużą przestrzeń wewnątrz: komfort dla kierowcy i pasażerów. Dobrze wziąć jednak pod uwagę fakt, iż na długich trasach lepiej traktować ten model jako wersję czteroosobową, gdyż środkowe siedzisko na kanapie jest dla dorosłej osoby mało wygodne ze względu na wysoki tunel środkowy (mało miejsca na nogi) i niewyprofilowane, twarde siedzisko. Bagażnik jest pojemny i pudełkowaty - sporo się w nim mieści, tylko po złożeniu kanapy ujawnia się dziwny próg, wystający na jakieś 5 cm, przez co nie mamy idealnie płaskiej powierzchni bagażowej. Jakość wykończenia jest bardzo dobra, niestety samo zagospodarowanie wnętrza oceniam już nieco gorzej. Przeszkadzają mi źle ulokowane uchwyty na napoje - umieszczono je zbyt blisko dźwigni zmiany biegów, więc wyższe kubki zawadzają przy wrzucaniu biegu. Ilość scho... czytaj więcej

Najważniejsza jest jakość więc co doradzicie?

Witaj, zobacz na www.puller.com.pl Oni sie specjalizują właśnie w tego typu napeawach, delikatne wgniecenie, w tym również występujące na krawędziach, gradobicie itd. Robią to techniką nie wymagającaą lakierowania, co prawda jest jamkiś warunek z samym lakierem, ale nie chcę czegoś przekręcić dlatego podałem link. Co do ceny to przypuszczam, że będzie niższa niż napisałeś, ale głowy nie dam, bo to sprawa pomiędzy warsztatem a tobą. Jeżeli chodzi o efekt końcowy, to robiłem u nich 124 - drzei po szkodzie parkingowej o efekt wysmienity. Ewentualnie, jak byś tam podjechał i poweidzą Ci z jakiegoś powody, że oni tego nie zrobią lub Tobie coś będzie nie pasowało to ewentualnie weź i podjedź do www.solidny-blacharz.pl Gościu jest pełnym profesjonalistą, pod waględem jakości ideał. Jednak mimo wszystko w pierwszej kolejności radzę odwiedzić "pullera"-tu odpada lakierowanie, jak nie to podjedź do "solidnego" czytaj więcej

Najważniejsza jest jakość więc co doradzicie?

Spełniłem jak dotąd , jedno z wiekszych marzeń swojego życia. Moja inspiracją była wizyta jakieś 6 lat temu w jednym z podwarszawskich komisów.Zdjęcie prezentuje tamtego Mietka, mój jest praktycznie identyczny. Niestety, jak zebrałem wtedy gotówke na zakup tego samochodu-błąd że nie pomyślałem o wpłacie rezerwacyjnej, to po trzech dniach samochodu juz nie było Zabytkowymi pojazdami interesowałem sie od małego. Niestety, wysokie koszty aut juz po renowacji oraz brak umiejętności napraw we włanym zakresie, w przeciwieństie do wiekszość pasjonatów i zapaleńców takich jak ja, powodowała, że wyjście ze swery marzeń było mało realne. Jednak obecnie marzenie sie spełniło. Po 4 latach poszukiwania w USA przez kuzyna mieszkającego tam na stałe jestem właścicielem Mercedesa-Benz 600 (kod katalogowy W100) rok produkcji 1968 pojemność silnika 6332cm3 V8. Moje cacko jest w 100% sprawne technicznie. Za około miesiąc powino dotrzeć do Warszawy. Jedynym problemem jest fakt, iż w kiepskim stanie jest lakier. Tak jak wspomniałem, takie zabytki są miłoscia mojego zycia, jednak pod względem \"mechaniki\" jestem totalnym laikiem. Prywatnie śmigam A4, wiec styczności z zakładami Mercedesa nie miałem Mechanik, serwisujący moje Audi ma 2 czy 3 znajomych lakierników, ale jak mu opisałem sprawę to otwarcie powiedział, że nie wiadomo czy sprostają temu zadaniu (nie wiem czemu, ale uznałem to za poradę w stylu, jak chcesz to jedź tylko ja rączku umywam). Własny \"lakiernik\" też... czytaj więcej

Mercedes Opony

Mercedes - Opony

Mercedes Części samochodowe

Mercedes - Części samochodowe

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Nowy układ hybrydowy Hondy - jak działa?
Nowy układ hybrydowy Hondy - jak działa?
Na początku 2019 roku Honda wprowadziła do europejskiej oferty zupełnie nowy układ hybrydowy, który po raz pierwszy zastosowano w poliftingowej wersji modelu CR-V piątej generacji. Teraz trafia on do nowej Hondy Jazz.
Kiedy warto wybrać opony całoroczne Kiedy warto wybrać opony całoroczne